Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #1 Skrevet 28. november 2016 Jeg har crohns, og jernmangel. Men når jeg tar jerntabletter blir jeg fullstendig forstoppet. Vil det hjelpe meg å ta flytende jern, eller blir det det samme for tarmen? Legen min visste ikke, sa han, "du må bare prøve." Noen som vet? Anonymous poster hash: ba0eb...a37
lykkelig fødeklar*aprilspire Skrevet 28. november 2016 #2 Skrevet 28. november 2016 Jeg vet ikke, men har et barn som i perioder tar flytende jern, og det uten å bli hard i magen. Det er jo verdt et forsøk
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #3 Skrevet 28. november 2016 Jeg fikk beskjed av fastlegen at Floradix formula flytende var best for magen. Det er jo verdt et forsøk? Ellers har jeg hørt det samme om Niferex piller. Jeg ble ikke forstoppet av noen av dem forresten. Anonymous poster hash: 47a69...3ac
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #4 Skrevet 28. november 2016 Jeg syns flytende jern er bedre for magen enn tabletter. Anonymous poster hash: fb141...2fd
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #5 Skrevet 28. november 2016 Jeg fikk beskjed av fastlegen at Floradix formula flytende var best for magen. Det er jo verdt et forsøk? Ellers har jeg hørt det samme om Niferex piller. Jeg ble ikke forstoppet av noen av dem forresten. Anonymous poster hash: 47a69...3ac Det var Niferex som gjorde meg fullstendig forstoppet. Var ikke på do på 17 dager, og følte jeg kom til å dø. Er derfor litt redd for jern, uansett om det er i fast eller flytende form. HI Anonymous poster hash: ba0eb...a37
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #6 Skrevet 28. november 2016 Jeg kjøpte en flaske med noe blomster/urtelignende på flasken på matbutikken. Legen sa den var ubrukelig, tok den likevel og fikk ingen effekt. Vis de selger flytende på apotek, så regner jeg med de er bedre. Jeg ble også kjempe hard i magen og prøvde mange forskjellige. Endte opp med å heller ta en lavere dose tilslutt, men da hadde jeg allerede fått opp hemoglobinen, så det er ikke noe jeg anbefaler med mindre legen din sier det er greit. Anonymous poster hash: cf5fe...675
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #7 Skrevet 29. november 2016 Jeg kjøpte en flaske med noe blomster/urtelignende på flasken på matbutikken. Legen sa den var ubrukelig, tok den likevel og fikk ingen effekt. Vis de selger flytende på apotek, så regner jeg med de er bedre. Jeg ble også kjempe hard i magen og prøvde mange forskjellige. Endte opp med å heller ta en lavere dose tilslutt, men da hadde jeg allerede fått opp hemoglobinen, så det er ikke noe jeg anbefaler med mindre legen din sier det er greit.Anonymous poster hash: cf5fe...675 Ja, det er den med blomster jeg har kjøpt nå. Floradix tror jeg den heter. Jeg prøver, jeg, så får jeg heller bli hard i magen en stund.HI Anonymous poster hash: ba0eb...a37
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #8 Skrevet 29. november 2016 Ellers kan du høre på apoteket om de har nycovit hemjern(?). De har jeg hørt er fine for magen også inneholder de både c-vit og jern. Anonymous poster hash: 9d4eb...c14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå