Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #1 Skrevet 20. november 2016 Hjelp. Skal kjøpe en kaffemaskin. Er jo en jungel der ute? Hvilken? Anonymous poster hash: e5f1c...ece
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 20. november 2016 #2 Skrevet 20. november 2016 Nå har jeg ikke prøvd alle kaffemaskiner, men nespresso sin sverger jeg til
soleia Skrevet 20. november 2016 #3 Skrevet 20. november 2016 Om du er glad i kaffi, så kjøp ei slik som mel kaffibønner og ikkje ei kapselmaskin. Dei er dyre i innkjøp, men kostar mindre i bruk, lagar mindre søppel og betre kaffi.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #4 Skrevet 20. november 2016 Jeg eeeelsker Dolce gusto og de gule kaffekapslene som heter Grande ✨✨ Anonymous poster hash: 537cf...50e
skinnfilla Skrevet 20. november 2016 #5 Skrevet 20. november 2016 Vi har de longhi . Den male bønner og har en melkesteamer som ekstrautstyr. Det er en dyr maskin ,men kaffen er nydelig! Kan velge type kaffe, espresso,lungo osv Det er også et hav av kaffebønner å velge i.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #6 Skrevet 20. november 2016 Alt annet en nespresso. Kan for mitt liv ikke forstå hvorfor det er så populært. Smaker kapsel på lang vei! Og jeg har prøvd alle typene på jobb. Fysj.. Vi har Anonymous poster hash: 8fa82...2a5
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #7 Skrevet 20. november 2016 Vi har Siemens og er kjempefornøyd! Den maler kaffebønner. Av kaffe fra butikken liker jeg best coop blå eller Friele. Kjøper mest fra stockfleths Anonymous poster hash: 8fa82...2a5
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #8 Skrevet 20. november 2016 Nå har jeg ikke prøvd så mange, men jeg er veldig fornøyd med Senseo. Kaffeputene selges i matbutikk, i alle fall Rema. De har ca 5 varianter, men har bare sett én på Rema da. Spar kjøp har forresten også. Nespresso er ekkelt! Anonymous poster hash: 30f78...d09
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #9 Skrevet 20. november 2016 Tenker kapsel maskin og hoveddrikke blir vel cappuccino. Tips? Anonymous poster hash: e5f1c...ece
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #10 Skrevet 20. november 2016 Så Dolce Gusto kom godt ut i en test..... Jeg drikker ikke kaffe, men kjenner mange som har denne og er fornøyd. Anonymous poster hash: 91b7d...a9a
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #11 Skrevet 20. november 2016 Så Dolce Gusto kom godt ut i en test..... Jeg drikker ikke kaffe, men kjenner mange som har denne og er fornøyd. Anonymous poster hash: 91b7d...a9a Jeg er egentlig lite kresen på kaffe, men syns ikke den smaker godt i det hele tatt. Eneste kapselmaskinen jeg syns lager hos kaffe et nespresso. Det er vel også den eneste som lager cappuccino med ordentlig melk og ikke kapsel med tørrmelk. Anonymous poster hash: 34687...b87
It's all about me Skrevet 20. november 2016 #12 Skrevet 20. november 2016 Nespresso med Aerochino3 melkeskummer knuser Dolce Gusto. Jeg har begge og DG lager tynt skvip, mens Nespresso lager kaffebar-kvalitet.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #14 Skrevet 20. november 2016 Jeg er egentlig lite kresen på kaffe, men syns ikke den smaker godt i det hele tatt. Eneste kapselmaskinen jeg syns lager hos kaffe et nespresso. Det er vel også den eneste som lager cappuccino med ordentlig melk og ikke kapsel med tørrmelk. Anonymous poster hash: 34687...b87 Jeg serverer alltid Dolce gustos Grande (gul boks) og mange spør hvordan kaffemaskin vi har fordi kaffen er så god. Men igjen av de andre kapslene er særlig gode. Ville ikke valgt den for cappuccino, det blir også dyrt da det brukes to kapsler per kopp for melkekaffe.. Anonymous poster hash: 537cf...50e
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #15 Skrevet 20. november 2016 Vi har Tassimo og er veldig fornlyde. Vi har en skikkelig kaffemaskin som kverner bønner også, men jentungen kjøpt seg en tassimo og vi måtte test den litt. Den har Evergood kaffe både vanlig og mørkbrent, de syns vi smaker samme som traktkaffen. Mannen fant seg noen ekspresso slag han likte også, så han endt opp med å kjøpe sin egen til å ha på jobb siden kaffen der ikke er noe god. Nå har den endt opp i snekkerboden, for det er vist super viktig med kaffe der. Men jentungen har den til te, og hun er super fornøyd. Den var billig i innkjøp, ikke den billigste teen men vel verdt det. Ungene lager seg kakao og orea greier. Jeg er ikke like glad i moccakaffen, men alle sier jeg er skikkelig sær på moccakaffen min så er nok det. Eldste ungen (voksen igrunn og flyttet ut nå) sier den er veldig god, og det sier vennene hennes også. Vi er nok litt i overkant glad og sær i kaffen her i huset. Anonymous poster hash: cf031...3d6
Yellow Brick Road Skrevet 20. november 2016 #16 Skrevet 20. november 2016 Vi har en liten Dolce Gusto, den som heter Piccolo, tror jeg. Til å være kapselmaskin, synes jeg at den er absolutt av de bedre. Når jeg (vi) bare skal ha EN kopp kaffe i full fart, er det helt greitt. Jeg må si at jeg fremdeles ikke har smakt skikkelig god kaffe fra kaffemaskiner, uansett hvor dyre de er og om de maler kaffen eller ikke. Kaffen smaker tamt og blir fort kald i koppen. Og ja - jeg har drukket kaffe fra både billige og rådyre maskiner. I bestefall kan jeg si at de dyre er mindre dårlig enn de billige... Hva i alle dager skal man med sånne dyre maskiner når man kan lage mye bedre selv på presskanne? Eller til og med på en god kaffetrakter. For ikke å snakke om å koke kaffe på gammelmåten, spesielt på tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå