Gå til innhold

Mest utålmodige mennesket...!

Anbefalte innlegg

Jeg er verdens mest utålmodige menneske! 

Hadde EL 16. nov og allerede i dag har jeg liksom en følelse jeg ikke helt klarer å riste av meg. Dette er jo det andre barnet vi prøver på og tidligere kjentes det ut som jeg kom til å være mer tålmodig denne runden enn forrige gang, meeen jeg går allerede begynt å telle dager til når jeg kan begynne å teste xD 

Mens vi jeg hadde fruktbarhetsuke så var jeg hverken nervøs eller utålmodig, det var først da jeg våknet med denne følelsen i dag at jeg nesten tripper rundt av utålmodighet. 

I tillegg så har jeg egentlig ingen å snakke med utenom dette forumet eller typen så jeg får jo ikke blåst ut skikkelig xD 

Hvilket stadie er du på i prøvingen denne perioden? Har du fått noen symptomer? 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144300424-mest-ut%C3%A5lmodige-mennesket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er vi to. Jeg er innmari utålmodig. Første PP var jeg kvalm, så det var nok innbilt. Nå er jeg i 3pp, og har murringer og litt spotting. Venter mens på lørdag. For tidlig å teste i morra tro? Jeg stresser vel litt også i og med at jeg ikke kan vente for lenge siden jeg er 37 år. 9 år siden siste barn, og da ble jeg gravid med en gang. Kroppen er vel litt tregere siden da! Krysser fingre for oss begge 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...