HH80 Skrevet 24. november 2016 #1 Del Skrevet 24. november 2016 Etter mine beregninger er jeg 6+1 i dag. Fikk av flere årsaker tidlig UL og der så gyn bare en oppfylning i livmor som var mere ruglete i kantene enn et normalt embryo med fostersekk eller hva det heter skal være. Han mente det 95% sikkert var en tidlig spontanabort og at det aldri hadde utviklet seg normalt . men siden han ikke tydlig kunne se at det var et fosteranlegg ville han utelukke gravditet utenfor livmoren. Da kunne det nemlig komme en blodansamling i livmora som dette også kunne være.....han så ikke noe på eggstokkene. Jeg har svakere symptomer enn jeg pleier å ha ved graviditet og sist jeg hadde svake symptomer endte det med spontanabort og et foster som heller ikke utviklet seg fra uke 5 men jeg begynte ikke å blø før uke 9... virker som om det samme har skjedd nå, jeg syns bare det var rart at embryoet så annerledes ut?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144301106-s%C3%A5-bare-en-klump-p%C3%A5-ul/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå