Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #1 Skrevet 25. november 2016 Jeg synes stort sett at kvinner på 40+ ikke kler å ha langt hår, eks lengre hår enn en lang bob. Hva synes du og hvorfor? Hvor gammel er du og hvilken hårfrisyre har du? Hvorfor? Jeg er 29 år og har akkurat gått fra langt hår til bob. Grunnen er at jeg aldri fikser håret uansett og jeg synes langt hår er upraktisk. Nå tar det ca 30 sekund å gre håret på morgenen og det er praktisk samt at det blir kortere prosess å vaske håret 😊 Anonymous poster hash: c9cb5...d76
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #2 Skrevet 25. november 2016 Hvorfor skal man ha kjerringfrisyre kun pga fylte 40 år? Man må da kunne klippe håret slik man selv har lyst. Anonymous poster hash: e1e87...a74
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #3 Skrevet 25. november 2016 er i utgangspunktet enig, men det kommer veldig an på hvilken type hår man har. Min svigermor har viltert hår som uansett hva hun gjør ikke ligger flatt. Hun kler veldig godt en viss lengde for hun hadde sikkert hatt "afro" med ørekort hår Jeg har forbi skuldrene og vurderer å klippe kragebenskort nå er 33 år. Har mye fall i det, så mitt blir kortere enn klipplengde når det tørker. Har det stort sett bare i hestehale eller tutt uansett, så nå vil jeg ha frisyreklipp Anonymous poster hash: 200cb...f73
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #4 Skrevet 25. november 2016 Hvorfor skal man ha kjerringfrisyre kun pga fylte 40 år? Man må da kunne klippe håret slik man selv har lyst. Anonymous poster hash: e1e87...a74 Man må ingenting. Det har jeg ikke sagt. Alle har jo ulike preferanser. Hva mener du med kjerringfrisyre? 😉 Anonymous poster hash: c9cb5...d76
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #5 Skrevet 25. november 2016 Frisyre har lite med alderen å gjøre, men mye med håret. Jeg har altfor tynt hår å noen gang ha det langt, ikke en gang som ungdom var det fint. Min svigerinne derimot er snart 50 og kler sitt lange hår utmerket. Anonymous poster hash: 96e7a...8b8
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #6 Skrevet 25. november 2016 Jeg har veldig tykt og krøllete hår. Er det kort ser jeg ut som en 80-åring med nylagt hår Har jeg bob ser jeg ut som en lampeskjerm (og det er så frizzy at det ikke nytter klippe det opp eller tynne ut heller, da står det som en sky rundt hodet) Så jeg har håret langt, midt mellom skulderbladene omtrent. Det ser best ut, selv om jeg er 42 år Anonymous poster hash: 8e076...a74
Gullunger Skrevet 25. november 2016 #7 Skrevet 25. november 2016 Jeg er over 40 og har tykt,langt hår, faktisk helt ned til rompa... 😊 har hele livet mitt fått mye skryt for håret mitt, så jeg klipper det ikke fordi jeg har fylt 40... veldig fornøyd med det!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #8 Skrevet 25. november 2016 Hvorfor skal man ha kjerringfrisyre kun pga fylte 40 år? Man må da kunne klippe håret slik man selv har lyst. Anonymous poster hash: e1e87...a74 Er bob kjerringfrisyre?🤔😱 Anonymous poster hash: 9490e...032
Giss Skrevet 25. november 2016 #9 Skrevet 25. november 2016 Jeg klippet håret kort da jeg hadde små barn som lugget og satte fingrene fast i håret om jeg ikke hadde det satt opp. Da så ikke jeg poenget med langt hår. Da de ble større lot jeg håret gro lengre. Nå har jeg akkurat klippet det kort igjen - for variasjonens del. Om en stund lar jeg det sikkort gro lengre igjen. Jeg er 42. Det viktigste er vel at folk velger frisyre etter hårtype, stil og eget velbehag, ikke etter alder.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #10 Skrevet 25. november 2016 Er det en frisyre som er kjerring og som krever mye jobb, så er det bob. Da må man forme håret med føner og børste minst hvert gang man har vasket det. Med langt hår er det bare å ha det, så er det fint. Anonymous poster hash: cb950...295
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #11 Skrevet 25. november 2016 Er det en frisyre som er kjerring og som krever mye jobb, så er det bob. Da må man forme håret med føner og børste minst hvert gang man har vasket det. Med langt hår er det bare å ha det, så er det fint. Anonymous poster hash: cb950...295 Åh... Min bob er ikke så kort, 5-10 cm under øreflippene, og jeg bare rister det etter vask.. Er jeg helt ute?? Anonymous poster hash: 9490e...032
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #12 Skrevet 25. november 2016 Er det en frisyre som er kjerring og som krever mye jobb, så er det bob. Da må man forme håret med føner og børste minst hvert gang man har vasket det. Med langt hår er det bare å ha det, så er det fint. Anonymous poster hash: cb950...295 Og jeg har bob fordi at når håret mitt er langt ser jeg ut som et troll, håret uller seg og jeg må bruke lang tid etter hver vask. Du skjønner at folk har forskjellig hårtype eller? Anonymous poster hash: eccef...dea
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #13 Skrevet 25. november 2016 Jeg synes stort sett at kvinner på 40+ ikke kler å ha langt hår, eks lengre hår enn en lang bob. Hva synes du og hvorfor? Hvor gammel er du og hvilken hårfrisyre har du? Hvorfor? Jeg er 29 år og har akkurat gått fra langt hår til bob. Grunnen er at jeg aldri fikser håret uansett og jeg synes langt hår er upraktisk. Nå tar det ca 30 sekund å gre håret på morgenen og det er praktisk samt at det blir kortere prosess å vaske håret Anonymous poster hash: c9cb5...d76 Det sier sitt. Noen tar seg tid og steller håret uansett lengde og fint blir det da. Anonymous poster hash: ae13c...6b6
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #14 Skrevet 25. november 2016 Åh... Min bob er ikke så kort, 5-10 cm under øreflippene, og jeg bare rister det etter vask.. Er jeg helt ute?? Anonymous poster hash: 9490e...032 Jeg har Bob og. Var med på moteshow for en kjent frisør i Oslo. Trodde jeg skulle ende med pinkort hår, hadde bob fra før. Og vet du hva han sa? At bob var den flotteste frisyren han visste om og at den skulle jeg absolutt beholde. Og kjærring er jeg såvisst ikke! Du er absolutt ikke ute. Anonymous poster hash: dde5d...1be
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #15 Skrevet 25. november 2016 36 år og langt hår. Jeg tenker at det kommer helt an på både kvinnen og håret. Jeg for min del får litt mer "uff"-følelse av at så mange kvinner på 40 år'ish klipper seg veldig korte bare fordi det er så praktisk. Svært mange kler godt å ha mye mer lengde på håret sitt, også som 40 +. En kollega av meg er snart 50 år og har nydelig, tykt hår ned til korsryggen. Anonymous poster hash: 4eca4...6be
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #16 Skrevet 25. november 2016 Hvorfor skal man ha kjerringfrisyre kun pga fylte 40 år? Man må da kunne klippe håret slik man selv har lyst. Anonymous poster hash: e1e87...a74 Er bob kjerringfrisyre? Hvorfor blir kort hår sidestilt med kjerringfrisyre? Du sier man bør kunne klippe håret som man vil, men alikevel så sier du egentlig at alle bør ha langt hår hvis de ikke vil fremstå som kjerring Anonymous poster hash: a323d...5f6
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #17 Skrevet 25. november 2016 Jeg synes stort sett at kvinner på 40+ ikke kler å ha langt hår, eks lengre hår enn en lang bob. Hva synes du og hvorfor? Hvor gammel er du og hvilken hårfrisyre har du? Hvorfor? Jeg er 29 år og har akkurat gått fra langt hår til bob. Grunnen er at jeg aldri fikser håret uansett og jeg synes langt hår er upraktisk. Nå tar det ca 30 sekund å gre håret på morgenen og det er praktisk samt at det blir kortere prosess å vaske håret Anonymous poster hash: c9cb5...d76 Haha, snakk om å bli dinosaur før tiden:) Anonymous poster hash: e3d6d...fdb
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #18 Skrevet 25. november 2016 Jeg har tykt, glatt hår nesten ned på romma. Som oftest har jeg det i fletter. Jeg er 50. Anonymous poster hash: 4dbea...b4e
Hjertefru Skrevet 25. november 2016 #19 Skrevet 25. november 2016 Det går ikke an å lage regler for hårfrisyre basert på alder alene. Enig i at langt, vilt hår fort kan se litt "heksete" ut på oss over 40, men synes det er like tragisk med damer som absolutt skal ha kort hår når de har bikka 40 og ikke har ansiktsform og hårtype som kler det. Har litt lengde på håret selv og trives med det. Min erfaring er at kort hår krever mer jobb om morgenen. Det passer meg dårlig. Dessuten hadde nok mannen steila hvis jeg kom med kort hår.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #20 Skrevet 25. november 2016 Jeg har tykt, glatt hår nesten ned på romma. Som oftest har jeg det i fletter. Jeg er 50. Anonymous poster hash: 4dbea...b4e UFF!!! Anonymous poster hash: baacf...b26
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #21 Skrevet 25. november 2016 Forklar hvorfor en kvinne på 40+ ikke kler langt hår? Benstrukturen endrer seg ikke? Anonymous poster hash: 6a295...354
Elsker livet Skrevet 26. november 2016 #22 Skrevet 26. november 2016 Jeg synes få kvinner mellom 4 og 80 år kler kort hår bedre enn langt. Jeg er 34 og har krøllete hår ned til skulderbladene, klippet litt opp rundt bakhode for å få litt mer volum der.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #23 Skrevet 26. november 2016 36 år og langt hår. Jeg tenker at det kommer helt an på både kvinnen og håret. Jeg for min del får litt mer "uff"-følelse av at så mange kvinner på 40 år'ish klipper seg veldig korte bare fordi det er så praktisk. Svært mange kler godt å ha mye mer lengde på håret sitt, også som 40 +. En kollega av meg er snart 50 år og har nydelig, tykt hår ned til korsryggen. Anonymous poster hash: 4eca4...6be Praktisk? Er det noe kort hår ikke er, så er det praktisk! Jeg kler ikke langt hår, og har med unntak av 2 korte perioder i tenårene ikke hatt det. Kort hår må vaskes og fikses hver dag. Tipper langt hår som settes opp i hestehale er mer praktisk. Anonymous poster hash: f6140...e4b
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #24 Skrevet 26. november 2016 Er førti år, har buzz cut, veldig praktisk 😄 Synes frisyre ikke har noe med alder å gjøre, men hva man kler og trives med. Anonymous poster hash: cc48e...f77
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #25 Skrevet 26. november 2016 Ja, la oss lage regler for dette også. Er det noe kvinner virkelig trenger er det enda en spenne i tvangstrøyen sin. Ja til mangfold! De vakreste kvinnene er de som er trygge på seg selv. Anonymous poster hash: 8b26e...1fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå