Gå til innhold

Din beste oppskrift på brownies?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 07b2a...d16

Skrevet

Jeg har brukt flere oppskrifter, elsker brownies. Faktisk er Toro sin veldig god!

Anonymous poster hash: 244ed...2df

Skrevet

Jeg har brukt flere oppskrifter, elsker brownies. Faktisk er Toro sin veldig god!

Nei, Toro sin er ikke god. Den smaker av dårlig kvalitet og olje.

Anonymous poster hash: d01d3...26c

Skrevet

Nei, Toro sin er ikke god. Den smaker av dårlig kvalitet og olje.

Anonymous poster hash: d01d3...26c

Vel, jeg synes den er kjempe god

Skrevet

Vel, jeg synes den er kjempe god

Nei, det synes du ikke, for det har anonym 26c bestemt :legrine:

Jeg synes og Toro sin er god

Anonymous poster hash: 0b020...732

Skrevet

Bruker den rutete kokeboken sin, men bytter ut hvitt sukker med brunt. Da blir den skikkelig seig.

Anonymous poster hash: a2675...65d

Skrevet

Nei, det synes du ikke, for det har anonym 26c bestemt :legrine:

Jeg synes og Toro sin er god

Anonymous poster hash: 0b020...732

Sånn er det. Ikke alle er opptatt av nyanser og kvalitet og smak. Det er derfor noen spiser toro mens andre lager selv, derfor noen  spiser kjøpekneipp og andre baker, noen bruker polyester og andre alpakka og så videre og så videre. Når HI spesifikt spør etter deres beste oppskrift på brownies skjønner jeg ikke hvorfor folk svarer Toro. Det er ikke det hi spør om, og ja jeg er 26c, og jeg liker ikke posekaker.

Skrevet

Sånn er det. Ikke alle er opptatt av nyanser og kvalitet og smak. Det er derfor noen spiser toro mens andre lager selv, derfor noen spiser kjøpekneipp og andre baker, noen bruker polyester og andre alpakka og så videre og så videre. Når HI spesifikt spør etter deres beste oppskrift på brownies skjønner jeg ikke hvorfor folk svarer Toro. Det er ikke det hi spør om, og ja jeg er 26c, og jeg liker ikke posekaker.

Er du alltid sann besserwisser?

Slitsomt!

Skrevet

Er du alltid sann besserwisser?

Slitsomt!

Nei, absolutt ikke. Og svaret her har heller ikke noe med å være besserwisser å gjøre, men når hi spør etter en oppskrift kan jeg ikke skjønne hvorfor så mange svarer toro? Akkurat som om det er en oppskrift?

Skrevet

Nei, absolutt ikke. Og svaret her har heller ikke noe med å være besserwisser å gjøre, men når hi spør etter en oppskrift kan jeg ikke skjønne hvorfor så mange svarer toro? Akkurat som om det er en oppskrift?

Hi spør etter oppskrift og flere svarer Toro slik at hun ikke trenger å lete rundt etter oppskrift når flere mener Toro sin er den beste eller veldig god.

Er det så komplisert for deg???

Skrevet

150g smeltet smør,4dl sukker, 3dl mel, 2 egg, 2 ts vaniljesukker, 4-6 ss kakao.

Stekes på nederste rille på 180 grader i ca 30 min.

Absolutt beste jeg vet, enkel og rask å lage.

Jeg pleier å drysse over litt melis, og så har jeg krem til ☺️ Mmmm! Tror jaggu jeg må lage i ettermiddag ☺️☺️

Anonymous poster hash: ae80e...a1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...