Gå til innhold

Pakke til 50kr??

Anbefalte innlegg

Skl på julebord i helga og der skl vi ha en lek som heter pakkeleken. Og da skl vi ha med gave til rundt 50kr som vi skl pakke inn "annerledes" slik at de andre ikke ser hva innholdet er med engan.. men heeelt blank på hva jg kan kjøpe??

Er forresten 1 mann og 18damer som kommer;)

Anonymous poster hash: 41f4a...c6e

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144300246-pakke-til-50kr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skl på julebord i helga og der skl vi ha en lek som heter pakkeleken. Og da skl vi ha med gave til rundt 50kr som vi skl pakke inn "annerledes" slik at de andre ikke ser hva innholdet er med engan.. men heeelt blank på hva jg kan kjøpe??

Er forresten 1 mann og 18damer som kommer;)

Hva er poenget med å ikke skrive hele ord?

Anonymous poster hash: 3365d...d15

Pakkelek er gøy, du kan pakke inn hva som helst. Sist jeg var med på pakkelek fikk jeg en peislighter og et telys ;)

En gang fikk jeg en bitteliten førstehjelpspakke med plaster i.

For det er den leken hvor man legger alle gavene på bordet også kaster man terning på rundgang og velger en gave når man slår 6? Når alle gavene er tatt fortsetter man likevel å slå terning, men da kan man ta gaver fra andre(ingen får åpne før leken er avsluttet). Da blir det jo om å gjøre å få gaven til å se fristende ut utenpå, innpakningen er det viktige i denne leken.

Anonymous poster hash: 9f57c...447

Pakkelek er gøy, du kan pakke inn hva som helst. Sist jeg var med på pakkelek fikk jeg en peislighter og et telys ;)

For det er den leken hvor man legger alle gavene på bordet også kaster man terning på rundgang og velger en gave når man slår 6? Når alle gavene er tatt fortsetter man likevel å slå terning, men da kan man ta gaver fra andre(ingen får åpne før leken er avsluttet). Da blir det jo om å gjøre å få gaven til å se fristende ut utenpå, innpakningen er det viktige i denne leken.

Omg

Annonse

Aldri vært med på den før jeg men hører flere synes den er ålreit :)

Jobber i bhg så førstehjelps pakke hadde jo passa supert 👍🏼👍🏼😂

Aldri vært med på den før jeg men hører flere synes den er ålreit :)

Jobber i bhg så førstehjelps pakke hadde jo passa supert

Har aldri vært med på det med bare voksne rundt bordet da, det er en lek vi har hatt noen ganger f.eks etter middagen på nyttårsaften, og ungene elsker det. Kjempegøy når pappa har tatt den pakka som ser mest spennende ut og de slår en 6'er og kan bytte sin "kjedelige" pakke med hans, alltid gøy å snappe noe fra en voksen. Men så kan det til slutt vise seg at den lille pakka med gråpapir på hadde den fineste gaven inni ;)

Hvor gamle er dere? Barneskoleelever ? Anonymous poster hash: 58643...897

Hehe..Dette sier vår 8-klassing.

Hun sier det er sååååååå teit, akkompagnert med himling av øynrne. Hun fremstår veldig moden ut når hun sier slikt ;)

Anonymous poster hash: a4552...c72

Annonse

Pakkelek er kjempemorsomt. Sist jeg var med på det hadde selskapet en snittalder på rundt 50, og med en god rødvin til så ble det skikkelig festlig. Jeg vant en neglbørste, en boks med binders i fine farger og en pakke te, og jeg hadde pakket inn et par sokker og en pose drops. Det er leken i seg selv som er moroa, ikke nødvendigvis det som er inni. 

Her har vi alltid pakkereisen på julebordet, å vennegjengen har de alltid på nyttårsaften.

Gaver jeg har fått:

2 kopper

Drikkeflaske

Servietter å lys

Skjerf

Sjokoladeplate

Sånn pitte liten baileys flaske og en kaffekopp

Ullragger

Telysholder

Røkelse

Knall rosa hammer 😜

Anonymous poster hash: 83278...67c

Vi synes det er gøy. Alle spiller med og det er kjempe gøy.

Forslag til gave: Flaxlodd (kan pakkes rundt en flaske eller inni en dorull). En liten flaske vin/baileys/procecco etc. Refleks, godteri, kaffe, te, verktøy, julesokker etc

Anonymous poster hash: 67aaf...863

Vi er på hyttetur hvert år med jobben og der er denne leken obligatorisk. 😄

Nå er gjengen vår over snittet barnslig, så den kvelden er årets høydepunkt. 😂

Må også legge til at dette er en gjeng som er trygge på seg selv og hverandre. 👍 Så strikken blir dratt heeelt ut. 😂

Populære gaver av normal sort er parykker, barter, briller med rare ting på (typ palmer, ølbriller, persienner osv.), utkledningstøy som bastskjørt, hatter, sykepleieruniform osv, løsneser, kinnskjegg osv.

Så er det alltid noen som topper gavene med penisringer, nettingstrømper, truser i str. 8XL, pupp med drikketut til å sette på ølboksen, gummidildo, oppblåsbar sau, naken-mann-kostyme, pisk, analkuler osv osv

I fjor fikk en av gjengens 3 menn sexy sykepleier-kostyme, kinnskjegg og buttlugg med hestehale, ho som er født i feil kropp fikk naken-mann-kostyme og puppetingen til ølboksen, ei fikk pønker-parykk og bastskjørt og bart. Mange herlige kombinasjoner. 😂

Så tar alle på seg det dem fikk og vi tar gruppebilde. Der blir hengt opp på pauserommet når vi kommer hjem.

Hvert år tar gjengens råeste en kjapp tur nedom diskoteket og lager litt liv på dansegulvet før de kommer hjem igjen.

Sikkert drit barnslig og grusomt harry, men fantastisk gøy! 😂😂😂

Lykke til! 😄😄

Anonymous poster hash: f3347...a04

Vi har en annen pakkelek. Hele selskapet får totalt feks 20 spørsmål for å gjette hva som er inni. Den som klarer det får gaven. Om ingen gjetter innen 20 spørsmål får den som hadde med gaven gaven selv.

Man stiller ja og nei-spørsmål. Hvis man får "ja" får man nytt spørsmål (telles som ett). Får man "nei" sendes gaven videre.

Endret av chocolate

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...