Gå til innhold

Hva tenker dere om disse navnene?

Anbefalte innlegg

Abel

Eliott

Adam

Scott

Dette er navnene vi har på listen. Vi er halvt britisk og ønsker noe som passer i begge land. Ønsker samtidig et engelsk navn som ikke er så mye brukt i Norge, men må være lett å uttale her - ønsker ikke Christopher, Jacob o.l.

Hva synes dere om de vi har på listen? Tror mine favoritter er Abel og Adam, men jeg liker alle så det er jo så vanskelig når man kun må velge ett.

Anonymous poster hash: 0512c...140
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144300052-hva-tenker-dere-om-disse-navnene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Abel

Eliott

Adam

Scott

Dette er navnene vi har på listen. Vi er halvt britisk og ønsker noe som passer i begge land. Ønsker samtidig et engelsk navn som ikke er så mye brukt i Norge, men må være lett å uttale her - ønsker ikke Christopher, Jacob o.l.

Hva synes dere om de vi har på listen? Tror mine favoritter er Abel og Adam, men jeg liker alle så det er jo så vanskelig når man kun må velge ett.

Scott Liker jeg veldig godt :) eneste jeg synes er fint :) 

andre navn :

Colin

Sebastian

Julian

Scott Liker jeg veldig godt :) eneste jeg synes er fint :)

andre navn :

Colin

Sebastian

Julian

Colin likte jeg, ikke de andre. Takk for tips, må tenke litt på det navnet da det var ganske fint.

Annonse

Liker veldig godt Eliott (ville foretrukket å skrive Elliot, men det er fint uansett). Adam liker jeg også. Er ikke veldig fan av de andre, Scott er ok men litt for kort og hardt for meg også.

Anonymous poster hash: 2a383...385

Liker veldig godt Eliott (ville foretrukket å skrive Elliot, men det er fint uansett). Adam liker jeg også. Er ikke veldig fan av de andre, Scott er ok men litt for kort og hardt for meg også.

Anonymous poster hash: 2a383...385

Ja, Elliot bør skrives slik - ser det nå :-) Er veldig forelsket i Adam om dagen, men vet jo at jeg forandrer mening hele tiden :-) det skal ikke være lett.

Fine navn! Min rekkefølge:

Abel

Eliott

Adam

Scott

Abel har vi på listen selv. Kjempefint! Er ikke så glad i Scott. Synes det er for kort og litt for hardt.

Adam og Abel er kanskje de som står høyest på listen hos meg akkurat nå. Synes de er veldig nydelige. Scott er litt kort og hardt, enig med deg der, det er mannen som liker det så godt. Føler det er et mer kult navn enn det er søtt og nydelig.

Abel var søtt❤ Ellers likte jeg også Scott

Mine forslag:

Alfie/Alfred

Albert

Bastian

Casper

Even

Greger

Nikolas

Takk for forslag, var ingen der som traff meg helt, men takk for at du prøvde.

Collin

Bentley

Brandon

Jeremiah

Er navn jeg syns er superfine!!

Og jeg ELSKER Levi! (Med uttalen Livai)

Colin liker jeg, men ikke mannen. Storesøster som er tenåring elsker navnet Jeremiah og har foreslått det tidligere men vi kom frem til at uttalen på norsk ikke blir så pen. De andre likte jeg ikke. Men takk for at du tok deg tid til å svare.

Colin liker jeg, men ikke mannen. Storesøster som er tenåring elsker navnet Jeremiah og har foreslått det tidligere men vi kom frem til at uttalen på norsk ikke blir så pen. De andre likte jeg ikke. Men takk for at du tok deg tid til å svare. Anonymous poster hash: 0512c...140

Jeremiah er nydelig! Hadde valgt det selv om jeg bodde i et engelsktalende land, men enig i at det dessverre ikke fungerer så bra på norsk.

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...