Gå til innhold

Mest utålmodige mennesket...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er verdens mest utålmodige menneske! 

Hadde EL 16. nov og allerede i dag har jeg liksom en følelse jeg ikke helt klarer å riste av meg. Dette er jo det andre barnet vi prøver på og tidligere kjentes det ut som jeg kom til å være mer tålmodig denne runden enn forrige gang, meeen jeg går allerede begynt å telle dager til når jeg kan begynne å teste xD 

Mens vi jeg hadde fruktbarhetsuke så var jeg hverken nervøs eller utålmodig, det var først da jeg våknet med denne følelsen i dag at jeg nesten tripper rundt av utålmodighet. 

I tillegg så har jeg egentlig ingen å snakke med utenom dette forumet eller typen så jeg får jo ikke blåst ut skikkelig xD 

Hvilket stadie er du på i prøvingen denne perioden? Har du fått noen symptomer? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to. Jeg er innmari utålmodig. Første PP var jeg kvalm, så det var nok innbilt. Nå er jeg i 3pp, og har murringer og litt spotting. Venter mens på lørdag. For tidlig å teste i morra tro? Jeg stresser vel litt også i og med at jeg ikke kan vente for lenge siden jeg er 37 år. 9 år siden siste barn, og da ble jeg gravid med en gang. Kroppen er vel litt tregere siden da! Krysser fingre for oss begge 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...