Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #1 Skrevet 18. november 2016 Jeg fikk det for tre uker siden og fikk tabletter mot det. Ble bra etter noen døgn og hosten avtok. Så begynte hosten å ta seg opp igjen, og jeg hoster nå verre enn noen gang. Hoster mye mer nå enn da jeg var syk. Er ikke syk nå, ikke feber eller forkjølet, men hoster til jeg nesten kaster opp. Er det normalt at hosten forverrer seg så mye etter endt kur? Anonymous poster hash: 3cd75...368
Nullstress;) Skrevet 18. november 2016 #2 Skrevet 18. november 2016 Jeg fikk det for tre uker siden og fikk tabletter mot det. Ble bra etter noen døgn og hosten avtok. Så begynte hosten å ta seg opp igjen, og jeg hoster nå verre enn noen gang. Hoster mye mer nå enn da jeg var syk. Er ikke syk nå, ikke feber eller forkjølet, men hoster til jeg nesten kaster opp. Er det normalt at hosten forverrer seg så mye etter endt kur? Anonymous poster hash: 3cd75...368 Drammen tilbake til legen. Kanskje kuren ikke var lang nok.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #3 Skrevet 19. november 2016 Jeg har hatt det nylig. Men de fant ikke ut at jeg hadde det før jeg nesten var blitt frisk igjen. (Etter over 3 uker). Fikk da beskjed om at den atypiske lungebetennelsen som mykoplasma ikke alltid hjalp med antibiotika og at den ofte gikk over av seg selv. Nå er jeg nesten helt frisk etter 4 uker. Men fortsatt tungpustet og litt vondt i lungene. Hoster ikke lenger da. Du kan jo ringe legen,men den går nok over av seg selv på sikt. Anonymous poster hash: 0aa2b...94f
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #4 Skrevet 19. november 2016 Hadde det da jeg har gravid. Hostet og spydde om hverandre. Penicillin hjelper ikke på mycoplasmabakterien, og den typen antibiotika som hjelper kunne jeg ikke få som gravid. Tok lang tid, men ble omsider frisk. Toåringen ble smittet av meg. Han ble raskt bedre etter å ha fått riktig medisin. Anonymous poster hash: 4cc47...473
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #5 Skrevet 19. november 2016 Du må nok inn til legen og få en ny sjekk og evt. ny kur. Det er spesifikk type medisin som funker på mycoplasma siden den ikke har cellevegg, vanlig penicillin og antibiotika tar ikke knekken på den . Jeg ble innlagt på sykehus og fikk den sterkeste medisinen de hadde, så jeg har heldigvis ikke fått tilbakefall så langt. Men lungene mine er ikke på topp ennå, to uker etter utskrivelsen. Anonymous poster hash: 71c24...a34
tante grusom master of law Skrevet 19. november 2016 #6 Skrevet 19. november 2016 Jeg hadde det for flere år siden. Antibiotikaen virket ikke på meg i det hele tatt, mens sønnen min som fikk erymax ble frisk etter et par dager. Jeg var dausjuk i fire uker og dårlig i lungene i over et år. Møkkasykdom!!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2016 #7 Skrevet 19. november 2016 Jeg var syk i 4 uker før jeg oppsøkte lege. Da var jeg så dårlig at jeg ble lagt inn til overvåking på sykehus pga nedsatt oksygenopptak. Etter at jeg ble frisk hostet jeg fortsatt i noen uker, men var ikke syk ellers. Legen forklarte det som at det som hadde samlet seg i lungene måtte opp. Siden hosten din bare blir verre kan det være lurt å dra tilake til legen på mandag. Du kan forsøke bronkyl frem til da, det er reseptfritt. Anonymous poster hash: b0ad1...1d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå