Gå til innhold

Erfaring med scratching? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring å dele? Snakket med klinikken i dag å de ville prøve scratching dette forsøket for å se om det kunne hjelpe :)

Skrevet

Mener det finnes studier som har vist at dette øker sjansen for å bli gravid dersom det utføres i syklusen før innsettingen. Har ikke erfaring selv, men undersøkte litt rundt det siden legen vurderte det for meg.

Skrevet

Jeg fikk henvisning på Endometrial Scratching ved 3. ferskforsøk, ble da gravid med lillegutt som blir 1,5 år :-) Har nettopp vært gjennom første ferskforsøk (søskenforsøk), og fikk på nytt henvisning på dette..da dem mente at det kunne ha innvirka positivt sist. O jammen satt ikke spira denne gangen også. Er fremdeles veldig ferskt da...hadde testdato i går :blomst:

Dersom du får tilbud om det, ville jeg ha takket ja til det. Er ikke smertefullt og det skader jo ikke å prøve :Nikke:

Skrevet

Så fint at det hadde en aå positivt effekt for deg, å gratulere så mye med en spire :) har hatt ett fersk, ett avbrutt å ett fryseforsøk nå i september. Så krysser alt jeg har på at det skal gå rette veien denne gangen 😀

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen som har erfaring å dele? Snakket med klinikken i dag å de ville prøve scratching dette forsøket for å se om det kunne hjelpe :)

Hei, hvilken sykehus var som anbefalte scratching? Jeg spurte om det på CFC men de var veldig skeptisk til det. Ble bare nysgjerrig ;)

Skrevet

Hei, hvilken sykehus var som anbefalte scratching? Jeg spurte om det på CFC men de var veldig skeptisk til det. Ble bare nysgjerrig ;)

UNN, tromsø :)

Skrevet

Hadde scratching på vårt forrige ferskforsøk og ble faktisk gravide så 
jeg skal spørre etter det denne omgangen og.
Forrige forsøk endte dessverre med et hjerte som sluttet å slå, men 
poenget er ihvertfall at vi klarte i allefall å bli gravid.
Jeg er sikker på at scratchingen var utslagsgjørende for det var det eneste vi gjorde

annerledes i forhold til alle de andre forsøkene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...