GĂ„ til innhold

Korsrygg smerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er "vanlig" med smerter i korsrygg? Jeg har sÄ j*** vondt, sitte, ligge, stÄ, alt er vondt, strÄler nedover i beina vÊrst pÄ venstre side. Kan jeg evt ta noe smertestillende?

Jeg fikk tidlig bekkenlÞsning med nr 1, kan det komme sÄ tidlig tilbake igjen er 7 uker i dag.

Skrevet

Korsryggsmerter er eit tegn pÄ bekken

Anonymous poster hash: 60ed5...135
Skrevet

😓 jaja, takk for svar hvertfall😊

Skrevet

Jeg har ogsĂ„ mye vondt i korsryggen, sĂ„ langt ned at jeg nesten vil si Ăžverste del av rumpa. GjĂžr vondt om jeg sitter, ligger, stĂ„r eller gĂ„r.. men smerten hugger ekstra til innimellom hvis jeg legger vekta pĂ„ hĂžyre benet. Da strĂ„ler det ned i skinka pĂ„ hĂžyre siden. Er bare 5+0, men har allerede hatt det et par uker, blir verre og verre.. har bare tenkt at det ikke har noe med graviditeten Ă„ gjĂžre, men da kan det kanskje vĂŠre det allikevel...? 😏

Skrevet

Bekkenet pĂ„ begge 2 😕 jeg begynte selv med smerter med en gang jeg ble gravid. FĂžrste svangerskapstegn fĂžr jeg i det hele tatt testet positivt. Har gĂ„tt til kiropraktor et par ganger og bedre nĂ„, er 9+1. Anbefaler Ă„ ta kontakt med noen sĂ„ fort sĂ„ mulig fĂžr det blir for ille 😊

Skrevet

Ja jeg begynte lenge fĂžr jeg fikk positiv test, sĂ„ har gĂ„tt en stund med det, jeg skal til legen neste uke, fĂ„r be om henvisning da evt. Kjipt Ă„ mĂ„tte gĂ„ som dette i 9mnd😑

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...