Gå til innhold

Falske tegn mon tro?

Anbefalte innlegg

Forventer mens den 22 nå, hadde EL 08.11, har tatt 2 tester som begge er negative. Men kroppen oppfører seg som ved sist graviditet:

Kvalm 24/7.

Større bryst, med marker rødere vorter og utvida blodårer.

Rikelig med blank utflod

Trett og generelt uggen.

Ømme bryster

Korsryggs stivhet.

Mensmurringer, smerter i lyskene og litt nedover beina.

Svimmel og får sug når blodsukkeret er langt nede.

Men jeg får også sterke PMS plager, så det er nok bare jeg som leter etter symtomer og kroppen som forbreder seg på mens.

Anonymous poster hash: 2d769...0a7

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144300097-falske-tegn-mon-tro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forventer mens den 22 nå, hadde EL 08.11, har tatt 2 tester som begge er negative. Men kroppen oppfører seg som ved sist graviditet:

Kvalm 24/7.

Større bryst, med marker rødere vorter og utvida blodårer.

Rikelig med blank utflod

Trett og generelt uggen.

Ømme bryster

Korsryggs stivhet.

Mensmurringer, smerter i lyskene og litt nedover beina.

Svimmel og får sug når blodsukkeret er langt nede.

Men jeg får også sterke PMS plager, så det er nok bare jeg som leter etter symtomer og kroppen som forbreder seg på mens.

har veldi mange av dine symptomer og lik ikm ca. litt kvalme, røde vorte og såre/følsomme til tider.trett, vondt i korsryggen og en del murringer og stikkinger i magen.ingen strek på testene enda. har stort ønske om at det skal bli d da:/

Anonymous poster hash: 067ff...7ba

Da blir det spennende å se hva som skjer neste uke. Jeg har testet 2 ganger negativt, så jeg er nok ikke gravid. MEN er det PMS plager så har de begynt 1-1.5 uke før vanlig.. spesielt med lyskesmerter og blodårene i brystene mine er så gigasvære att de plopper liksom ut og man kan kjenne dem utenpå huden, noe som jeg aldri har hatt før:-)

har veldi mange av dine symptomer og lik ikm ca. litt kvalme, røde vorte og såre/følsomme til tider.trett, vondt i korsryggen og en del murringer og stikkinger i magen.ingen strek på testene enda. har stort ønske om at det skal bli d da:/

Hvordan går det?

Hvordan går det?

ingen tegn til mens. men brysta er tunge, litt harde, føles litt øm når presses sammen og følsomme vorter. ikke noe særlig med murringer egentlig. vore litt kvalm idag. men negative tester.... så litt frustrert... me deg?

ingen tegn til mens. men brysta er tunge, litt harde, føles litt øm når presses sammen og følsomme vorter. ikke noe særlig med murringer egentlig. vore litt kvalm idag. men negative tester.... så litt frustrert... me deg?

Her har nok menssmertene kommet for fullt:-( "alle" tegnene forsvant i helgen, bortsett fra kvalmen jeg har hatt siste 1.5 uken.. skal begynne spotting i morgen og ikm den 24, så kan jo håpe.. men kun negative tester:-( Man blie veldig frustrert!! Jeg har ikkje kjendt kroppen slik siden sist graviditet.

Annonse

Her har nok menssmertene kommet for fullt:-( "alle" tegnene forsvant i helgen, bortsett fra kvalmen jeg har hatt siste 1.5 uken.. skal begynne spotting i morgen og ikm den 24, så kan jo håpe.. men kun negative tester:-( Man blie veldig frustrert!! Jeg har ikkje kjendt kroppen slik siden sist graviditet.

kjedli assa..... jeg var liksom sikker. men no sitt jeg bare venter på mens så vi kan starte ny pp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...