Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal vel inn her :) IKM ca 20/12. PP7. Håper virkelig det klaffer denne måneden!

Velkommen! Åssen er det med tålmodigheten? Jeg er skikkelig redd for at de kommende månedene skal bli for vanskelig. Jeg er tross alt verdens mest utålmodige menneske og overtenker ting som dette :P

Velkommen! Åssen er det med tålmodigheten? Jeg er skikkelig redd for at de kommende månedene skal bli for vanskelig. Jeg er tross alt verdens mest utålmodige menneske og overtenker ting som dette :P

Takk. :) Merker jeg er utålmodig nå :P Men har også endometriose, så om det ikke klaffer nå, skal jeg kontakte legen min.

Annonse

Takk. :) Merker jeg er utålmodig nå :P Men har også endometriose, så om det ikke klaffer nå, skal jeg kontakte legen min.

Stemmer det, vi snakket om det i en annen tråd! Selv om jeg bare er på pp2 så er jeg redd for å vente dor lenge med å få hjelp i tilfelle vi kunne fått hjelp tidligere 😳 Men det er kanskje å overtenkte.

Jeg har hatt hormonspiral i et år og var visst ikke klar over hvor mye det hjalp meg. I går begynte jeg å fossblø og har hatt smerter som kan sammenliknes med fødsel 😩 Måtte være hjemme fra jobb idag fordi smertelindringen ikke hjalp... håper jeg slipper å oppleve dette hver 3. uke :/

Stemmer det, vi snakket om det i en annen tråd! Selv om jeg bare er på pp2 så er jeg redd for å vente dor lenge med å få hjelp i tilfelle vi kunne fått hjelp tidligere 😳 Men det er kanskje å overtenkte.

Jeg har hatt hormonspiral i et år og var visst ikke klar over hvor mye det hjalp meg. I går begynte jeg å fossblø og har hatt smerter som kan sammenliknes med fødsel 😩 Måtte være hjemme fra jobb idag fordi smertelindringen ikke hjalp... håper jeg slipper å oppleve dette hver 3. uke :/

Off, det hørtes forferdelig ut :( Håper det klaffer for dere raskt! Krysser fingrene for alle i IKM 51 gruppa :)

Da vil jeg gjerne være med i denne gruppen, IKM 25.12. Prøver som brukernavnet sier, på nr 2, har en datter som blir 2 år i januar. Dette blir pp2.

Sist syklus ble bare tull med alt for sein el, jeg synest jeg hadde "alle" tegn, og fikk tr 4 dager forsent😔

Da vil jeg gjerne være med i denne gruppen, IKM 25.12. Prøver som brukernavnet sier, på nr 2, har en datter som blir 2 år i januar. Dette blir pp2.

Sist syklus ble bare tull med alt for sein el, jeg synest jeg hadde "alle" tegn, og fikk tr 4 dager forsent

Velkommen :D 

Kjedelig opplevelse på første forsøk! Gikk du på prevensjon før første syklus? Hva gikk du på og når sluttet du? 

Velkommen :D

Kjedelig opplevelse på første forsøk! Gikk du på prevensjon før første syklus? Hva gikk du på og når sluttet du?

Har ikke brukt prevensjon på 7 år, har ikke klaffet før i 2013, mistet først i SA i uke 14 den 14.feb i 2014. Ble gravid på første forsøk med barnet jeg har nå😊

Velkommen! Hvor gammelt er barnet dere har fra før? :)

Han blir fire om et par måneder. Vi er ikke så raske av oss 😂 Jeg hadde en MA/BO oppdaget i uke 12 før han, og ble begge gangene gravid på pp1, men det er jo nesten 5år siden... Så vet jeg burde innstille meg på at det tar lang tid nå som jeg er eldre, men som jeg håper vi er like heldige nå! Eller forresten, jeg håper den sitter på pp2, for vi skal ha nyttåtsfest med jobben 6.januar 😉

Har ikke brukt prevensjon på 7 år, har ikke klaffet før i 2013, mistet først i SA i uke 14 den 14.feb i 2014. Ble gravid på første forsøk med barnet jeg har nå😊

Det hørtes ut som en laaang prøveperiode 😩 Hvordan gikk det med psyken? Var det "bare" tilfeldig at det tok så lang tid eller har du en grunn? Kan du forvente at det tar like lang tid nå?

Annonse

I dag begynner jeg med EL testing. Flere som skal? :)

Meh! Denne måneden tenker jeg å ta det mer med ro. Merker at jeg ikke orker å ha mange av den forrige måneden - altså som blir lik den. Har en app som forteller meg sånn ca når jeg har eggløsning også tenker jeg å legge inn litt ekstra aksjer den perioden, men like vel ha regelmessig sex.

Men hold oss gjerne opppdatert på testene :) Det er spennende! 

Meh! Denne måneden tenker jeg å ta det mer med ro. Merker at jeg ikke orker å ha mange av den forrige måneden - altså som blir lik den. Har en app som forteller meg sånn ca når jeg har eggløsning også tenker jeg å legge inn litt ekstra aksjer den perioden, men like vel ha regelmessig sex.

Men hold oss gjerne opppdatert på testene :) Det er spennende!

Min syklus er så uregelmessig, og med en mann som jobber utenbys, har jeg funnet ut det er best å teste. Brukte også app i begynnelsen, men den har bommet hver eneste gang 🙈

Skal holde dere oppdatert 😘

Ikke måler jeg temp, ikke tar jeg EL tester, men veit ca når eggløsningen kommer, så da får man legge inn litt ekstra kos da. Eller skal jeg nyte førjulstiden max, kose meg i julen🌟 hadde slik fokus sist mnd, las alt jeg kom over av forum, testet gt i et kjør, hadde "alle" symptomer og fikk mens 5 dager for sent, noe pga alt overfokuset tror jeg😊😊 Men veldig gøy og følge med på forumet her og heie frem andre❤️

Er det liv i folk? Hvordan er ståa?

Knapt liv på denne fronten... er ikke så motivert lenger mtp at jeg er stressa over økonomi og andre praktiske ting. Dessuten kjenner jeg ikke syklusen min kjempegodt enda og jeg tester jo ikke så jeg vet ikke akkurat når jeg har el. Forrige pp var bare på 19 dager (vet ikke om jeg hadde el engang) vanligvis er den 21 (tror jeg)

Jeg var satt IKM til 19. des, men er ikke godt å si. Har en del mensensmerter og stikkinger i låret, men hadde det masse i dpo-land forrige pp også. Dessuten hadde jeg masse svake svake tester fra ganske tidlig av også, men det var jo ikke noe.

Hva med deg?

Endret av fine-phine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...