Gå til innhold

Hvor i Oslo kan jeg kjøpe pene juletrær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 58837...4c1

Skrevet

Hagesenterne har godt utvalg i både falske og ekte trær

Anonymous poster hash: ef71b...f5d

Skrevet

Det popper opp utsalgssteder for juletrær over hele byen når det nærmer seg jul. Det er bare å følge med. Jeg har ennå ikke sett et sted som selger bare stygge trær.

Anonymous poster hash: 3290a...a4c
Skrevet

Alle bensinstasjoner

Anonymous poster hash: 20a1a...1c2

Skrevet (endret)

Overalt, i praksis.

Men jeg oppfordrer sterkt til å ikke kjøpe på Plantasjen og andre superaktører, støtt den lokalt plasserte mannen i kjeledress og campingvogn, hjelp til med å unngå senter-monopolet.

Endret av sug lut
Skrevet

Overalt, i praksis.

Men jeg oppfordrer sterkt til å ikke kjøpe på Plantasjen og andre superaktører, støtt den lokalt plasserte mannen i kjeledress og campingvogn, hjelp til med å unngå senter-monopolet.

Hvor finner jeg denne mannen?

Skrevet

Hvor finner jeg denne mannen?

Hos meg finner du ham på et hjørne ved senteret, forrige stedet jeg bodde fant du ham på bensinstasjonen...

Skrevet

Overalt, i praksis.

På den andre siden er det veldig vanlig at disse små aktørene undrer mva og skatt og at de uansett kjøper billigectrær fra Danmark med ekstra alkohol gjemt mellom trærne.

Anonymous poster hash: 8df8c...393

Skrevet

På den andre siden er det veldig vanlig at disse små aktørene undrer mva og skatt og at de uansett kjøper billigectrær fra Danmark med ekstra alkohol gjemt mellom trærne.

Anonymous poster hash: 8df8c...393

Den drammen er dem vel unt, og det er uansett bedre enn at jeg må ut og kjøre bil og pengene går til Plantasjen. Juletre skal kjøpes lokalt og bæres hjem sammen med ungene, det er halve kosen.

Skrevet

Vi finn i skogen. I fjor var det såvidt over meteren høgt og like bredt. På eine sida vel og merke, den andre sida var slankare.

Symmetriske tre er å finne i plastversjon på dei fleste sjapper a la jernia, jula, plantasjen osv. Har et grisestygt et på loftet, kosta 199 på Clas i si tid. Under pynten ser eg ikkje treet..

Skrevet

Vi finn i skogen. I fjor var det såvidt over meteren høgt og like bredt. På eine sida vel og merke, den andre sida var slankare.

Symmetriske tre er å finne i plastversjon på dei fleste sjapper a la jernia, jula, plantasjen osv. Har et grisestygt et på loftet, kosta 199 på Clas i si tid. Under pynten ser eg ikkje treet..

😄😅

Skrevet

Hvis du drar opp til Maridalen, opp til Skar, så er det en del grantrær du kan ta i området der. Der finner du sikkert noe.

Anonymous poster hash: d54a2...5f5
Skrevet

Hvis du drar opp til Maridalen, opp til Skar, så er det en del grantrær du kan ta i området der. Der finner du sikkert noe.

Anonymous poster hash: d54a2...5f5

Vil ikke hogge selv.... Det er jo privat....

Skrevet

Sigurd Helmen selger fine juletrær, tror han står på Smestad fra litt uti desember, samt et sted østpå i byen, husker ikke hvor. Edelgran fra Danmark. Tunge, kraftige og frodige trær. På Vestkanttorget har de mange store og flotte trær av forskjellige slag. På Valkyrie plass kommer en fyr som selger norske trær fra Vikersund (mulig han har danske trær og, men mest egenprodusert i alle fall), forskjellige arter (edel-, fjelledel-, normannsgran).

Anonymous poster hash: 213ee...dc7
Skrevet

Takk for trær alle. Håper vi klarer å finne et pent og lang-holdbarhets-tre. Plast treet lyser fint på verandaen, og er forvist dit i år til fordel for et ekte edelgran. Håper jeg!

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...