Gå til innhold

Duftlys...hva er det beste duftlyset synes du?

Anbefalte innlegg

Jeg har 2 stk kattedo på vaskerommet. Bruker en veldig god kattesand, som klumper seg og er god å fjerne ulomskheter fra. Pleier tømme kassene hver morgen, og oftere ved behov.

Men alikevel khenner jeg av og til en sånn der eim....en eim av katte-do... vi gar 3 voksene steriliserte kattedamer.

Tengte få tak i ett duftlys som jeg kunne tenne der nede. Så kunbe det stå å gi fin duft.

Kjøpte ett på butikken, jen både jeg og ungene synes det luktet langt fra vanilje, og vi fikk vondt i huet av det.

Noen med gode annbefalninger????

Anonymous poster hash: e451b...05c

Fortsetter under...

Annonse

Syns idéen din var søt, jeg (sikkert måten du formulerte deg på)😊

Gode duftlys er dyre! Partylite har en type duftlys med mandarinduft som er gode. Men ville ikke spandert de på et kattedo-rom. Ville heller tydd til enklere midler..

En skål med eddik og en skål med grønnsåpe burde gjøre susen i hverdagen.

Lykke til 😊

Anonymous poster hash: 6b1ef...cbd

Hva med sånne duftplater som du setter i stikkontakten?

Den blå (tror den heter ocean) lukter reint og friskt.

Ellers får du jo den der gelé-duft-greia (lilla gelé i hvit plastikkboks) som lukter ganske sterkt av lavendel.

Katter + duftlys hørtes skummelt ut...

Anonymous poster hash: 01fe0...2d1

Annonse

Btw, hva med å sette inn et glass med eddik, luktdreperens mor.Anonymous poster hash: 7745c...470

Eddik..... det hadde jeg ikke tengt på....

Men vil det ikke lukte eddik da .

Hva slags eddik?

Ren eddik i en kopp, eller vannet ut?

Stor skål, eller liten kopp??.

Takk for duftlys og pinne tips...skal testes om en ikke på kattedo.....

Eddik..... det hadde jeg ikke tengt på....

Men vil det ikke lukte eddik da .

Hva slags eddik?

Ren eddik i en kopp, eller vannet ut?

Stor skål, eller liten kopp??.

Takk for duftlys og pinne tips...skal testes om en ikke på kattedo.....

Jeg synes ikke det lukter eddik. Har vanlig blank ren eddik i en kaffekopp eller glass

Anonymous poster hash: 2380b...1d9

Jeg kjøpte disse fra H&M, den lukter veldig godt i hvit/cotton. Flere som har kommentert at det lukter godt:-) 

http://www.hm.com/no/product/55083?article=55083-A

Anonymous poster hash: cb9d8...8d3

Hva lukter de?

Anonymous poster hash: 2380b...1d9

Voluspa sine er gode. Enig med dem som menerman bør bruke duftpinner i et rom hvor man ikke er tilstede når det brenner, men skeptisk til å kamuflere dårlig lukt med parfyme. Synes eddikforslaget var bra.

Anonymous poster hash: 79dad...b00

Ville ikke brukt duftlys i denne situasjonen, men for meg, som er følsom for lukter (får lett hodeverk og føler meg kvalm av sterke lukter, så synes jeg disse er bra. De lukter godt uten å være helt overveldende.

http://jaijasdesign.com/

Tenker at det kan gjøre nytten å teste ut en annen type kattesand. Mange fine på markedet som er klumpsand som du allerede bruker HI, men ulik kvalitet på dem. Søsteren min gikk fra billig klumpsand kjøpt på dagligvaren til en av de dyrere på dyrebutikken, og har aldri kjent noe lukt fra deres hjem etterpå, og de har kattedoen i gangen. 

Anonymous poster hash: cb9d8...8d3

Jo Malone har gode duftlys, men jeg vet ikke om de har det i Norge?

Anonymous poster hash: d63c4...b84

Tror ikke Jo Malone fins i Norge, men kan kanskje kjøpes på nett.

Anonymous poster hash: 4cc78...f09

Jeg holder på med hundeoppdrett og på dogs4all messa nå i helgen kjøpte jeg duftlys med enzymer i som fjerner vond lukt. Det vill si det blir ikke tilført men fjernes helt. Den er rett og slett fantastisk!!!! Søk på det på Google de kostet kun 149

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...