Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #1 Skrevet 2. desember 2016 Forslag til noen kule/annerledes/meningsfulle gaver til jente på 12 og gutt på 8? De har liksom alt de trenger.. mobil, iPad, ski, klær, leker, bøker.. 500-2000 kr. Det eneste jeg har klart å komme på er klær, bøker, lego - ikke så veldig kreativt eller spennende.. Ideer og inspirasjon mottas med stor takknemlighet!! Anonymous poster hash: 1f684...f2e
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #2 Skrevet 2. desember 2016 Opplevelser! Kino, bowling, heiskort på ski, svømmehall, klatrekurs osv Anonymous poster hash: d9159...1d0
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #3 Skrevet 2. desember 2016 Jeg skjønner problemet, nøyaktig samme her. Har kjøpt Harry Potter lydbok som vi kan høre på når vi er på langtur. Så vurderer jeg å kjøpe mye Svømmebriller og badedrakt (for det trenger hun) og en billett til badelandet i nabobyen. Hun er super interessert i mgpjr, så den beste gaven hadde vært Oslo billetter og finalebilletter (selv om det er ett år i forveien), men disse er visstnok vanskelig å få tak i. Tørr ikke få en kanon skuffet jente om vi ikke får tak i billetter, så dette utgår nok. Ellers kan årskort i slalåmløypa være aktuelt. Vet jo ikke hvor du bor, men en tur til Langedrag? Tur og overnatting i trehyttene? I fjor fikk jenta gavekort på å blåse sine egne glass hos glassblåser. Det var en veldig positiv opplevelse 😊 Anonymous poster hash: 0a09c...d40
Giss Skrevet 2. desember 2016 #4 Skrevet 2. desember 2016 (endret) En stor eske med diverse materialer fra hobbybutikken. Endret 2. desember 2016 av Giss
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #5 Skrevet 2. desember 2016 Glemte at jeg blir å melde henne inn i Den norske turistforening og blir å gi henne nøkkelen i julegave 😊 Anonymous poster hash: 0a09c...d40
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #6 Skrevet 2. desember 2016 Matlagingskurs? Anonymous poster hash: 60f34...6ee
Kathrine. Skrevet 2. desember 2016 #7 Skrevet 2. desember 2016 Boksesekk og boksehansker kjøpte vi til våre gutter som "har alt".
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #8 Skrevet 2. desember 2016 Har igrunn to unger som er litt like. De ønsker seg masse gaver, for de syns det er så gøy å åpne og ha litt å pusle med i romjula. I år er hovedgaven ett masterkort med litt penger på. De har nemlig oppdaget netthandel og jeg er lei av å måtte orke betalingen hele tiden. Igrunn bare småting de kjøper seg, så gaven varer lenge. Ga slikt til mannens ene barn engang også, igrunn en av gavene som har blitt satt mest pris på. De bruker vår konto for å handle på nett og vi har litt kontroll over hva, for streng tatt så har de jo ikke lov før de er 18. Men når vi kan få masterkort som gavekort, slik at det ikke blir noen overraskende kjøp på kortet vårt etterpå er det greit når de bruker vår profil for å kjøpe. De får ikke lage seg profiler på andr steder enn hva vi syns er greit. Før var det visakort som gavekort, nå finner jeg ikke disse lengre men funnet masterrkort på narvesen. Men de ønsker seg som sagt mange gaver, så de har fått beskjed i lang tid å sjekke skap, rydde opp her og de for å se om det er noe de treng påfyll av eller mere av. Hun ene fant ut at sengetøyet trengt en fornyelse, så da fikk hun plutselig mere på lista. Litt klær, noen spill, tegnesaker, gardiner har hun ene også på lista. Så her er lista ganske varierende. Med mange jentr i hus er smykker, dill dall lett å kjøpe. Anonymous poster hash: ca932...0f8
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #9 Skrevet 2. desember 2016 Storbyferie? Anonymous poster hash: 5c9b5...794
desember2015 Skrevet 2. desember 2016 #10 Skrevet 2. desember 2016 Vår 8-åring får bl.a abonnement på Donald Duck i år.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #11 Skrevet 2. desember 2016 Abonnement på Aftenposten junior til en av dem eller på Julia til jenta? Anonymous poster hash: f0f2d...fec
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #12 Skrevet 2. desember 2016 Og hvorfor feirer man jul? Kjøpepress og utakknemlige unger.. Anonymous poster hash: 7f82f...bff
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #13 Skrevet 2. desember 2016 Har igrunn to unger som er litt like. De ønsker seg masse gaver, for de syns det er så gøy å åpne og ha litt å pusle med i romjula. I år er hovedgaven ett masterkort med litt penger på. De har nemlig oppdaget netthandel og jeg er lei av å måtte orke betalingen hele tiden. Igrunn bare småting de kjøper seg, så gaven varer lenge. Ga slikt til mannens ene barn engang også, igrunn en av gavene som har blitt satt mest pris på. De bruker vår konto for å handle på nett og vi har litt kontroll over hva, for streng tatt så har de jo ikke lov før de er 18. Men når vi kan få masterkort som gavekort, slik at det ikke blir noen overraskende kjøp på kortet vårt etterpå er det greit når de bruker vår profil for å kjøpe. De får ikke lage seg profiler på andr steder enn hva vi syns er greit. Før var det visakort som gavekort, nå finner jeg ikke disse lengre men funnet masterrkort på narvesen. Men de ønsker seg som sagt mange gaver, så de har fått beskjed i lang tid å sjekke skap, rydde opp her og de for å se om det er noe de treng påfyll av eller mere av. Hun ene fant ut at sengetøyet trengt en fornyelse, så da fikk hun plutselig mere på lista. Litt klær, noen spill, tegnesaker, gardiner har hun ene også på lista. Så her er lista ganske varierende. Med mange jentr i hus er smykker, dill dall lett å kjøpe. Anonymous poster hash: ca932...0f8 Disse kortene er veldig greie!! Super gave til barn og ungdommer som har alt. Anonymous poster hash: 59c16...d60
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #14 Skrevet 2. desember 2016 Og hvorfor feirer man jul? Kjøpepress og utakknemlige unger.. Anonymous poster hash: 7f82f...bff Hvor står det at de er utakknemlige? Anonymous poster hash: f4aac...de1
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #15 Skrevet 3. desember 2016 Tusen takk for mange gode tips og innspill! Noen av de nevnte tingene har vi allerede - eller har gitt tidligere. Barna er faktisk veldig takknemlige og ydmyke og ikke bortskjemte - det er derfor jeg skulle ønske jeg klarte å finne på en litt kul overraskelse.. Takk igjen - tar gjerne imot flere tips😀🎅🏼🎄 Hilsen HI Anonymous poster hash: 187b1...294
februarprins2013 Skrevet 3. desember 2016 #16 Skrevet 3. desember 2016 Ull og klær synes jeg alltid det er behov for Sykkel Akebrett Ski/Snowboard/Slaom ( vet ikke hva de liker av disse ) sparepenger på konto
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå