Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Trenger litt hjelp her. Vi skal kjøpe ny skjenk. Er så usikker på om vi skal ha høyglans eller ikke. Tenker at det er lettere å tørke av med, men er det litt harry? Anonymous poster hash: 021f2...cee
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Høyglans er overhodet ikke lettere å tørke av. På høyglans synes hvert lille fingeravtrykk. Hadde ALDRI valgt høyglans. Anonymous poster hash: f833a...9ed
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 Det kommer helt an på stilen i resten av huset spør du meg. Om dere dellers har en type "home and cottage" stil eller bare Slettvoll-møbler ellers blir det helt feil med høyglans - men om stilen er moderne, litt minimalistisk og nordisk syns jeg det er kjempefint. Vi har sistnevnte, og har både høyglanskjøkken, baderomsmøbler og tv-benk/sjenk. Det passer veldig godt inn hos oss (moderne funkistype hus) og er lett å holde rent og pent. Hadde jeg sett samme møblene hos min svigerinne for eks, som har en helt annen stil enn oss med type herregårdskjøkken i eik og litt tunge, mørke møbler ellers, ville det blitt helt feil og veldig harry. Anonymous poster hash: 4232f...bdb
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 Det visste jeg ikke, takk. Har tre små som klår overalt, så da er nok det uaktuelt. Anonymous poster hash: 021f2...cee
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 Har hatt høyglans kjøkken og skal ha det igjen. Lettere å holde fint og ser mye bedre ut. Skjønner ikke de som synes det er vrient med høyglans. Jeg sliter mye mer med det vanlige hvite kjøkkenet jeg har nå. Anonymous poster hash: 8e696...179
sug lut Skrevet 1. desember 2016 #6 Skrevet 1. desember 2016 Nei og atter nei. Ikke er det pent i utgangspunktet, og det er et helvete å holde ordentlig.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #7 Skrevet 1. desember 2016 Hadde høyglans der vi bodde før, men stilen var minimalistisk. Kjempefornøyd! Ikke vanskelig å holde rent. Anonymous poster hash: 8019e...7c5
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #8 Skrevet 1. desember 2016 Har hatt høyglans kjøkken og skal ha det igjen. Lettere å holde fint og ser mye bedre ut. Skjønner ikke de som synes det er vrient med høyglans. Jeg sliter mye mer med det vanlige hvite kjøkkenet jeg har nå. Anonymous poster hash: 8e696...179 What? Vi har akkurat byttet ut høyglans kjøkken med hvit matt. Jeg måtte vaske frontene HVER DAG før. Jeg har nordisk stil og velger ikke høyglans. Anonymous poster hash: f833a...9ed
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #9 Skrevet 1. desember 2016 Det kommer helt an på stilen i resten av huset spør du meg. Om dere dellers har en type "home and cottage" stil eller bare Slettvoll-møbler ellers blir det helt feil med høyglans - men om stilen er moderne, litt minimalistisk og nordisk syns jeg det er kjempefint. Vi har sistnevnte, og har både høyglanskjøkken, baderomsmøbler og tv-benk/sjenk. Det passer veldig godt inn hos oss (moderne funkistype hus) og er lett å holde rent og pent. Hadde jeg sett samme møblene hos min svigerinne for eks, som har en helt annen stil enn oss med type herregårdskjøkken i eik og litt tunge, mørke møbler ellers, ville det blitt helt feil og veldig harry. Anonymous poster hash: 4232f...bdb Høyglans passer ikke i nordisk stil. Passer kanskje litt i minimalistisk, maskulin stil. Høyglans er ikke fint. Anonymous poster hash: f833a...9ed
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #10 Skrevet 1. desember 2016 Tror det kanskje er mange som overarbeidet sitt høyglans og dermed sliter. Ikke bruk allverdens av vaskemiddel. Er det flekker som må løses opp så bruk jif universal, men hold dere til ren microfiberklut med kun kaldt vann. Microfiber og kaldt vann er undervurdert. Anonymous poster hash: 8e696...179
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #11 Skrevet 1. desember 2016 Har hatt høyglans kjøkken og skal ha det igjen. Lettere å holde fint og ser mye bedre ut. Skjønner ikke de som synes det er vrient med høyglans. Jeg sliter mye mer med det vanlige hvite kjøkkenet jeg har nå. Anonymous poster hash: 8e696...179 Ja, enig i det. Skjlnner ikke hva alle klager over når de sier det er vanskelig å holde rent. Er mye enklere å holde rent syns jeg, enn matte flater som trekker til seg alt mulig. Høyglans er jo bare å tørke av. Microfiberklut og vann er alt som trengs. Anonymous poster hash: 4232f...bdb
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #12 Skrevet 1. desember 2016 Høyglans passer ikke i nordisk stil. Passer kanskje litt i minimalistisk, maskulin stil. Høyglans er ikke fint. Anonymous poster hash: f833a...9ed Da så, orakelet har talt Fortell det til mine 50 000 følgere på instagram som skryter huset og interiøret vårt (inkludert vårt høyglanskjøkken) opp i skyene Anonymous poster hash: 4232f...bdb
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #13 Skrevet 1. desember 2016 Ja, enig i det. Skjlnner ikke hva alle klager over når de sier det er vanskelig å holde rent. Er mye enklere å holde rent syns jeg, enn matte flater som trekker til seg alt mulig. Høyglans er jo bare å tørke av. Microfiberklut og vann er alt som trengs. Anonymous poster hash: 4232f...bdb Ja - klut og vann HVER GANG noen har tatt på noe. Det er jo bare masochisme. Jeg har et liv, jeg gidder ikke vaske så mye. Anonymous poster hash: 10aa5...759
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #14 Skrevet 1. desember 2016 Har høyglans kjøkken, tvbenk, spisebord osv (aldri tenkt over at det er høyglans før nå). Så lenge lyset ikke skinner rett på vises jo ikke merkene. Ser ingen her hos meg og tørker støv 1 x i uka. Vasker ikke frontene hver uke heller, det er absolutt ikke nødvendig. Anonymous poster hash: f7469...266
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #15 Skrevet 1. desember 2016 Ja, enig i det. Skjlnner ikke hva alle klager over når de sier det er vanskelig å holde rent. Er mye enklere å holde rent syns jeg, enn matte flater som trekker til seg alt mulig. Høyglans er jo bare å tørke av. Microfiberklut og vann er alt som trengs. Anonymous poster hash: 4232f...bdb Jeg syns ikke det er VANSKELIG å få høyglans rent og pent.. Problemet er jo bare at jeg må gjøre det hver eneste dag for at det skal se helt fint ut! På de vanlige benkeskapene synes ikke hvert støvkorn og alle fingermerker... kan fint gå en uke eller to uten å vaske det.. Anonymous poster hash: ccd1d...8e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå