Gå til innhold

TERMIN AUGUST 2017

Anbefalte innlegg

31.august her 😀 Dette er mitt andre barn, har en gutt på 2 år fra før. Startet aldri med prevensjon etter fødsel, så det var egentlig på tide at jeg ble gravid, sånn i forhold til den seksuelle aktiviteten😜 Har bare fortalt det til en venninne (måtte bare si det!). Ellers venter vi nok til uke 12, det gjorde vi sist også. Har derimot få symptomer, bare litt stikkinger og litt trøtt. Men det kommer vel etterhvert 😉 Hvilke symptomer har dere? (Fra uke 5-6)

Fortsetter under...

31.august her Dette er mitt andre barn, har en gutt på 2 år fra før. Startet aldri med prevensjon etter fødsel, så det var egentlig på tide at jeg ble gravid, sånn i forhold til den seksuelle aktiviteten Har bare fortalt det til en venninne (måtte bare si det!). Ellers venter vi nok til uke 12, det gjorde vi sist også. Har derimot få symptomer, bare litt stikkinger og litt trøtt. Men det kommer vel etterhvert Hvilke symptomer har dere? (Fra uke 5-6)

Jeg er i 7. uke nå og kvalmen har bare blitt værre og værre etter uke 5, men foreløpig uten oppkast.. har også stikkinger i magen, trøtt og tøøøørst

• 2 uker senere...

Annonse

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...