Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #1 Skrevet 25. november 2016 Hva burde jeg kjøpe? Min far er død.Kan jeg kjøpe en rose bukett på mestergrønn eler burde jeg bestille noe ?Eller roser å lyng? Anonymous poster hash: 04381...11f
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #2 Skrevet 25. november 2016 Kan jeg ha en bukett med roser med forskjelige farger? Anonymous poster hash: 04381...11f
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #3 Skrevet 25. november 2016 Dytter.. Anonymous poster hash: 04381...11f
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #4 Skrevet 25. november 2016 Kondolerer! Kjøp akkurat hva du vil! Vet du om noen planter/blomster han likte spesielt godt? Jeg har aldri vært i urnenedsettelser, kan man plante oppå med en gang? På gravsted er det jo mer vanlig med kranser, og at man planter senere. Hvis du kan plante med en gang ville jeg kjøpt noe eviggrønt og lyng. Anonymous poster hash: 2ca27...fe7
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #5 Skrevet 25. november 2016 I urnenedsettelse er gravstedet klart umiddelbart når det er grav over. Så har dere valgt egen urnegrav. Kan du sette ned lyng og pynte grava med pynt som holder seg fin umiddelbart. På denne tiden av året er det jo litt begrenset hva du kan plante, men syns det var veldig godt å plante umiddelbart og vite at det ikke lå visne bårebuketter på grava når jeg gikk dit neste gang. Anonymous poster hash: ccaf6...6e3
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #6 Skrevet 25. november 2016 Hvis det blir gravd over med en gang kan du jo sette ned now blomsterløk og? Anonymous poster hash: 2ca27...fe7
Anonym bruker Skrevet 25. november 2016 #7 Skrevet 25. november 2016 Ved en urnenedsettelse er det bare et ganske lite hull, men dypt, så det går å gjøre hva som helst og som du liker eller din far ville likt. Siden det er vinter kunne du kanskje legge på en krans av lav eller kristtorn? Sette ved en lykt? Anonymous poster hash: 679a2...a26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå