bambi93 Skrevet 30. november 2016 Forfatter #26 Skrevet 30. november 2016 Men altså, nå surrer hjernen min med meg! Satt plutselig å tenkte 'tenk om jeg har fått skyggestrek på begge testene'? Er dette mulig? Skyggestrek på to tester fra samme pakken? Hmmm....
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #27 Skrevet 30. november 2016 Men altså, nå surrer hjernen min med meg! Satt plutselig å tenkte 'tenk om jeg har fått skyggestrek på begge testene'? Er dette mulig? Skyggestrek på to tester fra samme pakken? Hmmm.... Bildet du la ut er ingen skyggestrek Anonymous poster hash: 11d4e...de8
C'est la vie Skrevet 30. november 2016 #28 Skrevet 30. november 2016 (endret) Kom steken innen tiden? Endret 30. november 2016 av C'est la vie
bambi93 Skrevet 30. november 2016 Forfatter #29 Skrevet 30. november 2016 Ja, ifølge pakken skulle testen ligge flatt i 5 minutter før man leste resultat. Streken kom etter 3 minutter (satt klar med nedtelling på telefonen).. Håper jo ikke at det er skyggestrek.. Når jeg var på do for ca en time siden kom det også litt rosa på papiret 😳
C'est la vie Skrevet 30. november 2016 #30 Skrevet 30. november 2016 Sist jeg prøvde på barn. Så var jeg prøver i 6 år. Å dessverre har jeg sett slike streker mange ganger før! Men krysser for at det er en liten spire hadde slik test 11 DPO med tvillingene også så håpet er ikke ute før det motsatte er bevist.
bambi93 Skrevet 1. desember 2016 Forfatter #31 Skrevet 1. desember 2016 Ugh, kvalmere enn aldri før og har akutt blitt støl i magen uten å ha gjort noe som helst.. hva i alle dager skjer??? Godt en skal teste igjen imorgen å kanskje få noen svar!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #32 Skrevet 2. desember 2016 Ugh, kvalmere enn aldri før og har akutt blitt støl i magen uten å ha gjort noe som helst.. hva i alle dager skjer??? Godt en skal teste igjen imorgen å kanskje få noen svar! Tatt test i dag?? Anonymous poster hash: cce0f...12b
bambi93 Skrevet 2. desember 2016 Forfatter #33 Skrevet 2. desember 2016 Er ikke hjemme enda, skal ta med en gang jeg kommer inn døra hjemme 😊
SLURPÅ Skrevet 2. desember 2016 #34 Skrevet 2. desember 2016 Blir nok full klaff. Digital på 2-3 uker gravid. Det tror jeg.
bambi93 Skrevet 2. desember 2016 Forfatter #35 Skrevet 2. desember 2016 Tok en strimmeltest når jeg kom hjem rundt kl 2 i ettermiddag, den ble sterkere positiv enn den på tirsdag så gubben sendte meg rett ned på apoteket for å kjøpe en clearblue! Der lyste det 'Gravid 1-2' opp på skjermen 😍
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #36 Skrevet 2. desember 2016 Viste det, gratulerer! Du kjenner kroppen din utrolig godt virker det som. Igjen gratulerer med årets beste julegave 🎁❤️ Anonymous poster hash: b961d...710
bambi93 Skrevet 2. desember 2016 Forfatter #37 Skrevet 2. desember 2016 Tuuusen takk ❤️ Kjenner kroppen min veldig godt men blir jo usikker når leger har sagt at jeg ikke kan bli naturlig gravid (eller ja, uten hjelp) Dette var en nydelig julegave for både meg og samboeren 😍❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå