GĂ„ til innhold

Hjelpes.. Noen som har tips/erfaringer?

Anbefalte innlegg

Er idag 9 dpo, negativ test for to dager siden (7 dpo). Har hatt murringer og kvalme siden 2-3 dpo men nÄ de siste dagene har jeg ogsÄ opplevd andre rare ting.. Her kommer listen :P Skal nevnes at jeg har prÞvd Ä slÄ fra meg ALT av symptomer siden den negative testen, men da har de nesten kommet mer frem.. 

• svettetokter (altsĂ„, trodde ikke det var mulig Ă„ fĂžle at jeg hadde en elv under puppene men JODA, DET ER MULIG)
  • lĂžs mage, gĂ„r Ă„ driter hele dagen (sorry meg altsĂ„, men hvorfor legge lokk pĂ„ sannheten?)
  • luft i magen, fiser hele tiden (heldigvis for bĂ„de meg og samboer lukter de ikke)
  • sulteeeeen, konstant! 
  • luktesansen er ute av kontroll (jeg ble kvalm av lukten av pizza for guds skyld)
  • drĂžmmer veldig rart, mye med barn men det kan vĂŠre fordi vi har lyst pĂ„ barn.. 
  • Ăžm mage, mannen kan ikke ta pĂ„ den nesten uten at jeg fĂ„r vondt og vi som er sĂ„ glad i Ă„ kose :( 
  • Ăžmme pupper, jeg braser ut 'AU' HVER gang mannen tar pĂ„ de.. det er seriĂžst vondt langt inn i ryggen nĂ„r de blir tatt pĂ„.. 
  • murringer, kommer og gĂ„r veldig, fĂžles veldig ut som at mensen er like rundt hjĂžrnet, men den kommer liksom aldri
  • kvalme av ingenting, bare Ă„ flytte seg littegrann pĂ„ sofaen er fare for Ă„ nesten brekke seg
  • vil ha uvanlig mye vannis med drue/cola eller jordbĂŠrsmak.. jeg liker ikke vannis egentlig! 
  • konstant trĂžtt/utslitt/sliten
  • vondt under sex, akkurat som at han dulter borti livmortappen hele tia, noe han ikke har gjort tidligere (hmmm.. denne har jeg hatt siden 4-5 dpo)
  • mistet sexlysten.. jeg er konstant kĂ„t sĂ„ denne er ganske frustrerende for bĂ„de meg og mannen.. 
  • utflod, ikke mye men litt pĂ„ papiret hver gang, eggehvit uten lukt, litt som lotion egentlig

SÄ, skal jeg ta en test til idag eller skal jeg bare vente Ä se om mensen kommer selv om jeg ikke pleier Ä ha NOE vondter eller noe fÞr dagen mensen skal dukke opp.. Kroppen min er stilt som en klokke om dagen, mensen kommer til samme klokkeslett hver gang og smertene kommer ti-femten minutter fÞr sÄ jeg rekker Ä forberede meg :o

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144301514-hjelpes-noen-som-har-tipserfaringer/
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

NĂ„ er vi jo alle forskjellige, men da jeg ikke var gravid kjente jeg sykt mange symptomer. NĂ„r jeg faktisk var blitt gravid kjente jeg ingen symptomer fĂžr flere uker ut i svangerskapet. Som sagt er vi jo forskjellige sĂ„ kan godt vĂŠre du er gravid, men kroppen har en tendens til Ă„ gi oss falske symptomer nĂ„r vi sĂ„ sterkt Ăžnsker det. Hvis du har en test liggende kan du jo godt ta en ny. Du kjenner deg selv best, sĂ„ hvis du fĂžler noe er pĂ„ ferde sĂ„ fyr lĂžs 😊

Anonymous poster hash: b961d...710

Jeg fÞler noe er pÄ ferde selv etter at jeg har lagt denne pp pÄ hylla, nettopp fordi jeg ikke vil skuffe meg selv, men kjenner sÄ godt pÄ kroppen at noe er 'galt' :P 

PrÞver sÄ godt jeg kan Ä si til meg selv at jeg ikke er gravid og at symptomene bare er surr og vas men nÄ enda mer enn for to dager siden fÞler jeg at jeg faktisk er gravid.. Hm, fÄr ta en test Ä se :P

Annonse

StÞrre sjangs for sterkere strek imorgen pÄ morgenurin og de pÄfÞlgene dagene regner jeg med... Denne er tatt pÄ ettermiddagsurin! 

Eller var det 'japp' fordi hjernen min surrer? :o

Endret av bambi93

Han vet at jeg er litt Ăžm her og der, han gĂ„r Ă„ kĂždder om at jeg er gravid men jeg sier bare 'neida' 😅 Har ikke turt Ă„ fortelle han helt enda, gjĂžr det nok idag nĂ„r jeg har fĂ„tt tatt en test til 😊

Annonse

Like svak idag, og siden jeg ikke har med flere tester tar jeg nĂ„r vi kommer hjem til helgen 🙈 Men lurer pĂ„ om jeg skal fortelle han om de to testene, kan jo vise han bilde ogsĂ„ 🙈 Hva mener dere jenter? Vente pĂ„ sterkere positiv eller si det med en gang? 😳

Ja, er pĂ„ lĂžrdag sĂ„ tenker at fredag er ok Ă„ teste igjen 😊 Blir bare sĂ„ sinnsykt slitsomt Ă„ sitte Ă„ tenke pĂ„ at grunnen til alt jeg fĂžler kan vĂŠre en liten en i magen men kan ogsĂ„ vĂŠre sykdom hvis testen viser seg Ă„ faktisk bare vĂŠre skygge (selv om mange, inkludert meg selv, ser streken)..

hĂ„per jo det er en spire og nĂ„ som jeg faktisk prĂžver Ă„ la vĂŠr Ă„ tenke pĂ„ symptomene sĂ„ kommer de bare enda mer frem 😳

Er jo stor sjangs for at det er en spire nĂ„r du har alle disse symptomene pluss to tester med strek. Selv fikk jeg bare svake streker fĂžrst, sĂ„ det er virkelig hĂ„p 😄

Anonymous poster hash: b961d...710

Det er det helt klart, men etter SA i uke 14 av svangerskapet er jeg veldig skeptisk og tĂžrr liksom ikke helt Ă„ tro pĂ„ det 😳 Heldigvis har jeg en veldig stĂžttende kjĂŠreste 😍

Fortalte samboer om testen og alt igĂ„r, han reagerte med Ă„ fĂžrst vĂŠre veldig stille, sĂ„ nesten litt bekymra ut fĂžr han lĂ„ Ă„ gliste for seg selv 🙈 Viste han bilde av testen, uten Ă„ si hvor streken er og han sa 'det er jo to streker der, hva betyr det?'

NĂ„ kjenner han at han gruer seg litt til ny test pĂ„ fredag men han gleder seg ogsĂ„ 😊 FĂžrste han gjorde pĂ„ morgenen idag var Ă„ ta pĂ„ magen Ă„ si 'tenk om det er en baby inni der' sĂ„ kom det stĂžrste smilet noensinne 😍 Han begynte Ă„ tenke pĂ„ alt som mĂ„ kjĂžpes inn og alt 😅 Var veldig klar pĂ„ at han skulle vĂŠre med pĂ„ alt av kontroller og slikt ❀

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...