Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #1 Skrevet 22. november 2016 Må være et fint og trygt hotell, nærme strand Som vi ska kose oss.... ahhhhhhh.... Grunne til jeg vil til Puerto Rico er kun fordi det er mest værsikkert der + ikke så lang reisetid. Nå er det bare spinke og spare!!!!!!!!!! :) Anonymous poster hash: cebca...c85
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #2 Skrevet 22. november 2016 Hei! Anbefaler Playa del Cura, en liten busstur fra Puerto Rico. Husker ikke i farta hva hotellet vi lå på heter, men var et flott barnevennlig anlegg ved stranden👍 Anonymous poster hash: 557be...783
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #3 Skrevet 22. november 2016 Rio piedras. Anonymous poster hash: 747e7...afd
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #4 Skrevet 22. november 2016 Ville valgt et hotell i nærheten av Amadores. Mye finere strand enn i Puerto Rico. Noen av hotellene et stykke fra Amadores har egen transport til og fra stranden. Har selv bodd på Terraza de Amadores. Helt greit hotell med butikk på anlegget. Anonymous poster hash: 430cb...88f
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #5 Skrevet 22. november 2016 Hadde ikke dratt til Puerto Rico. Som en over nevner, Amadores er fint. Ellers sverger jeg til Arguineguin og dette hotellet: http://www.ving.no/charteraccomodationinfo?UseBookingFlow=true&QueryDepID=12667&QueryCtryID=4328&QueryResID=0&QueryDepDate=20161214&QueryUnits=1&QueryAges=42,42,9,13&QueryDur=8&mucd=VN&SelectedPackage=72_cd20161214n3_LPA8:4_SUNA2_VN1:6_A12ROEc1_End201612143_OSL3_LPA8:2_VN2_311:&ItemId=12686&HotelId=12686&TransportKey=CgJWThIDT1NMGgNMUEEgCCoECPqLAjICMzE6AUU=&HotelKey=CgJWThIEU1VOQRoDTFBBIgJTVSoDQVJH&RoomKey=CgJWThIDTFBBGgRTVU5BIgZBMTJST0UqAU4= Eller Anfi. Helt sykt flott anlegg og heeeeeerlig strand!! 😍😍 Anonymous poster hash: da36f...39d
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #6 Skrevet 22. november 2016 RIU vistamar på amadores! dit skal jeg igjen! Anonymous poster hash: 6091f...0a0
ullpledd Skrevet 22. november 2016 #7 Skrevet 22. november 2016 Hei! Jeg har vært mange ganger i Puerto Rico fordi svigers har leilighet der, så jeg er forholdsvis kjent. Hvis du absolutt skal bo i PR, så pass på at du får et hotel et stykke fra kjøpesenteret. Ellers kan du glemme å sove noe særlig på natta, det spilles musikk til langt på natt fra utestedene. Forferdelig irriterende!😨 Jo nærmere stranda, jo bedre. MEN, stranda i PR er ikke noe særlig. Mye bedre å bade på amadores, så jeg hadde, som de over nevnte, valgt hotel ved amadores. Kort gåtur til PR. Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor folk må til PR, eller arguineguin for den saks skyld, det er ikke så veldig fine steder altså😜 Sjekka ut Mogan? Det er en koselig, rolig liten by helt sør på øya. Eller, som hun over skriver. Anfi, det er det digg😃
Anonym bruker Skrevet 22. november 2016 #8 Skrevet 22. november 2016 Hei! Jeg har vært mange ganger i Puerto Rico fordi svigers har leilighet der, så jeg er forholdsvis kjent. Hvis du absolutt skal bo i PR, så pass på at du får et hotel et stykke fra kjøpesenteret. Ellers kan du glemme å sove noe særlig på natta, det spilles musikk til langt på natt fra utestedene. Forferdelig irriterende! Jo nærmere stranda, jo bedre. MEN, stranda i PR er ikke noe særlig. Mye bedre å bade på amadores, så jeg hadde, som de over nevnte, valgt hotel ved amadores. Kort gåtur til PR. Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor folk må til PR, eller arguineguin for den saks skyld, det er ikke så veldig fine steder altså Sjekka ut Mogan? Det er en koselig, rolig liten by helt sør på øya. Eller, som hun over skriver. Anfi, det er det digg Hei Kan du anbefale noen hotell hvis du er kjent? Grunnen til Puerto Rico er jo været... men Amadores er jo i Purto Rico - så Amadores er jo egentlig bedre/finere/renere Mogan.... er det ikke litt kjedelig der? Tenker for jentene.... er det handlesenter der? HI Anonymous poster hash: cebca...c85
ullpledd Skrevet 23. november 2016 #9 Skrevet 23. november 2016 Jo, det kan nok kanskje fort bli kjedelig i Mogan, det er et senter, men mye mindre enn det i PR. Jeg har aldri vært på hotel der siden vi har leilighet, men sjekk f.eks ut Marina Suites, eller puerto azul. Sistnevnte ligger litt høyt opp, så et stykke med bakker ned til sentrum. Hvis dere ikke skal på hotel og heller vil styre alt selv, anbefaler jeg Caribe bungalows. Store leiligheter sentralt i PR, men overraskende rolig område. God ferie😃☀️
Anonym bruker Skrevet 23. november 2016 #10 Skrevet 23. november 2016 Jo, det kan nok kanskje fort bli kjedelig i Mogan, det er et senter, men mye mindre enn det i PR. Jeg har aldri vært på hotel der siden vi har leilighet, men sjekk f.eks ut Marina Suites, eller puerto azul. Sistnevnte ligger litt høyt opp, så et stykke med bakker ned til sentrum. Hvis dere ikke skal på hotel og heller vil styre alt selv, anbefaler jeg Caribe bungalows. Store leiligheter sentralt i PR, men overraskende rolig område. God ferie☀ Takk, skal sjekke ut Kan ikke ha masse bakker - jeg er jo så gammal, orker ikke det HI Anonymous poster hash: cebca...c85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå