Gå til innhold

Dere med langt hår...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ofte løst, men noen ganger fletter det løst, på den ene siden.

Fortsetter under...

Skrevet

Hva menes med langt?

Jeg har halv-langt, ca 10cm fra korsryggen. Sover med dult eller flette. Sover ikke på ryggen uansett, så klumper plager meg ikke. Sov kun med flette når jeg hadde langt (nedfor rumpa).

Anonymous poster hash: 9be01...04e

Skrevet

Flette. Må det for å samle og roe ned manken.

Anonymous poster hash: dc807...669

Skrevet

Løst

Anonymous poster hash: 19491...749
Skrevet

Hva menes med langt?

Jeg har halv-langt, ca 10cm fra korsryggen. Sover med dult eller flette. Sover ikke på ryggen uansett, så klumper plager meg ikke. Sov kun med flette når jeg hadde langt (nedfor rumpa).

Anonymous poster hash: 9be01...04e

Du har langt hår...

Anonymous poster hash: f0349...47d

Annonse

Skrevet

Jeg sover stort sett med løst hår, men det hender jeg lager indianerfletter. Da jeg var yngre samlet jeg det ofte med en strikk midt oppe på hodet og flettet det.

Skrevet

Har hatt langt hår i 30 år og har aldri tenkt på å sove m flette el hestehale. Blir ikke håret veldig slitt av det?

Anonymous poster hash: 1f05b...bbb

Skrevet

Løs dull på toppen eller legger det bakover.

Anonymous poster hash: 62728...abf

Skrevet

Har det i en knute veldig høyt på hodet. Vasker håret hver morgen så spiller ingen rolle hvordan jeg har det om natta.

Anonymous poster hash: ac3bb...79b

Skrevet

Alltid løst. Noe annet har aldri falt meg inn engang.

Skrevet

Løst og ofte så bruker jeg det som skjerf 😂

Anonymous poster hash: 6c9f4...db2

Annonse

Skrevet

Då eg hadde langt hår sove alltid med det laust, la det oppover pute så eg ikkje fekk det rundt halsen og liknande. Har kort hår no, det er deilig det😄

Skrevet

Liten oppdatering fra natten som gikk;

Jeg lagde først en merkelig, rar vifte oppå hodet, for jeg skjønte rett og slett ikke hvordan jeg skulle lage dult. Og herregud så teit jeg så ut! Holdt på å dø av latter! Klarte til slutt å lage en dult, og gikk og la meg. Jeg syns vel kanskje ikke det fungerte optimalt. Da jeg våknet var sidehåret nærmest tovet, og når jeg tok ut dulten, så jeg verre ut enn noensinne. Så, hmmm, jeg vet ikke helt.

Prøver fletter i kveld.

HI

Anonymous poster hash: 77027...d5f

Skrevet

Sover selvsagt med løst hår, ellers blir det fort veldig slitt og stygt. Merker ikke noe til håret jeg, men har alltid hatt langt hår da.

Anonymous poster hash: 2e7b3...957
Skrevet

Sover selvsagt med løst hår, ellers blir det fort veldig slitt og stygt. Merker ikke noe til håret jeg, men har alltid hatt langt hår da.

Anonymous poster hash: 2e7b3...957

Enig med denne. Dult oppe på hodet med en strikk sliter veldig på håret og forårsaker mye knekte hår. Løst eller med en løs flette nedover med en strikk uten metall.

Anonymous poster hash: fed39...729

Skrevet

Løst

Anonymous poster hash: dcf2e...821

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...