Gå til innhold

Klage på botox behandling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flyttet og måtte da bytte klinikk for å utføre botox i pannen med brynsløft. Jeg har det skriftlig at jeg ønsker brynsløft og svaret var at det hadde de mye erfaring med. Da jeg km til klinikken snakket vi lenge og jeg var tydelig på mine ønsker. Sa at jeg har tunge øyelokk og at da er brynsløft utrolig viktig. Det som har skjedd er at brynene min er bitt lamme. Jeg blir sliten i øynene og bruker andre muskler i ansiktet for å bevege øyelokk...

Har jeg klagemuligheter? Hva kan jeg evt forvente?

Anonymous poster hash: 5ee14...d85

Skrevet

Du har nok ikke mange klagemuligheter og du må vente til det går over! Veldig leit!

Du kan sende en henvendelse til klinikken og klage, be om refusjon. Du kan også høre med forbrukerombudet om de kan bistå?

Tar selv botox, og er mye mindre sliten i øynene nå, da jeg ubevisst myser mye og strammer muskulaturen rundt øynene. Slapper mer av og får også mindre rynker med botox.

En eneste gang har jeg gått et annet sted og da satte han siste stikkene for lavt og jeg ble veldig lammet i kinnene. Så ikke helt klokt ut, men var nok mest synlig for meg.

Så holder meg trofast til samme behandler nå

Anonymous poster hash: f1b5c...ec5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...