Gå til innhold

Noen som har grått foran alle sine kolleger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, tårene renner når jeg føler meg dårlig behandlet og når jeg blir sint. Veldig irriterende. ..

Anonymous poster hash: 15431...b7a

Her også, og ja, det er fryktelig irriterende!!!

Men jeg har ikke grått foran alle kollegene da.... Enda..... :-/

Anonymous poster hash: 667a8...df2

Skrevet

Nei, aldri.

Jobber i helsevesenet, på et sykehjem. Selvsagt er det litt trist når noen av brukerne går bort, men kan ikke ta alt innpå meg.

Anonymous poster hash: e8c68...923

Skrevet

Ja, men geldigvis kun 1 kollega. Dog midt i en hotellrestaurant. Hadde vært syk en ukes tid og omsider fått antibiotika, var egentli sykmeldt da jeg ikke orka å spise pga feber, men SKULLE delta på et kundetreff... Satt igjen i restauranten litt og kollegaen begynte å spørre meg ut om neste ukes arbeid om han skulle ta noe av mitt. Endte med å stortute da jeg var så ufattelig sliten at jeg ikke visste om jeg klarte å stå på beina. Kollegaen hjalp meg påfølgende uke, antibiotikaen hjalp meg på veina igjen og alt ble bra. Frykter jeg blir å gråte til sjefen når vi skal ha samtale nesteuke. For mye jobb i for lang tid, og dette skal jeg da fortelle...

Anonymous poster hash: 54e24...9a0

Skrevet

Ja. Gråt av glede da jeg på felles møte fikk vite at jeg fikk fast stilling, 100%... dette var etter 7 år som vikar i småstillinger rundt i kommunen..

Anonymous poster hash: 8e287...bb7

Skrevet

Det var nære på en gang da jeg fikk SMS om at jeg måtte komme og hente sønnen min på skolen fordi kompisen hans var død. Jeg mistet telefonen i bakken, grep vesken med bilnøklene og bare løp fra alt. Burde nok ikke ha kjørt, men vurderte aldri om jeg skulle kjøre eller ikke. Husker ingenting fra turen frem til jeg var hos gutten min.

Anonymous poster hash: 39569...ab2

Uff.så utrolig leit ❤

Anonymous poster hash: 388a3...2d2

Skrevet

Ja, det har hendt flere ganger i det siste. Vi går gjennom en veldig tung tid i familien med alvorlig sykdom og et barn som sliter med autisme og ikke får god hjelp i skolen. Har heldigvis en snill og forståelsesfull sjef som gir meg en klem og setter av litt tid til en prat når jeg trenger det, så det går stort sett greit.

Anonymous poster hash: dbb4c...679

Skrevet

Mange ganger, har jobbet mange år i barnehage. Har opplevd utrolig mange vonde hendelser som dødsfall hos barn, mishandling av barn, truende foreldre. Har sittet sammen med styrer hvor vi begge har stor grinete over en spesiell vanskelig sak, men tilslutt enten godt.

Anonymous poster hash: c9449...332

Skrevet

Jeg gråt foran teamet mitt i en samtale med sjefen. Vi var to som gråt. Hadde et tøft år i arbeidssituasjonen

Anonymous poster hash: a370e...5dd

Skrevet

Flere ganger. Av glede, av frustrasjon og av sinne. Og av sorg. Jobber som dyrlege og det er mye følelser i jobben. Det verste var da vi mistet en hund under operasjon. Den var frisk, men fikk plutselig hjertestans. Fikk ikke liv i den igjen. Grusomt å måtte fortelle det til eieren. 😢 Da sov jeg ikke godt på en uke.

Anonymous poster hash: f8f8e...86c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...