Gå til innhold

Barnebursdag på McDonalds eller Burger King

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gjort det?

Hvordan er opplegget, var barna fornøyde, skal man ha med egen kake?

Anonymous poster hash: 37ad2...b21

Fortsetter under...

Skrevet

Huff, det er så kjipt! Da er det mye bedre å ha det hjemme eller i en gymsal altså. 

Klissete og skittent lekerom, og lokale som stinker frityr.  

Anonymous poster hash: e9e4e...a90
Skrevet

Huff, det er så kjipt! Da er det mye bedre å ha det hjemme eller i en gymsal altså.

Klissete og skittent lekerom, og lokale som stinker frityr.

Men hva om barnet har hatt alle bursdager hjemme fram til nå og det eneste ønsket er å feire på et slikt sted da? Ingen barn får varige skader av å gå i én slik bursdag.

Når det er sagt aner jeg ikke hvordan opplegget er. Har aldri arrangert bursdag der selv, og barna mine har heller aldri vært i en. Vet dog at for hundre år siden fikk barna lage sin egen is osv så kake var overflødig.

Anonymous poster hash: 101a4...b90

Skrevet

Men hva om barnet har hatt alle bursdager hjemme fram til nå og det eneste ønsket er å feire på et slikt sted da? Ingen barn får varige skader av å gå i én slik bursdag.

Når det er sagt aner jeg ikke hvordan opplegget er. Har aldri arrangert bursdag der selv, og barna mine har heller aldri vært i en. Vet dog at for hundre år siden fikk barna lage sin egen is osv så kake var overflødig.

Anonymous poster hash: 101a4...b90

Da hadde jeg faktisk sagt nei og penset barnet inn på bedre alternativer. Og i denne sammenhengen er ALT annet bedre.  Selv om det er barnets bursdag, så trenger ikke barnet få bestemme alene.  

Kanskje er ikke ungen klar over alternativene engang? Om dere ikke vil ha det hjemme så kan jo dere google litt og se på ulike alternativer? 

MacDonalds er ikke et sted man pynter seg og feirer bursdag på i mine øyne ihvertfall. 

Skrevet

Da hadde jeg faktisk sagt nei og penset barnet inn på bedre alternativer. Og i denne sammenhengen er ALT annet bedre. Selv om det er barnets bursdag, så trenger ikke barnet få bestemme alene.

Kanskje er ikke ungen klar over alternativene engang? Om dere ikke vil ha det hjemme så kan jo dere google litt og se på ulike alternativer?

MacDonalds er ikke et sted man pynter seg og feirer bursdag på i mine øyne ihvertfall.

Herregud da kvinne, nei, en voksen kvinne har nok null glede av å feire bursdagen sin et slikt sted, men barn syns sikkert det er helt topp. Stort lekerom, klovn, soft ismaskin og happy meal.

Hvis barnet virkelig ønsker det, må det gå an å fire på kravene en eneste dag i året? Eller?

Anonymous poster hash: 64951...937

Skrevet

McDonalds. IKKE Burger King. Dårligere hygiene på BK

Anonymous poster hash: a972c...d83

Annonse

Skrevet

Hva snakker du om?

Anonymous poster hash: d98e2...89a

Skrevet

Vi feiret akkurat 8-års dagen på McD. Stor stas!

Anonymous poster hash: 319e4...354

Skrevet

Vi feiret akkurat 8-års dagen på McD. Stor stas!

Anonymous poster hash: 319e4...354

Skrevet

Det kommer vel litt an på hvor du vor i landet? Her har jeg motsatt inntrykk

Anonymous poster hash: 1c12f...5ca

Skrevet

Herregud da kvinne, nei, en voksen kvinne har nok null glede av å feire bursdagen sin et slikt sted, men barn syns sikkert det er helt topp. Stort lekerom, klovn, soft ismaskin og happy meal.

Hvis barnet virkelig ønsker det, må det gå an å fire på kravene en eneste dag i året? Eller?

Anonymous poster hash: 64951...937

Hvor happy er egentlig det måltidet? 

http://metro.co.uk/2016/02/08/this-is-what-a-mcdonalds-happy-meal-looks-like-after-six-years-5670027/

I tillegg så tror jeg ikke dyret som ble drept var så happy for det............så kan man egentlig da kalle det et happy meal?

Anonymous poster hash: e47f1...1e1

Skrevet

Hadde av prinsipp ikke sendt barnet mitt i bursdag på McDonald's. Hadde gitt gave til bursdagsbarnet og orientert foresatte om at vi ikke kom, samt grunnen til forfall.

Annonse

Skrevet

Hadde av prinsipp ikke sendt barnet mitt i bursdag på McDonald's. Hadde gitt gave til bursdagsbarnet og orientert foresatte om at vi ikke kom, samt grunnen til forfall.

Og hvilket prinsipp er det?

Anonymous poster hash: 1a5f0...b12

Skrevet

Har aldri arrangert på McDonald's, men ungene har vært på bursdag der flere ganger.

Og samme hva alle surpomper av noen gledesdrepende foreldre sier så storkoser ungene seg og har det kjempegøy.

Der er en bursdag, ikke fast fredags-burger.

Opplegget er noe ala lekeland. De har fritekst på lekeområder. Til mat inkluderer det valgfritt Happy meal, og tilslutt får de is.

Maten får de på et bursdagsområde, de blir ikke spredd over hele restauranten. Og det er en ansatt som står for alle servering.

Skrevet

Jeg skjønner at du ikke vil feire ditt eget barn der, men du viser SVÆRT lite empati for barnet som skal feires.

Anonymous poster hash: f27ab...1aa

Skrevet (endret)

Og hvilket prinsipp er det? Har fire barn og det har skjedd én gang at det har vært invitert til bursdag på MC Donald. Vi spiser aldri der, men ungen overlevde fint den ene gangen altså. Endret av LivetErEnLek
Skrevet

HI her.

Grunnen til at vi vurderer det er at vår sønn snart fyller 5 år og ønsker bursdagsselskap med de fra barnehagen.

Vi har barnehageplass ved jobben til mannen, men bor 35 km unna.

Ikke alle foreldre til barn i den barnehagen har bil og det er dårlig med offentlig kommunikasjon ned til oss.

Det er en Burger King i nærheten av barnehagen og vurderer derfor å ha bursdagen der slik at det vil bli enkelt for de andre barna og foreldrene

Skrevet

Og du tror at foreldrene hadde brydd seg en døyt om hva du måtte mene om det. Sannsynligvis så ville du bare fremstått som sær, og de hadde syntes synd på ungen din

Anonymous poster hash: cc41d...cbc

Skrevet

Vi spiser aldri på noen av stedene. Men hadde barna mitt blitt bedt i en bursdag så hadde jeg ikke hatt noen problemer med å sende de dit. Hadde valgt det stedet som var nærmest.

Skrevet

HI her.

Grunnen til at vi vurderer det er at vår sønn snart fyller 5 år og ønsker bursdagsselskap med de fra barnehagen.

Ikke alle foreldre til barn i den barnehagen har bil og det er dårlig med offentlig kommunikasjon ned til oss.

Det er en Burger King i nærheten av barnehagen og vurderer derfor å ha bursdagen der slik at det vil bli enkelt for de andre barna og foreldrene

Generelt er jeg ikke pro bursdag på MacD, men i ditt tilfelle høres det ut som en praktisk løsning. Foreldrene er garantert mer happy med dette enn å kjøre 70 km tur/retur for selskap hjemme hos dere. 5-åringer er lette å glede, så barna vil sikkert ha det moro uansett. Go for it!

Anonymous poster hash: 381c3...708

Skrevet

HI her.

Jeg synes det var en lur løsning :)

Skrevet

Du er så på tuppa, du😂

Anonymous poster hash: 5bd41...4a3

Skrevet

Jeg sønner foreldre som leter etter alternativer til å ha bursdagen hjemme

Men bursdag på McD eller burgerking er kjedelig.

Joda, jeg hadde selvfølgelig sendt mine unger i bursdag dersom de ble invitert til McDonalds. Men det er både styrere og i lengden kjedelig for ungene å tilbringe 2 timer der. Et happymeal inntas fort, lekerommet er faktisk ikke allverden, og den lille isen slukes fort.

Det finnes så mange bedre alternativer. Dere kan låne/leie barnehagen, dere kan feire utendørs, dere kan tilby dere å ta med alle ungene hjem etter barnehagen en fredag og så kan foreldrene hente hos dere på kvelden, dere kan leie en gymsal osv.....

Anonymous poster hash: a956f...a64

Skrevet

Jeg sønner foreldre som leter etter alternativer til å ha bursdagen hjemme

Men bursdag på McD eller burgerking er kjedelig.

Joda, jeg hadde selvfølgelig sendt mine unger i bursdag dersom de ble invitert til McDonalds. Men det er både styrere og i lengden kjedelig for ungene å tilbringe 2 timer der. Et happymeal inntas fort, lekerommet er faktisk ikke allverden, og den lille isen slukes fort.

Det finnes så mange bedre alternativer. Dere kan låne/leie barnehagen, dere kan feire utendørs, dere kan tilby dere å ta med alle ungene hjem etter barnehagen en fredag og så kan foreldrene hente hos dere på kvelden, dere kan leie en gymsal osv.....

Anonymous poster hash: a956f...a64

Har du ikke lest hva hi skriver eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...