Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #26 Skrevet 26. november 2016 Jeg blir stadig vekk like fascinert her inne over hvor mange foreldre som regelrett driter i aldersgrenser under unnskyldningen at ungene synes det er gøy og tåler det helt fint. At de ikke blir redd der og da betyr ikke nødvendigvis at de faktisk er moden for å se filmen(e). Det er en grunn til at aldersgrensene er der, og selv om de er veiledende, går det an å tenke litt også. Her har 9,5-åringen og jeg lest Hobbiten sammen først, og så sett filmene. Det samme gjør vi med Harry Potter. Da er barnet litt mer forberedt på hva som er i vente. Anonymous poster hash: c4421...431 Ja, ofte så driter jeg faktisk i aldersgrenser (ikke alltid), akkurat som mine foreldre gjorde da jeg var liten. Jeg kjenner faktisk mine barn best og har en klar formening om hva de kan håndtere og ikke. Anonymous poster hash: 62f47...e7f
Anonym bruker Skrevet 26. november 2016 #27 Skrevet 26. november 2016 Jeg blir stadig vekk like fascinert her inne over hvor mange foreldre som regelrett driter i aldersgrenser under unnskyldningen at ungene synes det er gøy og tåler det helt fint. At de ikke blir redd der og da betyr ikke nødvendigvis at de faktisk er moden for å se filmen(e). Det er en grunn til at aldersgrensene er der, og selv om de er veiledende, går det an å tenke litt også. Her har 9,5-åringen og jeg lest Hobbiten sammen først, og så sett filmene. Det samme gjør vi med Harry Potter. Da er barnet litt mer forberedt på hva som er i vente. Anonymous poster hash: c4421...431 Synes selv de siste Harry Potter-bøkene er verre enn filmene, altså... Anonymous poster hash: 17c55...ee3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå