Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #1 Skrevet 30. november 2016 Har jo mange bilder jeg vil legge inn på pcn.... Anonymous poster hash: 433a3...0ab
¤¤happy-may-mum¤¤ Skrevet 2. desember 2016 #2 Skrevet 2. desember 2016 Jeg lurer også på dette! Har nesten bare snap- bilder.. og ønsker å få dem i en egen mappe så jeg kan bruke dem til fotobok, kalendere, julekort osv.. noen som vet??
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #3 Skrevet 2. desember 2016 Jeg lurer også på dette! Har nesten bare snap- bilder.. og ønsker å få dem i en egen mappe så jeg kan bruke dem til fotobok, kalendere, julekort osv.. noen som vet?? Jeg å Anonymous poster hash: 433a3...0ab
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #4 Skrevet 2. desember 2016 Jeg gjør det uten problemer, har Samsung. Tipper dere har iPhone? Anonymous poster hash: f158e...f48
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #5 Skrevet 2. desember 2016 Det er for at dere har tatt i bruk minner-funksjonen på snap. Har det helt likt og har btw Samsung. Så har ingenting med det å gjøre. De blir lagret hos snapchat, ikke på tlf dessverre. Anonymous poster hash: 444da...6ea
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #6 Skrevet 2. desember 2016 Det er for at dere har tatt i bruk minner-funksjonen på snap. Har det helt likt og har btw Samsung. Så har ingenting med det å gjøre. De blir lagret hos snapchat, ikke på tlf dessverre. Anonymous poster hash: 444da...6ea Jeg har og minnefunksjonen men alle bildene blir lagret på mobilen Anonymous poster hash: f158e...f48
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #7 Skrevet 2. desember 2016 Fordi dere må gå på innstillinger på snap og legge inn at bildene skal lagres i tlf og ikke bare på snap. innstilling - minner - lagre i... - velg altternativ Bare hyggelig! Anonymous poster hash: 446c0...c39
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #8 Skrevet 2. desember 2016 Jeg gjør det uten problemer, har Samsung. Tipper dere har iPhone? Anonymous poster hash: f158e...f48 Har samsung Anonymous poster hash: 433a3...0ab
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #9 Skrevet 2. desember 2016 Fordi dere må gå på innstillinger på snap og legge inn at bildene skal lagres i tlf og ikke bare på snap. innstilling - minner - lagre i... - velg altternativ Bare hyggelig! Anonymous poster hash: 446c0...c39 Tusen takk du er best 😍😍😍😍!!!!! 😁😁😁😁😁 Anonymous poster hash: 433a3...0ab
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #10 Skrevet 2. desember 2016 Fordi dere må gå på innstillinger på snap og legge inn at bildene skal lagres i tlf og ikke bare på snap. innstilling - minner - lagre i... - velg altternativ Bare hyggelig! Anonymous poster hash: 446c0...c39 Hvis dere er usikre på hvordan komme på innstillinger. Trykk spøkelse midt oppe på skjermen - så på tannhjul. Overrasker meg at folk ikke snuser litt inne på innstillinger når man lurer på funksjoner på apper og program Anonymous poster hash: 446c0...c39
¤¤happy-may-mum¤¤ Skrevet 2. desember 2016 #11 Skrevet 2. desember 2016 Da har jeg endret innstillingene så heretter vil de lagres på mobilen. Men er det noen som har råd angående hvordan jeg kan få brukt de 10000 snappene som bare er lagret på minner? Skulle veldig gjerne fått de over i en mappe...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #12 Skrevet 2. desember 2016 Gå inn på hvert bilde og velg lagre til kamerarull Anonymous poster hash: f158e...f48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå