Gå til innhold

Jeg har så mye fett på ryggen......valkene hemmer meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hater at mannen min stryker meg på ryggen, kan ikke gå med figurnære plagg, bh er håpløst, de valkene er ekle når jeg setter meg i fly, bil, trikk.....sitter ikke med ryggen hodt inntill.....

Uansett hva jeg gjør, jeg er 168 cm, og 95 kg. jo jeg er kraftig og farlig overvektig, men i fjor gikk jeg ned til 70 og det var mindre men fortsatt mye. drømner om rygg uten valker men det er hvist umulig......

Noen tips????

Anonymous poster hash: 7f9ac...a97

Fortsetter under...

Skrevet

Gå ned 10 kg til

Anonymous poster hash: 30658...817

Skrevet

Du gikk ned til 70 kg i fjor men veier 95 kg nå?

Anonymous poster hash: 115b4...d8a

Skrevet

Hva i all verden spiser du ? Siden du har økt så sinnsykt i vekt på kort tid 😨 Eneste som hjelper er å endre kostholdet og være i fysisk aktivitet.

Anonymous poster hash: 18a47...f65

Skrevet

Du må først få kontroll på vekten din. Du har hatt tråd om dette tidligere, har du ikke?

Hvis du veide like mye som du gjør nå før du gikk ned til 70 kg, så ga du ikke kroppen din tid på ny vekt. Huden trenger tid for å tilpasse seg. Noe kan gå bort, men ikke alltid alt kan det.

Kroppen din får en enorm belastning når du går ned 25 kg (?) og så går opp igjen 25 kg på et år.

Jeg vil også tro at du kanskje må minst ned i 70 kg, kanskje også litt til. Men går du ned til 70 og så gir deg selv 1-2 år til å trene regelmessig styrke og kondisjon, da er jeg sikker på at det du føler er problemområde blir bedre. Men du må bestemme deg, for jo flere ganger du jojoslanker deg så enormt som du nå har gjort og så øker vekten like enormt, jo mindre elastisk blir huden din. Så du må nesten ta tak i det som er det egentlige problemet ditt - hvorfor du går så opp og ned i vekt, og så må du bestemme deg for å skaffe deg hjelp for å bli og ikke minst holde deg normalvektig.

Jeg synes du skal be om hjelp, for måten du omtaler kroppen din viser at du har et veldig problematisk forhold til kroppen din. Lege og psykolog tror jeg kan hjelpe deg. Om du bor på østlandet er det mange som har fått svært gode resultater med å gå i oppfølging på Hexebergklinikken i Sandvika eller Lindbergklinikken.

Vær ærlig med deg selv, og skaff deg hjelp.

Anonymous poster hash: 8d1d9...25b
Skrevet

Du kan være disponert for å bære fett på ryggen? Og når du har vært så stor som du har, er jo huden i tillegg trukket.

Jeg har gått ned 20-25 kg etter hver graviditet og har saggehud, så man trenger ikke være svært overvektig for å få det. (Jeg er normalvektig, bmi på 21)

Jeg vil ikke tro slanking tar de vekk, for punktslanking går ikke. Men går du ned ca 25 kg til er du normalvektig og valkene blir naturlig nok enda mindre.

Spørs om plastisk kirurgi er det som må til.

Jeg har tatt bort hud, ikke mage, og har aldri vært over 90 kg(da som gravid). Så det finnes få mirakelkurer mener jeg.

Anonymous poster hash: a8507...8da

Annonse

Skrevet

Du må trene. Og du må trene styrke.

Anonymous poster hash: f574c...a18

Skrevet

Når du går opp og ned på den måten får du mer og mer fettvev i forhold til muskler

Når du slanker deg 25 kg mister du også muskelmasse, når du da går opp igjen uten å trene opp den muskelmassen ender du jo opp med høyere fettprosent enn før slankekuren

Du må få hjelp med jojoslankingen din, når du har nådd idealvekt og vært der en stund ser du hvordan kroppen former seg og fordeler fettet som slank. Da først kan du tenke på hva du skal/kan gjøre med det

Anonymous poster hash: 05f7a...be3

Skrevet

Tusen takk for mange gode råd. DEsberre bor jeg langt uti huttiheiti og har ikke alle slags fansy klinikker ogvsånt der.

Men......

Vel, det er vel bare å gå rett på trror jeg.......

Skrevet

Tusen takk for mange gode råd. DEsberre bor jeg langt uti huttiheiti og har ikke alle slags fansy klinikker ogvsånt der.

Men......

Vel, det er vel bare å gå rett på trror jeg.......

Men lege og psykologer er det der du bor også. Be om hjelp slik at du kan gå ned i vekt og holde deg i vekt og få et normalt forhold til kroppen din :)

Anonymous poster hash: 8d1d9...25b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...