Gå til innhold

TERMIN AUGUST 2017

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er nok rundt nå folk får positiv test hvis man venter til ikm :) jeg var så utålmodig så det klarte jeg jo ikke ;) tror jeg testet på onsdag, husker ikke helt :)

Blir spennede å følge flere med termin rundt da :)

Send meg en mld om du ønsker å være med på Facebook-gruppa da, den er hemmelig :)

Annonse

Skal gjøre det :) 

Alt vel her, spent på hvordan formutviklingen blir de neste ukene :P Litt fjernt enda at jeg er gravid!? Er jeg heldig blir det som sist, bare litt uggen. Kan bli tøft om jeg blir kvalm, jobber i miljø med mye lukt, og nært på folk. Har vel sagt før jeg ble gravid at jeg ikke orker samme tempo om formen blir lik som førstemann fordi jeg nå har en hjemme som også krever sitt. Skal prate med sjefen allerede før jul, slik at han vet hva han har å forholde seg til utover våren og tidligsommeren. Wups, var visst i det snakkesalige hjørnet i dag.. ;) 

Hvordan går det med deg da?

Anonymous poster hash: 0b989...eb2

Testet positivt idag!! Juhu! Men så mye tull med syklus etter pilleslutt så jeg vet ikke når ikm var/er. Testen min var super svak.

Jeg trodde ikm var igår det er nok feil, den er nok ikke før om et par dager den da.

Forrige mnd hadde jeg ikke mensen inder hele tatt etter pilleslutt.

Trodde EL var 11 november ca, kan det stemme da?

Annonse

Slenger meg på her med termin 03/08-17, foreløpig :-) Er litt redd denne gangen, siden jeg mistet sist. Har en datter født i 2013 Er så redd for Blighted Ovum eller å miste generelt at det er forferdelig..

Det er jeg også! Hadde BO i sommer, uke 9. Krysser fingrene for at det går bra for oss denne gang :)

Første svangerskapskontroll til lege rundt uke 10-12. Jeg har time rundt uke 10, men jordmor vil ha meg til å flytte til uke 12ish (har vært på samtale pga risikofylt jobb). Ring legekontoret du, så setter de deg opp når de synes det passer :)

Anonymous poster hash: 0b989...eb2

Fått time i uke 12. Leter etter en eller annen bekreftelse på at jeg faktisk er gravid. Er litt kvalm og samboeren får gjennomgå av mitt skiftende humør,men utover det føler jeg meg helt "normal". :P

Anonymous poster hash: d8084...671

Da er jeg også blitt gravid :) veldig tidlig enda(4+6) og i september måtte jeg operere bort foster og eggleder da jeg var gravid utenfor livmoren.. Det var en tøff periode så jeg har ikke latt all glede komme enda.. Tar HCG prøver til legen og tul snart :)

Kjenner allerede smerter i korsryggen og er mye sliten.. :/

Endelig ble det min tur også etter å ha prøvd siden april😊 15. August kommer min spire, og ettersom d er jul har jeg lyst t å fortelle dette til foreldre og svigerforeldre.. mormor og farmor får garn og strikkeoppskrifter, men hva med morfar og farfar? Jeg kjøper ikke kopper eller t-skjorter, d må være noe mer😊 begge er ganske handy så byggesett hadde kanskje fungert, noen tips?

Noen som har testet positivt med clear blue digital her og fått feil ukeindikasjon? Jeg har ikke følt noen betydelige symptomer og tok en i dag tidlig. Positiv test med 2-3 uker som indikator. Jeg vet at det er 25 dager siden unnfangelse/eggløsning ,noen grunn til bekymring eller skal jeg bare anta at jeg ikke produserer hcg like fort som testen mener at jeg skal? Er jo ikke så mange dagene som skiller hvis 2-3 kan bety nærmere 3 uker. Blir gal av analyseringen og grublingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...