Gå til innhold

Herbalife - ja eller nei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å ta av meg noen kg før jul.....

Noen som har erfaringer med herbalife?

Anonymous poster hash: df5bf...61d

Skrevet

Ønsker å ta av meg noen kg før jul.....

Noen som har erfaringer med herbalife?

Anonymous poster hash: df5bf...61d

Nei. Spis mindre enn du forbruker. Så enkelt og likevel så vanskelig.

Anonymous poster hash: 4a128...dfe

Skrevet

Jeg prøvde det (har ei i familien som er forhandler). Men synes smaken er grusom, smaker veldig soya. Klarte ikke å drikke det og fikk da beskjed om å blande med sjokolademelk, men da var det jo kalorimessig mer enn hva jeg normalt spiste til frokost, lunsj osv. Shakene er dyre, men det baller virkelig på seg når jeg fikk beskjed om å blande i proteinpulver i shaken også for ikke å miste muskelmasse. Proteinpulveret var helt usannsynlig dyrt i forhold til andre merker. Og så var det aloe vera og en spesiell te jeg måtte drikke også for å rense ut og få opp forbrenningen. Etter 5 dager hadde jeg gått opp i vekt av hele greia... Slutta selvfølgelig. Å drikke pulver tilsatt masse sukker, soya osv kan jeg ikke skjønne er bra heller i lengden (forhandlerene hevder jo de lever på å drikke shakene, selv om de er ferdige å gå ned i vekt).

Anonymous poster hash: f2419...154
Skrevet

Har ikke prøvd herbalife, men allevo og nutrilett shaker, supper og barer. Synes de var god på smak. Men jeg hadde dobbel væskemengde i shakene, for jeg likte ikke den tykke konsistensen. Da ble de lett å drikke.

Man går ned mye i starten fordi tarmen tømmes for innhold. Derfor må man regne med å gå opp ca 2 kg igjen etter endt kur. Man må også legge om livsstil og kosthold slik at man holder vekta etterpå.

Men dette er ingen sunn metode i lengden. Greit for å få av noen få kilo, eller som en kick-start. Vet noen som har brukt det i flere runder for å gå ned mange kilo.

Målet er gjerne å miste fett og ikke muskelmasse. Derfor er det viktig å trene styrketrening også, og da kan man ikke gå på den tøffeste kuren.

Shake-dietter virker for å gå ned i vekt. Det vanskelige er å holde vekta etterpå.

Anonymous poster hash: 6049b...6d2

Skrevet

Nei. Dyrt og feil måte å angripe problemet på.

Anonymous poster hash: 8e1b3...2c3

Skrevet

Soya er farlig for mange, spesielt mennesker med ubalanse i metabolismen. Jeg utviklet lavt stoffskifte pga mange slike kurer i ungdomstiden. De inneholder også mer kalorier enn mat. F.eks to skiver med magert pålegg. Styr unna sier jeg!

Anonymous poster hash: afdf3...26d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...