Gå til innhold

Flere "eldre" prøvere her?

Anbefalte innlegg

Da kaster jeg meg uti det igjen, 9 år etter forrige gang. Jeg har barn på 9 og 12 fra før, og er 37 år. Så det er nå eller aldri, tenker jeg. Skilt for 4 år siden, og lykkelig med ny forlovede 😀. 3pp nå. Virker ikke som jeg er like fruktbar som jeg var før, men krysser alt jeg har nå. Murringer og spotting nå er uke før venta mens, som alltid er presis, så er passe spent på å teste snart! 🤔

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144300903-flere-eldre-pr%C3%B8vere-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Omtrent samme situasjon her, bare at jeg er et par år yngre enn deg 😊 trodde det skulle gå like lett som de to andre, men neida 🙈 har prøvd i ca 6 mnd nå. Spent på hva denne mnd vil bringe

Anonymous poster hash: 5a093...630

40 år her... prøver på nr 4, men nr 2 med "nymannen". Jeg har to fra tidligere på 18 og 15, nå prøver vi på nr to sammen.

Jeg har også opplevd at at ta lenger tid når vi drar på årene. Vi mistet i sommer MA i uke 13, fortsatt ikke klaffet igjen etterpå...

Lykke til!

35 år.

Har 2 på 12 og snart 16 i hus fra før, og har nå møtt mitt livs kjærlighet, så da er det vel pån igjen ;)

Håper på 2 stykker før jeg kaster inn håndkleet, men vi skal ikke fjerne p-stav før på januar. Vært konisert 2 ganger og mangler en eggleder pga en XU for noen år siden. Spent på hvordan det blir og har allerede begynt å lese her inne :P

Henger meg på Fjellblom og sier lykke til!

Annonse

• 1 måned senere...

Måtte berre sei masse lykke til! Eg er 37 år,to barn frå før (7 og 5,5 år med eksen), ein eggleder inntakt,og relativt nygift... Vi fekk klaff på 11 pp, syklusen før eg skulle i gang med pergotime ;-) 9+5 i dag :-)

Gratulerer! Da er det håp. Masse lykke til videre! 😊

Jeg blir 35 år i år og prøver på nr.3. 6 år siden sist jeg var gravid. Venter mens på onsdag. I går kom litt lys brun utflod og bittelitt lys rosa på papiret.. så tenker det er tanta som kommer.😔Uvant.. ble gravid med de to første på første forsøk.Andre som har hatt det slik og vært gravide likevel?

Vi har forsøkt i 6 mnd nå. De to første barna for 10 og 13 år siden ble jeg gravid med en gang! Det er både uvant og frustrerende. Men NÅ trur jeg kanskje vi har lykkes! Svak strek i dag og i går og mensen er sen, noe den aldri er. Har blødd et par ganger etter sex, men så har det gått over. Tror det er vanlig å blø litt, da livmoren er ekstra følsom. Lykke til videre!

Endret av Løvemor79

Jeg blir 35 år i år og prøver på nr.3. 6 år siden sist jeg var gravid. Venter mens på onsdag. I går kom litt lys brun utflod og bittelitt lys rosa på papiret.. så tenker det er tanta som kommer.😔Uvant.. ble gravid med de to første på første forsøk.Andre som har hatt det slik og vært gravide likevel?

Hei!

Jeg er også blitt gravid kun på første forsøk, men gikk ikke forrige (første) pp.

Venter EL i disse dager.

Men veldig mulig du faktisk er gravid da... Krysser fingrene for deg.

Er 35 år jeg også.

Hilsen MissJ

Anonymous poster hash: 0dabe...192

Vi har forsøkt i 6 mnd nå. De to første barna for 10 og 13 år siden ble jeg gravid med en gang! Det er både uvant og frustrerende. Men NÅ trur jeg kanskje vi har lykkes! Svak strek i dag og i går og mensen er sen, noe den aldri er. Har blødd et par ganger etter sex, men så har det gått over. Tror det er vanlig å blø litt, da livmoren er ekstra følsom. Lykke til videre!

Gratulerer 👏🏻👏🏻

Så herlig!!!!

I mine svangerskap har jeg blødd etter sex helt frem til 4. måned.

Gratulerer med graviditeten.

Klem MissJ

Annonse

Gratulerer 👏🏻👏🏻

Så herlig!!!!

I mine svangerskap har jeg blødd etter sex helt frem til 4. måned.

Gratulerer med graviditeten.

Klem MissJ

Takk! Har ikke helt gått opp for meg ennå. Skal teste på nytt til uka for å være helt sikker, men nå er vi ganske sikre. Spennende! Lykke til du også!

Hei!

Jeg er også blitt gravid kun på første forsøk, men gikk ikke forrige (første) pp.

Venter EL i disse dager.

Men veldig mulig du faktisk er gravid da... Krysser fingrene for deg.

Er 35 år jeg også.

Hilsen MissJ

Da krysser jeg fingrene for dere at den sitter denne prøveperioden.😊 Mulig jeg er, men jeg har en dårlig følelse på det. Jeg må.bare vente å se. Pleier alltid å spotte noen dager før mensen.😔 Har ikke gjort det med de to andre.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...