Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #26 Skrevet 16. november 2016 Ikke pakken da! PIKKEN frem! Anonymous poster hash: 3e939...de5 Puter er puler.. dumme tlf som ikke kan stygge ord Anonymous poster hash: 3e939...de5
Gladmor30 Skrevet 16. november 2016 #27 Skrevet 16. november 2016 Vil du høra ein vits, ein høna med slips. Vil du høra ein aen? Fy faen Det bor en baker i østre aker, han baket kringler så tissen dingler. Han har en datter med store patter ( og så husker jeg ikke mer) Hei hå, nå er det jul igjen, nå kommer nissen inn og viser tissen sin Anonymous poster hash: 7ace4...85b Det bor en baker i østre Aker, han baker kringler så tissen dingler. Han har en datter med hengepatter, han har ein sønn med tissen grønn. 😆
Leeloo76 Skrevet 16. november 2016 #28 Skrevet 16. november 2016 Lille JohnnyJohnny vitser, de var slemme. Lille JohnnyJohnny uten armer og ben spør: mor, kan jeg få litt kake? Mor: Ingen armer, ingen kake.
*Miss Marple* Skrevet 16. november 2016 #29 Skrevet 16. november 2016 1 2 3 , buksa ned 4 5 , pakken frem 6 7 8 ,gå på potte 9 10 ,så puter vi! Lært av mamma. Vi fikk lov til å si det rimet på hytta bare 😅 Anonymous poster hash: 3e939...de5 Haha, sprek mamma!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #30 Skrevet 16. november 2016 Donald Duck og compani Marsjerte over rompa mi Da de kom til midten Datt de ned i dritten Si "Presten si geit bak alteret" fort mange ganger = Presten skeit bak alteret... Fallskjermhopping - stor idyll, Rett i fjellveg - pizzafyll Anonymous poster hash: d033d...085
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #31 Skrevet 16. november 2016 Lille JohnnyJohnny vitser, de var slemme. Lille JohnnyJohnny uten armer og ben spør: mor, kan jeg få litt kake? Mor: Ingen armer, ingen kake. Morsomt. Aldri hørt. Vi fortalte Kari Kari vitser. Og: - Liten gutt i skogen. Stort tre falt. Liten gutt over alt. - Liten gutt. Akebrett. Snøscooter. Gryterett. Anonymous poster hash: e8668...664
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #32 Skrevet 16. november 2016 Liker godt alle barna vitsene jeg! Alle barna svømte utenom Gunn, hun lå på bunn. Alle barna satt rundt bålet utenom Bitten, hun satt i midten 🙈 Anonymous poster hash: 19fc3...b15
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #33 Skrevet 16. november 2016 Nøtteliten bor i toppen av et tre Han var drita full og kom seg ikke ned Han hadde voldtatt Frøken skjære så hun måtte ta abort ...Og så husker jeg ikke resten Anonymous poster hash: bcca6...a5f
Kira Skrevet 16. november 2016 #34 Skrevet 16. november 2016 Lillebror, lillebror kom og se pappas rompe går opp og ned. Under ligger mamma og tar imot pappas store gulerot.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #35 Skrevet 16. november 2016 Kjing-kjong Kinamann, hadde ingen tissemann, måtte gå til byen, kjøpe seg en ny en, måtte bruke tang for å få en lang. Jeg går rett fram, samme hva jeg støter på, støter jeg på nissen, drar jeg ham i tissen. Anonymous poster hash: 77f90...d52
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #36 Skrevet 16. november 2016 Huff håper ikke mine barn lærer dette 😁😁 Mitt yngste barn synge denne på bussen i rushtiden: Bæ bæ lille lam gikk på resturant møtte jule nissen sussa han på tissen!!!!! Ja det var en meget flau og sint mor da! Hun har ikke sunget den siden! Hvor lærer barna disse sangene? Anonymous poster hash: 88600...9b1
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #37 Skrevet 16. november 2016 Sang på flere av de som er nevnt, så har bare en som ikke er skrevet her. Lambi lambi tørkerull tørker barnas rompehull stakkars stakkars rompehull full av lambi tørkerull Kom på en til Nå har vi vasket gulvet og vi har børi ved å vi har hengt opp gutta i toppen av et tre😛 Anonymous poster hash: 14440...4ab
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #38 Skrevet 16. november 2016 Sang på flere av de som er nevnt, så har bare en som ikke er skrevet her. Lambi lambi tørkerull tørker barnas rompehull stakkars stakkars rompehull full av lambi tørkerull Kom på en til Nå har vi vasket gulvet og vi har børi ved å vi har hengt opp gutta i toppen av et tre😛 Anonymous poster hash: 14440...4ab Den siste ble feil😛 nå har vi sleika gulvet og vi har pælma(kastet på trøndersk) ved Å vi har hengt opp gutta i toppen av et tre Anonymous poster hash: 14440...4ab
Gjest Antarctica Skrevet 16. november 2016 #39 Skrevet 16. november 2016 Morsomt. Aldri hørt. Vi fortalte Kari Kari vitser. Og: - Liten gutt i skogen. Stort tre falt. Liten gutt over alt. - Liten gutt. Akebrett. Snøscooter. Gryterett. Anonymous poster hash: e8668...664 Kjente ikke de to, men denne:Liten pike, farlig vei. Lastebil. Medisterdeig. Høytrykksspyler kommer fort, spyl i vei og få det bort. Do, dass dritern Femti øre litern Herregud og fader Mor står og bader I åtteogtredve grader Og far står og holder På mor sine boller Happy Birthday to you Di flintskalla ku Satt på taket, spiste kake Happy Birthday to you
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #40 Skrevet 16. november 2016 Sankta Lucia, dret oppi lia. Når ho var ferdig Lukta det herlig Interessant at det finnes så mange versjoner av denne Anonymous poster hash: 22da6...824
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #41 Skrevet 16. november 2016 Donald Duck og compani Marsjerte over rompa mi Da de kom til midten Datt de ned i dritten Si "Presten si geit bak alteret" fort mange ganger = Presten skeit bak alteret... Fallskjermhopping - stor idyll, Rett i fjellveg - pizzafyll Anonymous poster hash: d033d...085 Donald Duck og kompani Marsjert inni rompa di Da de kom til basjen Stoppa hele masjen Anonymous poster hash: 675cd...82d
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #42 Skrevet 16. november 2016 Kjøss mæ i rævva, Josefine Midt i den lysebrune ring Der kor det lukter død og pine Vess du kjæm einno længer innj For i rævva mi væks det kålrabi Marsipan og ainna svineri Kjæm du længer innj finnj du fiken og vin Og innerst innj finnj du blodappelsin Anonymous poster hash: 86a82...3c0
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #43 Skrevet 16. november 2016 Lillebror, lillebror kom og se Pappa sin rumpe går opp og ned Under ligger mamma og tar imot Pappa sin store gulrot 😂 Anonymous poster hash: 018c8...9cd
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #44 Skrevet 16. november 2016 Ke du sei, ke du mein. Ha du pula mange rein? Va det ein eller to. Va det han eller ho? Mamma Mia satt i sklia. mista puppen oppi suppen. kokken sa hipp hurra. Puppesuppe vil vi ha. Bæ bæ lille lam satt på restaurant. Møtte onkel skrue, kappa av han hue.bæ bæ lille lam satt på restaurant. Kyss mæ i rævva Karoline. Midt i det lysebrune fine. Da ska du smake død og pine. Hvis du stikker tunga langt nok inn, langt nok inn. (Melodi: stakkars store sterke karer) Det var noen av de jeg kom på i farten. Anonymous poster hash: f2aa3...ae4
Ophiophagus Hannah Skrevet 16. november 2016 #45 Skrevet 16. november 2016 Kjenner igjen flere her, herlig:) Jeg var stor fan av denne: snømannen Kalle, med hestepikk og balle. Var sikkert mer også, men det har blitt borte med tiden.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #46 Skrevet 16. november 2016 Hei hå nå er det jul igjen, Nå kommer nissen frem, og stikker tissen frem. Lærte den av tanta mi 😂 Anonymous poster hash: 5b99a...2f8
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #47 Skrevet 16. november 2016 Deilig er den himmel blå, knoll og tott skal ut å gå... Og så var det mye mer. Men husker ikke resten. Anonymous poster hash: 5b99a...2f8
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #48 Skrevet 16. november 2016 Deilig er den himmel blå, Knoll og Tott skal ut og gå. To små nisser står og tisser på vår kjære statsminister. Kåre Willock heter han, og han er en skalla mann... Sånn lærte jeg den... Gammal jeg 😂 Alle disse vitsene og versene er jo sånn vi lærte av eldre søsken, andre barn og smuglesing av blader som Pyton og MAD... Var jo kjempefestlig. Barnekultur kalles det, og finnes heldigvis fortsatt 👍 Anonymous poster hash: d033d...085
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #49 Skrevet 16. november 2016 Hvordan lærer unga det? Det arves gjennom generasjoner! Men hvordan reagerer vi som foreldre idag? Aksepterer vi disse rimene for det de er (dvs litt dårlig humor) eller er det krise? Anonymous poster hash: 963a6...4a9
Anonym bruker Skrevet 16. november 2016 #50 Skrevet 16. november 2016 Marianne på landet tissa i spannet spannet var for lite Marianne måtte drite. Ja gjett hva jeg heter...😂 Alle barna var riktig skapt unntatt Marianne. Hu hadde fittehølet midt i sin panne. (oppfunnet av en elskelige lillebror) Santa Lucia dreit opp i lia så kom de tre vise menn tørka det opp igjen. Santa luciaaaa, santa luuuuciaaaa. Vi går rett på samme hva vi støter på. Møter vi på nissen biter vi'n i tissen. Lang lang rekke gutta er så frekke vet du hva de gjorde tissa under bordet. Nøtteliten satt i toppen av et tre han var drita full og kom seg ikke ned han hadde drekke fire øl og ei kasse med eksport han hadde knulla fire høner og sugi pikken på en hjort... Anonymous poster hash: a85d1...559
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå