Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #1 Skrevet 24. november 2016 I fjor ordnet mor det sånn at jenta kun fikk klær og det vil vi unngå i år. Derfor spør jeg etter tips til hva jenter på 8-9 år liker å drive med? Anonymous poster hash: 1fc78...26d
skinnfilla Skrevet 24. november 2016 #2 Skrevet 24. november 2016 Min er ti ,men hun liker å lage ting. Hun får noen perler og brettet for å lage forskjellige figurer og dyr. 3d ,ikke flate. Kjøpte på br. Hun får hatchimal Sminkebok fra violetta, med tegneark med ansikter og div sminketing Hun får beanbozzel(?)spill ( disse jellybeans som enten smaker høgg eller godt) Får sminkebord med stort speil og krakk fra bestemor. Brettspill Pcspill Akematte Neglesett fra violetta Minecraftlego Øredobber og smykke med månedstein Hobbysaker fra pandora Skøyter Bakeutsyr Topmodelhefte med design sko Mange poser med hamaperler for å fylle opp boksene Deksel til iPad og tlf Så flott at du vil finne på noe annet enn bare klær, det er en vanskelig alder og de er ikke store enda. Min stedatter fikk "bare" klær da hun var 10. Vi hadde kjøpt tlf Og litt ved siden av, men ellers kun myke pakker . Hun hadde ingenting å gjøre på julekvelden, småsøsknene fikk jo leker . Jeg hadde så vondt av henne , hun sa ingenting,men kunne se hun var skuffet.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #3 Skrevet 24. november 2016 Min er ti ,men hun liker å lage ting. Hun får noen perler og brettet for å lage forskjellige figurer og dyr. 3d ,ikke flate. Kjøpte på br. Hun får hatchimal Sminkebok fra violetta, med tegneark med ansikter og div sminketing Hun får beanbozzel(?)spill ( disse jellybeans som enten smaker høgg eller godt) Får sminkebord med stort speil og krakk fra bestemor. Brettspill Pcspill Akematte Neglesett fra violetta Minecraftlego Øredobber og smykke med månedstein Hobbysaker fra pandora Skøyter Bakeutsyr Topmodelhefte med design sko Mange poser med hamaperler for å fylle opp boksene Deksel til iPad og tlf Så flott at du vil finne på noe annet enn bare klær, det er en vanskelig alder og de er ikke store enda. Min stedatter fikk "bare" klær da hun var 10. Vi hadde kjøpt tlf Og litt ved siden av, men ellers kun myke pakker . Hun hadde ingenting å gjøre på julekvelden, småsøsknene fikk jo leker . Jeg hadde så vondt av henne , hun sa ingenting,men kunne se hun var skuffet. Tusen takk for mange flotte tips! Greia her er at mor styrer alt med jernhånd og bytter alt som ikke passer inn i hennes mal av ting som passer seg (merket er viktigere enn hva selve tingen er) så vi må kjøpe ting uten byttelapp, eller så bytter hun det i noe hun (mor) syns passer bedre uten å høre på jenta sine ønsker. Hi Anonymous poster hash: 1fc78...26d
skinnfilla Skrevet 24. november 2016 #4 Skrevet 24. november 2016 Tusen takk for mange flotte tips! Greia her er at mor styrer alt med jernhånd og bytter alt som ikke passer inn i hennes mal av ting som passer seg (merket er viktigere enn hva selve tingen er) så vi må kjøpe ting uten byttelapp, eller så bytter hun det i noe hun (mor) syns passer bedre uten å høre på jenta sine ønsker. Hi Anonymous poster hash: 1fc78...26d Det er jo bare trist! Men ting fra dere og deres familie kan vel bli hos dere? Hun er heldig som har deg😊
Giss Skrevet 24. november 2016 #5 Skrevet 24. november 2016 Lego friends Bøker hun kan lese selv Klokke
It's all about me Skrevet 24. november 2016 #6 Skrevet 24. november 2016 Tusen takk for mange flotte tips! Greia her er at mor styrer alt med jernhånd og bytter alt som ikke passer inn i hennes mal av ting som passer seg (merket er viktigere enn hva selve tingen er) så vi må kjøpe ting uten byttelapp, eller så bytter hun det i noe hun (mor) syns passer bedre uten å høre på jenta sine ønsker. HiAnonymous poster hash: 1fc78...26d Stakkar jente, hun er jo bare barn en gang. Noen butikker bytter selv om det ikke finnes byttelapp, så bryt emballasjen også. Med emballasje som ikke er komplett er det bare å glemme å i det hele tatt prøve å bytte.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #7 Skrevet 24. november 2016 Det er jo bare trist! Men ting fra dere og deres familie kan vel bli hos dere? Hun er heldig som har deg😊 Det er niesen min og hun er ikke så ofte hos oss at hun trenger å ha ting her. Men jeg tar alle tipsene jeg har fått her med meg, for denne julen skal hun ikke bare sitte med myke pakker. hi Anonymous poster hash: 1fc78...26d
Anonym bruker Skrevet 24. november 2016 #8 Skrevet 24. november 2016 Mine jenter på 7 og 9 år elsker alt av lage-ting, alt fra perler til play-doh, glittelim, klippe, lime, tape, brette, fikse og ordne. Ellers går det mye i bamser her i huset, de får aldri nok at disse TY-bamsene med store glitrende øyne. De leker også en del med lego, friends o.l. lego. De er i motsetning til storebror ikke spesielt ivrig på byggingen, den kan han ta for dem, men de leker med tingene etterpå. Masse rollelek. Anonymous poster hash: 9e40e...427
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå