Salomine Skrevet 21. november 2016 #51 Skrevet 21. november 2016 Neida, rosettbakkels er ikke vanskelig. Og inngår i mine 7 julekakesorter. Jeg er egentlig ikke spesielt glad i småkaker, og det er heller ikke resten av familien. Men rosettbakkels er så morsomme å spise så de må jeg ha likevel. Ellers er vi en venninnegjeng som baker 1-2 slag hver, litt store porsjoner, og så bytter vi. Så da blir de 7 slagene: Rosettbakkels Berits brune pinner Kakemenn Bordstabler Sandnøtter Berlinerkranser Skjærereir
Nebbdyret Skrevet 22. november 2016 #52 Skrevet 22. november 2016 Neida, rosettbakkels er ikke vanskelig. Og inngår i mine 7 julekakesorter. Jeg er egentlig ikke spesielt glad i småkaker, og det er heller ikke resten av familien. Men rosettbakkels er så morsomme å spise så de må jeg ha likevel. Ellers er vi en venninnegjeng som baker 1-2 slag hver, litt store porsjoner, og så bytter vi. Så da blir de 7 slagene: Rosettbakkels Berits brune pinner Kakemenn Bordstabler Sandnøtter Berlinerkranser Skjærereir Kva er skjærereir? Del gjerne oppskrift, gøy med noko nytt! Våra 7 sorter er kanskje ikkje innafor, men er: -Julemanna -Pepperkaker -Bordstablar -Kransekakestenger - Sjokoladeruter - Risbollar - Sandkaker
Salla Skrevet 22. november 2016 #53 Skrevet 22. november 2016 Her kan det variere litt, men de som går igjen oftest er Krumkaker Tyske skiver Sjakkruter Kokosmakroner Havreflarn Pepperkaker Får smultringer og rosettbakkels fra svigermor:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå