Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #1 Skrevet 24. november 2016 Jeg elsker den! Det er den mest fantastiske bilen jeg har hatt! Anonymous poster hash: 5871e...e40
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #2 Skrevet 24. november 2016 Jeg har den også. Samme følelse som deg😊 Anonymous poster hash: a767d...75f
thricane Skrevet 24. november 2016 #3 Skrevet 24. november 2016 Hva er rekkevidden? Tar det lang tid å lade den opp?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #4 Skrevet 24. november 2016 Vet ikke hva rekkevidden er enda siden vi nylig har kjøpt den, men det er visst fult oppnåelig med 30 mil nå på vinteren. Tar en stund å lade den hjemme, men skal legge opp egen kurs. På supercharger (ladestasjoner til Tesla) går det så klart raskere Anonymous poster hash: 5871e...e40
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #5 Skrevet 24. november 2016 Har bare prøvekjørt Tesla X. Elsker Tesla, men synes absolutt ikke den er verdt prisen, over 1 million. Men vi vurderer sterkt å gå for S!! Gøy å se dere er så fornøyde! 😊😊 Anonymous poster hash: 3b95f...8f1
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #6 Skrevet 24. november 2016 Har prøvekjørt X også, men den er for dyr Anonymous poster hash: 5871e...e40
thricane Skrevet 24. november 2016 #7 Skrevet 24. november 2016 Har bare prøvekjørt Tesla X. Elsker Tesla, men synes absolutt ikke den er verdt prisen, over 1 million. Men vi vurderer sterkt å gå for S!! Gøy å se dere er så fornøyde! 😊😊 Anonymous poster hash: 3b95f...8f1 Hva koster en s modell? Når en tar med alt en trenger av utstyr? God plass bak?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #8 Skrevet 24. november 2016 Tenker hovedsakelig det er ektepar i 60 årene som kjører dyr sedan 😊 Har selv en diesel slukende SUV, og har aldri vært inne i en Tesla engang. En SUV dekker behovet til en aktiv familie. Ski, sykler, påhengsmotor, og unger. Den klatrer seg frem på tvilsomme veier sommer som vinter. Vet ikke helt hvordan jeg skulle klart meg med en sedan. Hvilket liv man lever når man velger sedan? Er visst allikevel mindre forurensning enn din Tesla så uansett, om man skal tro det man leser i alle fall.... Anonymous poster hash: 4be2b...c6a
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #9 Skrevet 24. november 2016 Tenker hovedsakelig det er ektepar i 60 årene som kjører dyr sedan 😊 Har selv en diesel slukende SUV, og har aldri vært inne i en Tesla engang. En SUV dekker behovet til en aktiv familie. Ski, sykler, påhengsmotor, og unger. Den klatrer seg frem på tvilsomme veier sommer som vinter. Vet ikke helt hvordan jeg skulle klart meg med en sedan. Hvilket liv man lever når man velger sedan? Er visst allikevel mindre forurensning enn din Tesla så uansett, om man skal tro det man leser i alle fall.... Anonymous poster hash: 4be2b...c6a Det med forurensing er jeg så lei av å høre om, så det gidder ikke diskutere engang Men Model S har ekstremt god plass! Vi har plass til hundebur i bagasjen og hunden er av medium størrelse. Og i tillegg til et svært bagasjerom, har man et svært bagasjerom under panseret. Får plass til alt nødvendig for langturer med familien osv Anonymous poster hash: 5871e...e40
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #10 Skrevet 24. november 2016 Mannen min, jeg og alle våre fem barn var på bilferie i Danmark med modell s i sommer. Hadde med barnevogn og alt😊 Grundig pakking, da😜 Anonymous poster hash: a767d...75f
Superdolly Skrevet 24. november 2016 #11 Skrevet 24. november 2016 Tenker hovedsakelig det er ektepar i 60 årene som kjører dyr sedan Har selv en diesel slukende SUV, og har aldri vært inne i en Tesla engang. En SUV dekker behovet til en aktiv familie. Ski, sykler, påhengsmotor, og unger. Den klatrer seg frem på tvilsomme veier sommer som vinter. Vet ikke helt hvordan jeg skulle klart meg med en sedan. Hvilket liv man lever når man velger sedan? Er visst allikevel mindre forurensning enn din Tesla så uansett, om man skal tro det man leser i alle fall.... Anonymous poster hash: 4be2b...c6a Det med forurensing stemmer ikke, hvis man ser på hele bilens levetid. Se for eksempel her: http://www.tu.no/artikler/sa-mye-renere-er-egentlig-en-elbil-enn-en-fossilbil/276185 Vi har også Tesla modell S og den dekker vårt behov. 3 barn og hund. Ikke er vi i 60-årene heller.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #12 Skrevet 24. november 2016 Har en P90DL og elsker den. Verdens morsomste og fineste bil. Kjørt det ned til Venezia uten problem. Sitter som et skudd på vegen, og kommer fram over alt. Den har jo 4hjuls-trekk og kan heves i dårlig terreng, så har aldri savnet noen på den. Annet enn hengerfeste....derfor blir det X til våren, må bare vente på 100-modellen:) Once you god Tesla, you never god back Anonymous poster hash: e623f...943
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 24. november 2016 #13 Skrevet 24. november 2016 Flott bil, vurderer den selv😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå