It's all about me Skrevet 20. november 2016 #26 Skrevet 20. november 2016 HI her.Grunnen til at vi vurderer det er at vår sønn snart fyller 5 år og ønsker bursdagsselskap med de fra barnehagen.Vi har barnehageplass ved jobben til mannen, men bor 35 km unna.Ikke alle foreldre til barn i den barnehagen har bil og det er dårlig med offentlig kommunikasjon ned til oss.Det er en Burger King i nærheten av barnehagen og vurderer derfor å ha bursdagen der slik at det vil bli enkelt for de andre barna og foreldrene Anonymous poster hash: 37ad2...b21 Go for it!!!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #27 Skrevet 20. november 2016 Det kommer vel litt an på hvor du vor i landet? Her har jeg motsatt inntrykk Anonymous poster hash: 1c12f...5ca Sikkert. Men jeg har vært litt forskjellige steder og synes det er møkkete overalt. En gang fikk en av oss matforgiftning og Anonymous poster hash: a972c...d83
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #28 Skrevet 20. november 2016 Hva med å ha utebursdag i barnehagen etter stengetid? Det hadde vi. 😊Fikk til og med låne nøkkel til toaletter. Verdt å høre, kanskje får dere låne inneområdet og? Vi fikk pizza levert, og brukte sitteplass under tak. Hadde kake og masse leker. Barna storkoste seg! Anonymous poster hash: 72990...34a
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #29 Skrevet 20. november 2016 Hva med å leie barnehagen? Det kan man sagtens gjøre. Altså, jeg ville aldri feiret på McD selv, og spesielt ikke med 4-5 åringer. Anonymous poster hash: c7482...66d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå