Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Jeg vil også kjøpe fine julekuler til barna 😊 Anonymous poster hash: a1cf6...2e2
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Her har vi tradisjon for at barna får velge seg en hver når vi er på juleshopping nærmere jul, i fjor valgte ene jenta en på Åhlens og andre jenta en på Søstrene Grene. Anonymous poster hash: fe7a0...63d
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 Kjøper enten på ebay eller åhlens. Litt dyrere å kjøpe her i butikk. I år har jeg kjøpt på åhlens. En robot, en iskrem og en elefant. Anonymous poster hash: d9ee4...d32
MTF Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 Jeg har kjøpt på Illums Bolighus, på Kremmehuset og på Til Bords. I fjor kjøpte jeg hver sin isbjørn på Illums, året før der kjøpte jeg noen Karen Blixen-ornamenter på Til Bords og i år har jeg kjøpt en dompap og en bil med tre på taken hos Kremmerhuset. Barne elsker disse gavene
hol(L)y COW Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 De får en ny hvert år fra de er født. De elsker det! Bruker å kjøpe forskjellige steder
sug lut Skrevet 1. desember 2016 #6 Skrevet 1. desember 2016 Museumsbutikker har hatt mye fint opp gjennom.
Iiiiik Skrevet 1. desember 2016 #7 Skrevet 1. desember 2016 i Julehuset i Drøbak, ute på reise, eller i forskjellige butikker rundt omkring. Åhlens, Indiska, Glassmagasinet, Kremmerhuset, Skeidar, Til Bords er butikker hvor du sikkert finner fine julekuler.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #8 Skrevet 1. desember 2016 Er det igjen noen åhlens-butikker? Den som var her er lagt ned og jeg savner den spesielt nå i jula 😏 de hadde så mye fint. Anonymous poster hash: d5de8...a56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå