Gå til innhold

Festeblødning&graviditet til tross for blank el test eller bare forsmak på tr?

Anbefalte innlegg

Fødte for 2 mnd siden og renselsen sluttet etter 5 uker. Hadde samleie for 1.5 uke siden og tok for sikkerhetsskyld en el test tidligere den morgenen og den var helt hvit. I går kom det en bitteliten blødning og det har vært et rart trykk mot underlivet og kroppen har føltes litt rar (småkvalm, småsvimmel etc- mistenkelig likt som i dpo land og 1 tri forrige gang). Har ekstremt sjeldent mens og mest sannsynligvis det samme med eggløsning (måtte ha pergo ved siste graviditet etter å ha prøvd i flere år). Vi er såpass gamle nå at hvis det kommer flere barn så er de velkomne. Er det overhodet en sjanse for at det kan ha vært el den dagen til tross for hvit el test samme dag? Ikke testet andre dager så vet ikke hvorfor jeg tok det akkurat den dagen. Jeg har aldri småblødninger og slik til vanlig. Festeblødning er det eneste som jeg kan tenke på som kan komme slik hvis det ikke er forsmak på tr eller kreft (hadde alvorlige celleforandringer før jeg ble gravid nå sist og ble konisert). Vi har ikke brukt prevensjon på mange år nå så muligheten er jo alltids til stede.

Anonymous poster hash: efac0...9f1

Fortsetter under...

El testene er positive 1-2 dager før el. Og har blitt negative igjen når el er. Så det er mulig at du hadde el da.

Yikes.. Jaja jeg får vente en ukes tid og ta en graviditetstest. Takk for svar!

Anonymous poster hash: 22c50...401

• 6 måneder senere...
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan gikk dette? Haha, så igjennom gamle tråder og ble nysgjerrig :fnise:

Anonymkode: 596ec...a41

Var bare kroppen som tullet :) ingen graviditet (heldigvis). Minstemann her har vært mye syk så har vært fint at det foreløpig ikke har kommet flere.

Anonymkode: 093cc...39a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...