Gå til innhold

Slitsom mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda, han er min mann og far til mine barn.

Men jeg kjenner nesten ikke igjen mannen.

Han blir fornærmet for de merkeligste ting.

Feks i helga, vi ble invitert i bursdag til et vennepar. Vår vanlige barnevakt (besteforeldre ) var utenlands og han har spurt sin søster. Nå skal det sies at hun ble spurt for lenge siden og da måtte hun sjekke om hennes mann kom hjem den helga. Er pendler.

Plutselig er grunnen til at hun ikke kan være barnevakt at de får besøk av venner fra en annen by.

Jeg tolker det dit at hun ikke VIL være barnevakt, for dette er planlagt i ettertid.

Men det er greit - hadde ønsket hun bare sa det. Så jeg sa til mannen at han kunne dra i bursdag, side. Dette er venner av han fra før min tid.

Da ble han dritsur pga søstera, og sa at han danset ikke etter hennes pipe... Wtf?!

Han får tilbud om å gå i den bursdagen, og nekter å gå for å ikke danse etter en barnevakt sin pipe.

Null logikk mener heg.

Dette er bare et lite eksempel, finnes mange.

Anonymous poster hash: 6b215...dc2

Skrevet

Han er vel skuffet over søstera da? Er vel neppe deg han er sur på, eller?

Skrevet

Han er vel skuffet over søstera da? Er vel neppe deg han er sur på, eller?

Det er meg han tar det ut på...

Og verden skal snurre rundt han til enhver tid. Alle skal tilpasse seg hans behov, og det er virkelig dårlig gjort å legge familiemiddagen eller bursfagsgeiring til dager hvor han har andre planer eller jobb.

'De kunne godt tatt det ei Anna helg, jeg jobber jo...'

So what, det er ikke han som feires..

Er bare sykt irritert på hele fyren!

Anonymous poster hash: 6b215...dc2

Skrevet

Kanskje snakke med han og forklare hvordan han blir oppfattet? At det er slitsomt at han mener alle skal legge opp sine feiringer o.l eller at man ikke kan bli sur fordi folk ikke vil/kan sitte barnevakt

Anonymous poster hash: f897b...976

Skrevet

Snakk med ham, og vurder sterkt å gå i parterapi. Finn ut hvorfor han har endret seg. Bli bedre på å kommunisere begge to.

Anonymous poster hash: 9330b...9b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...