Gå til innhold

Min kollega har hunden sin med seg på jobb.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ikke likt det, er ikke spesielt glad i hunder.

Anonymous poster hash: c448d...fb9

Fortsetter under...

Skrevet

Har en kollega som tar med seg hunden på jobb. FOr det første, jeg er ikke noe hundemenneske desverre. FOr det andre stinker denne hunden! For det tredje snuser den og slikker på meg. For det fjernde tigger den mat. For det femte, så er det JEG som støvsuger de forbaska hundehårene som er alle veier.... 

...jeg føler litt sånn, at om man ikke ELSKER hund, så er det mange som synes jeg er en fæl person... for HVEM liker vel ikke hund liksom ;) ?!?!??!??! 

Skrevet

Hvis så mye som en av kollegaene misliker at dyret er på arbeisplassen synes jeg man holder dyret hjemme. Enkelt og greit.

Anonymous poster hash: 812fc...65a

Eh nei, hcis flertallet liker hunden, så skal det ikke gå utover hunden bare pga en surpomp.

Skrevet

Man kan jo selvsagt kalle seg for hva man vil..Men det høres litt patetisk ut i mine ører.

Anonymous poster hash: 5cd96...2e2

Ok, du må få lov til å tenke hva du vil, så lenge du ikke sprer dårlig stemning

Skrevet

Eh nei, hcis flertallet liker hunden, så skal det ikke gå utover hunden bare pga en surpomp.

Men nå er det vel ikke hunden som har arbeidsplassen sin der?

Skrevet

Men nå er det vel ikke hunden som har arbeidsplassen sin der?

Nei det stemmer. Men hvis alle andre synes hunden er koslig er det teit at en person skal ødelegge.

Men hundeeieren bør jo ta hensyn til vedkommende da! Ikke la hunden gå bort til hennne osv.

når jeg har med mine hunder har jeg dem kun på kontoret mitt de sover rolig under pulten sin. De som vil kommer inn for å kose. De lukter ikke, de er bare søte og snille. Man kan ikke merke at de er der

Mitt eneste problem er at jeg blir avbrutt i jobbingen når alle skal inn og kose hele tiden. pelsterapi er veldig populært gitt

Annonse

Skrevet

Jeg har med meg hunden på jobb, jobber med demente så for dem er det bare kjekt, kan kalle henne for terapihund :) har selvsagt forhørt meg med både ansatte om det er greit å ha hunden med! Men jeg snakker ikke babyspråk, hahaha :)

Anonymous poster hash: 5a8f8...246

Å få godkjent terapihund krever kursing, testing osv. Ikke kall henne det. Skikkelig flaut når hun ikke er!

Anonymous poster hash: 0c0e5...c9d

Skrevet

Jeg elsker hunder, men når jeg er på kontorjobben min er jeg på jobb og ikke veldig opptatt av andres hunder. De får gjerne ta de med for meg, bare ikke jeg blir "plaga".

Anonymous poster hash: 0c0e5...c9d

Skrevet

Greit at hundeeiere ofte er forelsket i egen hund. Den er sikkert snill og grei, men med mindre man jobber utendørs har ikke hunden noe på jobben å gjøre. Jeg skjønner jo om det er krise en enkelt gang, men hund er en privatsak.

Vet om et offentlig kontor hvor den ene bak disken alltid hadde hunden sin med. Hundemennesker elsket det men jeg vet også om folk som grudde seg til å gå dit pga hunden. Enten fordi de ikke var trygg ved hunder eller fordi de var allergiske. Og ingen torde jo si det høyt for da var man jo stemplet som en ond person med en gang for "Den er jo bare såå snill". Den slags er ikke greit. Om du har en jobb med arbeidstider som betyr at hunden blir mye alene så kanskje du må overveie om du kan ha hund. Å presse den på sine omgivelser mot deres vilje er hensynsløst.

Med hensyn til å ha hunder med overalt i butikker og spisesteder, så er det veldig bra at det ikke er vanlig her. Førerhunder unntatt selvfølgelig. De er på jobb. Alle andre hunder har faktisk ikke noe der å gjøre.

Anonymous poster hash: 4e5c5...830

Skrevet

Å få godkjent terapihund krever kursing, testing osv. Ikke kall henne det. Skikkelig flaut når hun ikke er! Anonymous poster hash: 0c0e5...c9d

hvis ikke du la merke til det så var det faktisk et blunkefjes bakom den setningen der :) jeg vet at terapihunder er kurset, så slapp av ;)

Dessuten så er det sjefen som kaller henne for det, for hun gir virkelig terapi til beboerne,de stråler når hun er med meg på jobb!

Jeg har nådd inn til de vanskeligste beboerene du kan tenke deg og fått hjulpet dem med personlig hygiene kun fordi jeg har hatt hunden min med meg når jeg går inn til dem. Nei, hun er ikke kurset som terapihund men det er absolutt ingen tvil om at dyr har god innvirkning i mange sammenheng :)

Anonymous poster hash: 5a8f8...246

Skrevet

Greit at hundeeiere ofte er forelsket i egen hund. Den er sikkert snill og grei, men med mindre man jobber utendørs har ikke hunden noe på jobben å gjøre. Jeg skjønner jo om det er krise en enkelt gang, men hund er en privatsak.

Vet om et offentlig kontor hvor den ene bak disken alltid hadde hunden sin med. Hundemennesker elsket det men jeg vet også om folk som grudde seg til å gå dit pga hunden. Enten fordi de ikke var trygg ved hunder eller fordi de var allergiske. Og ingen torde jo si det høyt for da var man jo stemplet som en ond person med en gang for "Den er jo bare såå snill". Den slags er ikke greit. Om du har en jobb med arbeidstider som betyr at hunden blir mye alene så kanskje du må overveie om du kan ha hund. Å presse den på sine omgivelser mot deres vilje er hensynsløst.

Med hensyn til å ha hunder med overalt i butikker og spisesteder, så er det veldig bra at det ikke er vanlig her. Førerhunder unntatt selvfølgelig. De er på jobb. Alle andre hunder har faktisk ikke noe der å gjøre.

Da bør du holde deg hjemme og ikke dra mye rundt i europa. Der er hunder en helt naturlig del av samfunnet og hunder er på restauranter og cafeer.

Anonymous poster hash: fb8ad...ad8

Skrevet

SÅ glad for at ingen av de jeg deler kontor med har med seg hund på jobb! De er irriterende, snuser og slikker og er plagsomme. Jeg hadde ikke fått gjort noe på jobb med en hund i rommet.

Skrevet

Da bør du holde deg hjemme og ikke dra mye rundt i europa. Der er hunder en helt naturlig del av samfunnet og hunder er på restauranter og cafeer.

Anonymous poster hash: fb8ad...ad8

Jeg har reist mye. Det betyr ikke at jeg synes alt er bedre i andre deler av verden...

Annonse

Skrevet

Problemet med å godta en hund, er vel helst at man må godta alle. Så om det er tjue på en arbeidsplass og en har med hund, så legger man lista for at de andre kan ta med dyret sitt. Samme med unger altså. Unger bør heller ikke være med på jobb, hvis det ikke er en krisesituasjon.

Skrevet

Å kalle seg for mamma for en hund..ih.

Å snakke babyspråk er ille!

Lukten av våt hund er det verste i verden

Anonymous poster hash: 5cd96...2e2

Helt enig!
Skrevet

Hvorfor kan man ikke kalle seg for mamma og pappa for en hund? De er jo våre adopterte pels babier som man er fryktelig glad i! Det er helt opp til hver enkelt hva man kaller seg for hunden sin.

Mine hunder blir elleville hvis jeg sier "nå skal vi hjem til pappa" :)

Hvis man ser på hundene som barna sine, så er man ikke skikket til å ha hund, rett og slett. Hunder er ikke menneskebarn, der er dyr. Å behandle et dyr som et menneske er dyremishandling. 

Anonymous poster hash: d353f...381

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...