Gå til innhold

Innskriving på skole, hvordan foregår det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når innskriving er kl. 17-19. Varer det to timer eller kommet man når man vil i det tidsrommet? Blir barnet ropt opp?

Anonymous poster hash: 94590...048

Hos oss kom vi mellom 17-19, også skrev vi oss inn . Ikke noe opplegg mener jeg. Men spør skolen :)

Anonymous poster hash: 3a465...bfc

Her møtte man opp fylte ut skjema og leverte til ei som lurte på om vi hadde noen SP.mål. Så lurte hun på om vi skulle ha Sfo. Fortalte kort om skolen. Jenta fikk skrivebok og rød/blå blyant.

Det hele gikk svært fort. Litt venting for å komme inn.

Anonymous poster hash: dad17...793

Annonse

Er nok veldig forskjellig. Vi fikk brev i posten med skjema som vi fylte ut og returnerte. Så ble vi innkalt til førskoledag før sommeren sammen med alle andre førsteklassingene. Dette var to fulle dager hvor barna fikk bli kjent med skolen og hverandre.

Hvis dere har fått oppgitt kl 17-19 ville jeg møtt opp kl 17 og vært forberedt på at det muligens var et opplegg som varte til 19. Evt kan du jo bare ringe skolen og spørre?

Er nok veldig forskjellig. Vi fikk brev i posten med skjema som vi fylte ut og returnerte. Så ble vi innkalt til førskoledag før sommeren sammen med alle andre førsteklassingene. Dette var to fulle dager hvor barna fikk bli kjent med skolen og hverandre.

Hvis dere har fått oppgitt kl 17-19 ville jeg møtt opp kl 17 og vært forberedt på at det muligens var et opplegg som varte til 19. Evt kan du jo bare ringe skolen og spørre?

Fant ut via skolens hjemmeside når innskrivningen er, fant det nå i ettermiddag. Så ja, skal ringe i morgen.

Hi

Anonymous poster hash: 94590...048

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...