Gå til innhold

Trusene mine ruller ned, buksene sklir ned..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mammakropp er sånn: 
Heng på magen. Buler ut øverst (litt bedre etter jeg begynte å trene igjen). Litt for mye flesk. Men magen er størst, lårene og rumpa er normale. 

Jeg går i bukser fra kappahl som jeg trekker langt oppå skuldra, nesten (ok, litt overdrevet..). Jeg trekker det i hvert fall til over navelen. Men buksene passer på magen. Ikke på rumpa, ikke på lårene. Så det ser ut som jeg sagger, hele tiden. Og trusene mine sklir ned! De sklir enten ned over rumpa, og ned på lårene annenhvert minutt, eller så ruller de ned over rumpa, ned på lårene, annenhvert minutt. Floyd-buksene sklir ned. Hele tiden. Gode å ha på de første 1,5 minuttene, så begynner marerittet med å dra opp buksa, hele tiden. Trusa følger selvsagt med. Noen ganger har jeg hatt mye å gjøre fra bil til ytterdør, på vei hjem, og da har jeg (heldigvis busker overalt så ikke naboer ser) stått med buksa på knærne i gangen når jeg har kommet inn. Så ille er det.

Jeg kan ikke bruke bukser med strikk i livet, fordi magen har mye løs hud og litt flesk, og da tyter det ut (muffin top). Ser jævlig ut. 

Så... står igjen med tights.. men det fordømmer alle, særlig her inne, og man får cameltoe og er ekkel, motbydelig og hvem vet hva mer. Så det bruker jeg ikke.

HVA kan jeg bruke, da? Hold in undertøy er verst, forresten, da tar det ikke 2 minutter før jeg må trekke opp buksa, da tar det 5 sekunder. Er jo ikke noe flesk som holder igjen ;) 

Savner da jeg var tynn og slank, og kunne bruke stramt belte uten at magen tøyt utover hele som en bolledeig :( :( :( :( :( :( :( :( 

Anonymous poster hash: 7dced...9c0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har innsette at magen får tyte hvis buksene skal holde seg på plass.

Hvis Floyd-buksene sklis ned slik de beskriver det, så har du altfor stor størrelse. Du MÅ ned i størrelse for at de skal sitte oppe, og så må du heller leve med at magen tyter.......

Årsaken til at trusene sklir og ruller er fordi buksa de er for stor. Så lenge buksa ikke sitter fast nok, vil det som evt er under også forflytte seg......

Anonymous poster hash: 74be7...96c
Skrevet

Akkurat samme problem her

Jeg bruker jegging Jane mid rise fra Cubus. Den er høy nok i livet til at når jeg snurper et belte hardt nok til at den ikke sklir ned tyter det bare litt over kanten. Så med en overdel som ikke er helt tettsittende da ser det helt greit ut.

Anonymous poster hash: 7d71d...79e

Skrevet

Bukseseler under genseren løser problemet.

Anonymous poster hash: bc4ce...ab2

Skrevet

Kjole

Anonymous poster hash: 2c9d4...913

Skrevet

Sliter med samme problem. Har funnet ut at jeg må ha bukser med innesydd strikk i livet. Truser likeså. Altså må det ikke være sånn elastisk stoff som skal holde opp over hofter og mage - det ruller bare ned etter veldig kort tid. Det MÅ være en strikk som holder oppe over den største "bulken" på magen, og som går hele veien rundt (sånne strikk i siden går ikke). Har funnet noen bukser på HM som er greie og billige. De har strikk og snøring i livet. Floydbukser gikk ikke på min merkelige kropp...

Anonymous poster hash: eee68...534

Skrevet

Kjole

Anonymous poster hash: 2c9d4...913

Vanskelig å finne flatterende kjoler til eplefasong. Blir lett seende gravid ut pga tynne ben

Skrevet

Haha, jeg ser deg for meg hi og ler. 😂😂😂

Kjenner meg igjen. Høres ut som du har litt for store truser og bukser.

Floyd bukser sklir på meg også. Og jeg kan faktisk ikke ha de trangere. Det er noe med elastikken i den. Den er for kraftig så den kryper av kroppen selv.

Jeg kjøpte jegging jane på Cubus og DE sitter faktisk.

Og truser med skikkelig strikk i livet. 🙊 Jeg bruker endel truser fra Pierre Robert, de er skikkelig kjerring men holder seg på. Sexy truse i silke og blonder er håpløst.

Anonymous poster hash: 489d7...153

Skrevet

Skal se på Cubus! Håper de har den "Jane" inne da.

Skrevet

Skal se på Cubus! Håper de har den "Jane" inne da.

Jegging Jane er bestselgeren deres så den har de alltid. Den starter på str xxs så halve ungdomsskolen går også i den, veldig grei bukse når jentene runder 12-13 år og plutselig er midt mellom barneavdelingen og voksenavdelingen...

Helt tilfeldig at jeg prøvde den selv, også satt den helt perfekt. De har den i mange farger. Men må ha den som heter mid rise, den er høyest i livet.

Skrevet

Jegging Jane er bestselgeren deres så den har de alltid. Den starter på str xxs så halve ungdomsskolen går også i den, veldig grei bukse når jentene runder 12-13 år og plutselig er midt mellom barneavdelingen og voksenavdelingen...

Helt tilfeldig at jeg prøvde den selv, også satt den helt perfekt. De har den i mange farger. Men må ha den som heter mid rise, den er høyest i livet.

ok ;) Håper de har en i xl :D 

Skrevet

ok ;) Håper de har en i xl :D

De er store i størrelsen. Jeg bruker l men måtte ned i medium.

Skrevet

De er store i størrelsen. Jeg bruker l men måtte ned i medium.

Åja! Får prøve først da.. Men jeg liker å dra de ganske langt opp så greit om de er store

Skrevet

Story of my life!

Sverger til Seamless-truser fra Change.

Skal prøve meg på Jane-buksene.

Anonymous poster hash: 386c7...645

Skrevet

Vanskelig å finne flatterende kjoler til eplefasong. Blir lett seende gravid ut pga tynne ben

Kjoler med empireliv eller skjørt. Bukser fungerer ikke på meg heller

Anonymous poster hash: 8905d...26f

Skrevet

Åja! Får prøve først da.. Men jeg liker å dra de ganske langt opp så greit om de er store

De skal ikke være store, da sklir de jo ned! Kjøp en som passer akkurat. Dvs den føles litt trang i butikken, for den er veldig stretchy og utvider seg litt.

Anonymous poster hash: 43104...959

Skrevet

Men de jegging jane buksene dere snakker om. Det er jo tights, sant? Og de er jo så korte, stopper midt på leggen. Jeg som er bred over hoftene ser jo helt lættis ut i sånne "bukser." Da blir jeg et eple. Eller er det sånn det skal være?

Anonymous poster hash: f6b74...39f

Skrevet

De jegging sklir ned de også altså. Prøv heller poptrash buksene fra vero moda/only. Etter å ha gått i jegging jane eller de der mykeste jeansa fra bikbok er det en befrielse å ta på poptrash! Fantastiske bukser som er behagelig og ser fine ut.

Anonymous poster hash: bac75...c64

Skrevet

De. Denim? Eneste som funker på meg!

Anonymous poster hash: e3559...3fe

Skrevet

Prøvde den fra cubus. Litt trang

Var 2 for 499! Så tok 2

Så får vi se

Skrevet

Men de jegging jane buksene dere snakker om. Det er jo tights, sant? Og de er jo så korte, stopper midt på leggen. Jeg som er bred over hoftene ser jo helt lættis ut i sånne "bukser." Da blir jeg et eple. Eller er det sånn det skal være?

De finnes i to lengder, så det skulle ikke være noe problem.

De er helt slim fit ja, men det er strechbukser og ikke tights. Om du blir et eple kommer an på hva du har oventil.

Skrevet

Kjoler med empireliv eller skjørt. Bukser fungerer ikke på meg heller

Anonymous poster hash: 8905d...26f

Jeg kan ikke ha empireliv altså, har prøvd det to ganger og begge gangene fikk jeg spørsmål om jeg var gravid. Det går jeg ikke i igjen! Har skikkelig eplefasong er sikkert 10-15 kg overvektig, mageomkretsen er større enn hofteomkretsen.

Uff, dette burde jo være skikkelig motiverende for å gå ned de kiloene så jeg ihvertfall får litt mindre mage...  Henget over ks-arret og at jeg har eplefasong får jeg ikke gjort noe med, men overvekten burde jeg jo klare å fikse.

Skrevet

https://cubus.com/no/7157277_F550 Det er ikke en tights. Det er slim fit jeans med mye strech. De som er lengde 30 går til ankelen min. De i lengde 34 er lange, kanskje litt vel lange. Jeg er 174 cm, og de i lengde 34 har overflødig stoff nederst, omtrent som den gangen for 100 år siden da det var moderne å tråkke på buksa. I og med at de er så stramme nederst går det fint allikevel, men det blir bare klumpete, spesielt om man skal ha buksa nedi ankelstøvler.

Skrevet

https://cubus.com/no/7157277_F550 Det er ikke en tights. Det er slim fit jeans med mye strech. De som er lengde 30 går til ankelen min. De i lengde 34 er lange, kanskje litt vel lange. Jeg er 174 cm, og de i lengde 34 har overflødig stoff nederst, omtrent som den gangen for 100 år siden da det var moderne å tråkke på buksa. I og med at de er så stramme nederst går det fint allikevel, men det blir bare klumpete, spesielt om man skal ha buksa nedi ankelstøvler.

Det er så godt som en tights, noe som kler veldig få

Anonymous poster hash: 48b72...f32

Skrevet

Det er så godt som en tights, noe som kler veldig få

Anonymous poster hash: 48b72...f32

Der tar du feil, det er ikke en tights! Og jo mange kler denne buksen.

Anonymous poster hash: 0acfa...812

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...