Gå til innhold

Dere med langt hår...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og det regner jeg med er de fleste her inne. Hva gjør dere med håret om natta? Sover med det oppsatt? Løst? Fletter?

Jeg har aldri hatt langt hår i livet, før nå, så jeg er helt analfabet. Hva er vanlig? Det er så plagsomt å våkne av håret overalt flere ganger om natta, og å sove med hestehale, klarer jeg ikke. Hva gjør dere?

Vurderer å klippe meg helt kort igjen...

Anonymous poster hash: 77027...d5f

Fortsetter under...

Skrevet

...og det regner jeg med er de fleste her inne. Hva gjør dere med håret om natta? Sover med det oppsatt? Løst? Fletter?

Jeg har aldri hatt langt hår i livet, før nå, så jeg er helt analfabet. Hva er vanlig? Det er så plagsomt å våkne av håret overalt flere ganger om natta, og å sove med hestehale, klarer jeg ikke. Hva gjør dere?

Vurderer å klippe meg helt kort igjen...

Hvorfor regner du med det?

Anonymous poster hash: 75738...006

Skrevet

Hestehale.

Anonymous poster hash: 7aa0f...6e9

Skrevet

Hestehale helt på toppen av hodet. Kan ikke sove på en klump! Dersom jeg vil ha bølger/fall i håret neste dag, surrer jeg det i en topp og klipser det på plass. Fletter det av og til (men liker ikke å ligge på fletteklump heller, egentlig..).

Skrevet

Jeg har alltid sovet med det løst

Anonymous poster hash: 638d7...447

Annonse

Skrevet

Sover med det løst. Innimellom setter jeg det opp i en løs flette bak om kvelden som jeg da sover med.

Skrevet

Som regel løst. Mest problemer for mannen det :) Ellers har jeg det av og til i flette.

Anonymous poster hash: e403b...aea

Skrevet

Fletter

Anonymous poster hash: 56aa2...7d9

Skrevet

Sovet med langt løst hår i over 30 år. Ingen problemer det.

Anonymous poster hash: ff8a4...7d0

Skrevet

2 fletter.

Anonymous poster hash: d48a8...0d2

Skrevet

Løst, flette, hestehale.. Aldri stramt iallefall, da får jeg hodepine.

Anonymous poster hash: 73ce1...02b
Skrevet

Enten løst eller i en dult oppå hodet.

Annonse

Skrevet

Sover med det løst ;-)

Anonymous poster hash: 3224a...817

Skrevet

Sover med det løst, og dem ligger liksom oppover og hårtuppene peker mot veggen når hodet mitt er på puta.

Anonymous poster hash: 1e3a3...aa2

Skrevet

Som regel løst, da legger jeg det oppover, orker ikke ha det i ansiktet. Noen ganger sover jeg med flette, spesielt om jeg er nydusjet.

Skrevet

Løs topp midt oppe på hodet 😊

Skrevet

Snurrer det opp på toppen av hodet og fester med strikk.

Anonymous poster hash: 8ea35...5b8

Skrevet

Hmm, dette var litt gøy å lese.

Jeg sover alltid med det løst. Men er plaget av at jeg har en hverv i bakhodet som gjør at håret "skiller" seg etter 1 natt og da ser ikke håret pent ut utslått. Og jeg HATER å vaske håret hele tiden, så setter som oftest håret opp.

Kanskje jeg skal sove med håret i en topp på hodet for å se om det hjelper? Noen andre tips til slik problematikk?

Skrevet

Stort sett løst, eller eventuelt en flette når jeg har lyst på bølger i håret

Skrevet

Hvorfor regner du med det? Anonymous poster hash: 75738...006

Fordi sånn ca 90% av alle damer mellom 20 og 50 år har det. Ikke noe annet enn det.

Takker forøvrig for svar. Tror jeg prøver dult oppå hodet i natt. Hehe, dagens i-landsproblem.

HI

Skrevet

Hestehale

Anonymous poster hash: ced26...88b

Skrevet

Jeg hadde ganske langt hår i mange år. Sov stort sett med håret løst, men var bustete da jeg våkna. Nå har jeg en lang bob og det er herlig for da trenger jeg ikke styre med å gre håret så mye når jeg står opp 😊

Anonymous poster hash: bf2c8...1a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...