Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Skriver at hun er så skuffet +++ Klarte ikke helt å skjønne hvorfor så hva hjelper det å si A og ikke B? Anonymous poster hash: bc9c6...6ec
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Sikkert nok en måte å få klikk på. Hun der har forandret seg mye i negativ retning siden hun startet å blogge. Hun har tydeligvis ikke taklet å ha mange lesere, og virker psykelig opptatt av tall på bloggen . Anonymous poster hash: 94ba8...a0d
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 Å fant ut av det hun er i rettsak om foreldreansvar, er vel en av fedrene til de 2 som har anlagt sak, uansett ikke en menneskerett at hun skal ha foreldreansvar alene når de tross alt har pappa :-) Foreldreansvar og samvær etter barneloven Anonymous poster hash: bc9c6...6ec
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 Å fant ut av det hun er i rettsak om foreldreansvar, er vel en av fedrene til de 2 som har anlagt sak, uansett ikke en menneskerett at hun skal ha foreldreansvar alene når de tross alt har pappa :-) Foreldreansvar og samvær etter barneloven Anonymous poster hash: bc9c6...6ec Så godt å høre at en av fedrene endelig tar ansvar! Har stusset litt på hvorfor faren til eldste aldri har hatt samvær Anonymous poster hash: e13ee...735
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 Å fant ut av det hun er i rettsak om foreldreansvar, er vel en av fedrene til de 2 som har anlagt sak, uansett ikke en menneskerett at hun skal ha foreldreansvar alene når de tross alt har pappa :-) Foreldreansvar og samvær etter barneloven Anonymous poster hash: bc9c6...6ec Bra! Hun roter det skikkelig til for barna , og har kun seg selv i fokus . Godt en av de hvertfall tar ansvar. Tror det er hun som står i veien for samvær . Anonymous poster hash: 94ba8...a0d
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #6 Skrevet 1. desember 2016 Bra! Hun roter det skikkelig til for barna , og har kun seg selv i fokus . Godt en av de hvertfall tar ansvar. Tror det er hun som står i veien for samvær . Anonymous poster hash: 94ba8...a0d Det er jo fordi hun er glad i barna. Jeg synes fedrene høres helt blåste ut! Anonymous poster hash: a9990...b9a
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #7 Skrevet 1. desember 2016 Det er jo fordi hun er glad i barna. Jeg synes fedrene høres helt blåste ut! Anonymous poster hash: a9990...b9a Hvem sier de er det? Hun som selger livet deres for å tjene penger på de? Før hun ble sammen med Jan , og før hun fikk William , så var jo pappaen til Michelle en god pappa . Faren til William er jeg usikker på,men hun klarer jo utmerket godt å selv rote det til og styrer livet etter egne lyster, og ikke barna sine behov. Anonymous poster hash: 94ba8...a0d
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #8 Skrevet 1. desember 2016 Hun har jo bare dratt fra Stavanger, avskrevet de fedrene som var det fra før og kaller nå Jan for pappa til alle, Jans foreldre for besteforeldre til alle osv. Nå lever de liksom et lykkelig familieliv hvor han og hans familie er de eneste i barnas liv. Veldig rart og jeg skjønner det godt om noen av de andre fedrene har satt seg litt på bakbeina. Anonymous poster hash: e2ccc...cc5
sug lut Skrevet 1. desember 2016 #9 Skrevet 1. desember 2016 Hvis du har noe med det kjenner du henne nok godt nok til å spørre direkte, tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #10 Skrevet 1. desember 2016 Daniel, pappan til michelle, vil ha datteren 50/50 Anonymous poster hash: 18bf3...44f
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #11 Skrevet 1. desember 2016 Trodde dette hadde med faren til Anna å gjøre..Har aldri hørt noe om at far til Michelle vil ha henne 50/50 Anonymous poster hash: f3549...ded
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #12 Skrevet 1. desember 2016 Faren din Michelle har jo hele tiden vært der for Michelle. I fjor gjorde Anna en avtale med fedrene til barna når hun skulle reise til Kypros. Faren til Michelle var i militæret og faren til William studerer i hjemlandet. Nå som han er ferdig i militæret skjønner jeg GODT at han vil ha tilbake den omsorgen dem delte tidligere. Han har jo hele tiden vært en god far for Michelle, og jeg synes det er utrolig egoistisk av Anna å stenge ute både far og besteforeldre på far sin side. De har jo hatt et kjempe godt forhold til Michelle hele livet hennes, også flytter hun bare til Søgne, kaller Jan for pappa og foreldrene hans for besteforeldre. Synes faktisk veldig synd på faren til Michelle og resten av hans sin familie. Anonymous poster hash: caf19...162
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #13 Skrevet 1. desember 2016 Faren din Michelle har jo hele tiden vært der for Michelle. I fjor gjorde Anna en avtale med fedrene til barna når hun skulle reise til Kypros. Faren til Michelle var i militæret og faren til William studerer i hjemlandet. Nå som han er ferdig i militæret skjønner jeg GODT at han vil ha tilbake den omsorgen dem delte tidligere. Han har jo hele tiden vært en god far for Michelle, og jeg synes det er utrolig egoistisk av Anna å stenge ute både far og besteforeldre på far sin side. De har jo hatt et kjempe godt forhold til Michelle hele livet hennes, også flytter hun bare til Søgne, kaller Jan for pappa og foreldrene hans for besteforeldre. Synes faktisk veldig synd på faren til Michelle og resten av hans sin familie. Anonymous poster hash: caf19...162 Enig!! Anonymous poster hash: 7ee16...bcd
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #14 Skrevet 2. desember 2016 Altså, jeg er på ingen måte noe fan av måten denne jenta utleverer seg selv og barna på nett.. når det er sagt så syns jeg dere høner her inne får tenke dere litt om før dere skriver og sprer ulike "sannheter". Merkelig at dere har svaret på hvordan ting skal være for andre mennesker som dere mest sannsynlig ikke kjenner i det hele tatt! Hvordan kan dere vite i detaljer hvordan andres liv er gjennom blogger og insta? Nå må dere gi dere 😠 Lavmål å sitte og skrive slikt om andre! Dette gjelder ikke bare for mammatilmichelle, men også andre personer. Skjerp dere! Anonymous poster hash: 4355b...ab7
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #15 Skrevet 2. desember 2016 Altså, jeg er på ingen måte noe fan av måten denne jenta utleverer seg selv og barna på nett.. når det er sagt så syns jeg dere høner her inne får tenke dere litt om før dere skriver og sprer ulike "sannheter". Merkelig at dere har svaret på hvordan ting skal være for andre mennesker som dere mest sannsynlig ikke kjenner i det hele tatt! Hvordan kan dere vite i detaljer hvordan andres liv er gjennom blogger og insta? Nå må dere gi dere 😠 Lavmål å sitte og skrive slikt om andre! Dette gjelder ikke bare for mammatilmichelle, men også andre personer. Skjerp dere! Anonymous poster hash: 4355b...ab7 Jeg beundrer Anna på mange områder. Men synes det urettferdig ovenfor faren til michelle å omtale Jan som "pappa". Anonymous poster hash: caf19...162
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå