Gå til innhold

Trettenårsfeiring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min vil feire trettenårsdagen på pizzarestaurant med venninner. Det blir vel 6-8 stykker. Bør vi ha planlagt noen aktiviteter de kan gjøre ved bordet (hva?) eller går det av seg selv i den alderen og vi kan bare sitte ved et nabobord?

Anonymous poster hash: dbce3...dee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sier trettenåringen, da?

Anonymous poster hash: ee6fa...6b2

Skrevet

De bør klare å nderholde seg selv med bordet. ..

Anonymous poster hash: d958d...b4a

Skrevet

Høres helt ok ut, men tviler på at du er velkommen til å sitte ved nabobordet altså. 

Her har eldste hatt klassevenner på pizza, deretter kino.  Da var det bare for oss foreldre å betale, og ellers holde oss langt unna. 

Skrevet

Du betaler regningen og går deg en tur. La dem fnise i fred🙂

Skrevet

Du bare bestiller bord og betaler regningen, ellers holder du deg langt unna

Sønnen min på 15 har feiret sånn de siste tre årene. Bestiller bursdagsbord på peppes, da får de spise så mye pizza de vil, får en brus og en is hver for en fast pris. Veldig greit

Anonymous poster hash: 5922e...0c1

Skrevet

Vi har ikke snakket noe mer om det enn at hun har sagt hvordan hun vil feire. Tenkte å gjøre litt research her først for å få en idé om hvordan det pleier å foregå.

Har ikke tenkt tanken på at vi må holde oss unna, men det er kanskje så store de er, ja. Rart! :-)

Skrevet

Du bare bestiller bord og betaler regningen, ellers holder du deg langt unna

Sønnen min på 15 har feiret sånn de siste tre årene. Bestiller bursdagsbord på peppes, da får de spise så mye pizza de vil, får en brus og en is hver for en fast pris. Veldig greit

Hvor mye koster bursdagsfeiring per person på Peppes? Har ikke begynt å ringe rundt enda for å høre om priser. Høres jo veldig greit ut med"spis så mye du vil".

Skrevet

Hvor mye koster bursdagsfeiring per person på Peppes? Har ikke begynt å ringe rundt enda for å høre om priser. Høres jo veldig greit ut med"spis så mye du vil".

Bursdagsdeal koster 148 kr pr pers når de er over 13 år

https://www.peppes.no/pp13/wicket/bookmarkable/no.peppes.pepp2013.restauranter.PeppesSelskapHosPeppesPage?27

Skrevet

De klarer seg selv, tror min snart tenåring hadde dødd om vi satt på nabobordet og hadde planlagte bursdagsaktiviteter. Men hun er akkurat superkul og jeg er superteit, så hva vet vel jeg

Anonymous poster hash: fc862...2ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...