Anonym bruker Skrevet 18. november 2016 #76 Skrevet 18. november 2016 Inn kom en mann, Ola hette han. Slengte sin kuk på bordet, så det sang. Inn kom hans mor, banna og svor. Hva faen har du lagt på bordet? Dette er min kukk, Er'n ikke tjukk? Kom skal vi lage flere. Vil du ikke det, voldtar jeg deg, Langt oppi rassehølet. Vi sang også en på engelsk. I walk in the jungle with my dick in my hand. I said Hello motherfucker, I'm a jungle man. I look for a tree and what I see, there is a b**** motherfucher sittin' piss' on me. Anonymous poster hash: b6831...6fd
Nebbdyret Skrevet 19. november 2016 #77 Skrevet 19. november 2016 Her er hele sangen: ett, ett, kuken som ett spett uti Brittas fitta, kom får ni titta. två, två, kuken står på tå uti Brittas fitta, kom får ni titta. tre, tre, kuken står på sne uti Brittas fitta, kom får ni titta. fyra, fyra, kuken slår en lyra uti Brittas fitta, kom får ni titta. fem, fem, kuken hittar hem uti Brittas fitta, kom får ni titta. sex, sex, kuken käkar kex uti Brittas fitta, kom får ni titta. sju, sju, kuken ropar "mu!" uti Brittas fitta, kom får ni titta. åtta, åtta, kuken på en potta uti Britas fitta, kom får ni titta. kom får ni titta! ..og så sang vi til melodien som langbein synger på i juletegnefilmen, den med campingvogna: "Mamma negerpupp har fått en liten sønn, han er brun i rævva som en liten bjørn. Han har kommet hit tell værd'a (uttales væla med tjukk L) for å pule, drekka, stjæla, Ja, mamma negerpupp har fått en liten sønn!" ..for ikke snakke om Bamse's fødselsdag med "reven fløy til bondens gård på sine raske føtter, han voldtok 8 høner og ett snes av bondens krøtter"... .."og så reiste elgen seg og ristet litt på hamsen, så peisa'n brød i øret på den gode gamle bamsen. Nei og nei, skrek bamsemor, den kuken der er altfor stor, nei og nei, skrek bamsemor, den kuken er for stor!" osv osv Med en storebror som er 12 år eldre lærte jeg nok de første glosene før jeg lærte å gå.. Særlig når storesøster er 14 år eldre enn meg og hun er min brors rake motsetning. Tror broder'n ble litt ekstra gira på å lære meg hyssing, siden søstera mi HATER det. Hun lærte meg å strikke, hekle og skrive skjønnskrift med fyllepenn og sånn, han lærte meg å lappe sykkeldekk, skru på moped og bil, skyte med hagle og rifle, banne som en bryggesjauer og enkelte små sanger og viser som ikke nødvendigvis sto i sangboka vi fikk på skolen. Lillesøster tok i mot all lærdom, til sine foreldre's store skrekk. Men det ble nå folk av meg også. Anonymous poster hash: bef17...ae8 Ja sann var den! Merka det eigentleg er heilt greit eg ikkje huska heile hehe
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #78 Skrevet 20. november 2016 St. Lucia dreit oppi lia Når ho var ferdig lukta det jævlig Anonymous poster hash: 22e29...d40
Anonym bruker Skrevet 20. november 2016 #79 Skrevet 20. november 2016 Min mor er frisør og går med rosa slør, og bruker sin forstand i såpekost og vann. Min far er barberer og går med h ite klær, han bruker sin forstand i skjegget til en mann. Min bror er en tosk, han jobber i en kiosk, han bruker sin forstand i Coka cola vann. Min søster hun er gal, hun går med rumpa bar, hun bruker sin forstand i senga til en mann. Før var jeg en søt en liten pike, sing sing sing, en søt en liten pike. Nå er jeg en hore uten like sing sing sing, en hore uten like. Før var jeg med guttene på trikken, sing sing sing, guttene på trikken, nå tar jeg, guttene på pikken, sing sing sing, guttene på pikken. Før var jeg med guttene i engen, sing sing sing, med guttene i engen. Nå er jeg med guttene i sengen, sing sing sing, med guttene i sengen. Noe i den duren. Disse sangene lærte jeg meg i 5års alderen av eldre søsken😮 Anonymous poster hash: 5c2f6...c6e
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #80 Skrevet 19. april 2017 På 16. november 2016 den 15.23, Anonym bruker skrev: Vi sang: Onani onana, jeg har det bare bra. Jeg trenger ingen menner, for jeg har jo mine hender. Mor sa alltid om min venn Kristian: Kristian pistian, ta an i rauå og rist i an. Anonymous poster hash: e8668...664 Den om Kristian brukte vi også. Og "Nils, Nils! Førti pils!" Husker en annen sang også: Å eg veit meg eit sted mellom navle og kne mellom rødsprengte lår i en jungel av hår. Å eg minnes, å eg minnes...etc. Anonymkode: 8bf04...697
Mrs. Kaizer Skrevet 19. april 2017 #81 Skrevet 19. april 2017 Denne sang vi: eg vil synge en sang om de halte som sprang og de fingreløse spilte på gitar så det klang og en halvdød mann satt på bussen og sang; vil du følge meg til graven når jeg dør, bussjåfør? Nei, det kan jeg ei for jeg heter Nikolai og jeg var femogtyve år når jeg ble født. Min far var soldat og min mor var undulat og begge ble født i en colaautomat.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #82 Skrevet 19. april 2017 1 minutt siden, Me and my monkey skrev: Denne sang vi: eg vil synge en sang om de halte som sprang og de fingreløse spilte på gitar så det klang og en halvdød mann satt på bussen og sang; vil du følge meg til graven når jeg dør, bussjåfør? Nei, det kan jeg ei for jeg heter Nikolai og jeg var femogtyve år når jeg ble født. Min far var soldat og min mor var undulat og begge ble født i en colaautomat. "Har du hørt om den gang da de hodelause sang og de fingerlause spilte på klavér? Og de naselause snaut seg så grønnsnørra slang, og de blinde gikk ut for å se!" Anonymkode: 8bf04...697
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå