Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eller så er immunforsvaret opptatt med å bekjempe forkjølelsen så da ignorerer det celledeling i livmoren 😂 Jeg har faktisk lest et sted at immunforsvaret til kvinner går litt ned hver syklus mellom el og ikm nettopp fordi kroppen ikke skal angripe befrukta egg som deler seg (Andre celler som deler seg vil jo kroppen IKKE ha!).

Eller så er immunforsvaret opptatt med å bekjempe forkjølelsen så da ignorerer det celledeling i livmoren 😂 Jeg har faktisk lest et sted at immunforsvaret til kvinner går litt ned hver syklus mellom el og ikm nettopp fordi kroppen ikke skal angripe befrukta egg som deler seg (Andre celler som deler seg vil jo kroppen IKKE ha!).

Det hadde jo vært veldig bra 👼 Da håper vi på den teorien ;)

Sniker meg inn fra 1.tri og må bare si at jeg ble gravid når jeg hadde influensa

Ja, da må jeg jo si at det ser lovende ut her også :P Tett i nesa og vondt i halsen her! Haha! 

Dessuten MÅTTE jeg ta en test i dag. Fram til i går var jeg sikker på at det ikke ble noe denne pp og gikk egentlig bare å gruet meg til mens mtp endosmerter. Men fikk et innfall og måtte teste. Svaret jeg fikk var ikke yttligere lett å tyde, men jeg ser i det minste en strek (bedre i virkeligheten) Om den er positiv eller om det er en skyggestrek får jeg bare bekrefte om et par dager. 2-3 dager til IKM i dag. 

Noen andre som har testa enda ^^

Endret av fine-phine

Annonse

Hører til i grenseland mellom uke 51 og 52, så poster i begge grupper jeg 😜

Har i dag følt meg veldig dårlig i form, ca. 8DPO. Verker i kroppen, veeldig trøtt hele dagen, vondt i hodet og uggen. Lurer veldig på om jeg brygger på noe eller ruger på noe. Noen som har lignende erfaringer og komme med? 😊

Hører til i grenseland mellom uke 51 og 52, så poster i begge grupper jeg 😜

Har i dag følt meg veldig dårlig i form, ca. 8DPO. Verker i kroppen, veeldig trøtt hele dagen, vondt i hodet og uggen. Lurer veldig på om jeg brygger på noe eller ruger på noe. Noen som har lignende erfaringer og komme med? 😊

Velkommen! Så spennende symptomer du har da! :D når tenker du å starte å teste? Jeg en svak pos for 3 dager siden og bare negative siden, men kroppen min forvirrer meg. Har ømme og tinge pupper ikke vant med det ved ikm. Har ikm mellom idag og i morgen en gang. Den pleier å komme ila natta.

Velkommen! Så spennende symptomer du har da! :D når tenker du å starte å teste? Jeg en svak pos for 3 dager siden og bare negative siden, men kroppen min forvirrer meg. Har ømme og tinge pupper ikke vant med det ved ikm. Har ikm mellom idag og i morgen en gang. Den pleier å komme ila natta.

Takk 😃 Håper de er spennende, og ikke bare en kjedelig forkjølelse. Føles litt sånn nå, med rennende/tett nese om hverandre og småvond hals. Selv om formen ellers er bedre har jeg kjent på en uggenhet innimellom, særlig før måltider. Men om det er innbilt eller ikke, det vet jeg ikke 😜 Ømme brystvorter hadde jeg i flere dager fra ca. 4DPO, men det er nå borte.. 😯 Masse lykke til med testing! Regner med å teste enten 23. eller å vente til IKM - har ikke helt bestemt meg 😊

Annonse

Takk 😃 Håper de er spennende, og ikke bare en kjedelig forkjølelse. Føles litt sånn nå, med rennende/tett nese om hverandre og småvond hals. Selv om formen ellers er bedre har jeg kjent på en uggenhet innimellom, særlig før måltider. Men om det er innbilt eller ikke, det vet jeg ikke 😜 Ømme brystvorter hadde jeg i flere dager fra ca. 4DPO, men det er nå borte.. 😯 Masse lykke til med testing! Regner med å teste enten 23. eller å vente til IKM - har ikke helt bestemt meg 😊

Uff da, det er ikke godt! Det å være syk i tillegg kan jo virkelig throw you off når det kommer til symptomjakt. Er der selv xD

I morgen er det IKM og jeg har alle vanlige symptomer på mens,så regner med at den kommer som vanlig dessverre...

Surt...! Alt håp er ikke helt ute før tr faktisk er der ;) jeg har også ikm idag, negative tester, men ingen tr...

Tenker du å teste først eller vente på tr?

Endret av fine-phine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...