Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gravid med nr 4.

Med de tre første minnes jeg kvalmen kom i starten av uke 7.

Når jeg hadde en MA kom aldri kvalmen skikkelig så jeg venter og håper på kvalme snart.

Tror jeg er 5+1 i dag. har bare litt ømme og større pupper og litt murringer i livmora

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvalmen kom hos meg rundt uke 6 i alle 3 svangerskapene. Kvalmen kommer nok, men den frustasjenen den kan medføre;p

Lykke til!:)

Skrevet

Takk ! Klarte å finne innlegg jeg hadde skrevet her sist svangerskap for 3 år siden.

Hadde ingen symptomer ved 5 fullgåtte uker da heller.....så kom kvalmen sigende ut i uke 7 en gang! Så da venter jeg i spenning!

Skrevet

Uke 5-16 første gang. Så langt uke 8-16 med nr 2.

Skrevet

Uke 5-6 med meg nå, og var nok det samme forrige svangerskap oxo!

Skrevet

Uke 6, og var helt forferdelig til uke 14.

Håper alle kan slippe dette - er virkelig ett mareritt😨😱

Skrevet

Kom nå 4+4.

3 av svangerskapene var jeg kvalm hele graviditeten og 1 var jeg kvalm frem til uke 23. Da roet det seg noe , også begynte det igjen rundt 35.

Skrevet

Her kom kvalm 5+5😷😷😷 6+5 nå.

Hadde glemt hvor fælt dette er!!!

Skrevet

Hyperemesis fra uke 5-6 med nr 1, fra uke 7 ca med nr 2. Varte helt til fødsel med begge.

Skrevet

Kvalmen kom her rundt 5+5.. da merket jeg at blodsukkeret falt veldig og at jeg ble veldig skjelven og kvalm oftere, dessverre også på kvelden.

Skrevet

Alvorlig Hyperemesis svangerskap 1 og 3. Da kom kvalmen 3+4/5. Kvalmen kom føre positiv test. I svangerskap 2 kom kvalmen litt i bølger hele veien. Kastet aldri opp. I svangerskap nr.4 kom den mellom 7 og 8. Sa bare bang på en måte. Men bølger her og. Verst på kvelden og formiddag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...