Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #1 Skrevet 13. november 2016 Jeg husker selv fra jeg var liten hvor gøy det var å hente gave fra min tante i posten. Så jeg har i 4 år sendt gave til barnet til min svoger, broren til min mann. Men de sier ikke takk, og våre barn får ingen ting til bursdagen. I julegaver får mine veldig billige gaver. Svogeren min er typen som alltid klager på dårlig råd, men unner seg dyr elektronikk og leker og turer. Han var fadder til barnet vårt i dåpen, og da hadde han glemt gaven... Anonymous poster hash: 4a312...972
Mamma til 2 søte Skrevet 13. november 2016 #2 Skrevet 13. november 2016 Ja det hadde jeg. Det skal ikke gå utover ungene at de har evneveike foreldre. Kanskje det er ett kjempelyspunkt for dem å få gave fra dere 😊
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #3 Skrevet 13. november 2016 Ja...har en tilsvarende greie med min bror. Vi kjøper bursdagsgaver og julegaver til dem..de kjøper julegave til vår sønn. Men synes det blir for dårlig å ikke kjøpe bursdagsgave til dem..vi er tross alt bare to søsken. They go low...we go high, for å sitere Michelle Obama Anonymous poster hash: 84c70...6aa
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #4 Skrevet 13. november 2016 Ja, hadde kjøpt til nevøen. Kan jo være de er gjerrige med gaver til sin egen sønn også siden pengene allerede er prioritert til noe annet. Pluss at sønnen sikkert ikke får gaver fra så mange andre dersom foreldrene ikke planlegger å bytte med andres barn. Vil tro gavene betyr mye, og han vil huske et nærmere bånd til dere enn om dere lar være Anonymous poster hash: 3dfcb...59e
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #5 Skrevet 13. november 2016 I år var jeg sent ute med bursdagsgavene til tantebarna. Beklaget for min søster ¨på tlf at gavene skulle sendes i posten, men ikke rakk frem til bursdagene. Da svarte min søster at "Det gjør ikke noe, du er tross alt den eneste tanta de får gaver av i det hele tatt."Det viser seg at ingen av våre søsken sender gaver, heller ikke min svogers søsken. Tenk på hvor glade barna blir for gavene, det skal ikke gå utover dem at foreldrene ikke bryr seg. Anonymous poster hash: 1b00c...50a
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #6 Skrevet 13. november 2016 Ja. Har en sånn i familien vi også. Broren til mannen min er også en sånn som bruker opp hele lønnen sin på tull og fjas og klager på dårlig råd etterpå. Han kjøper ikke gaver og om han en sjelden gang gjør det er det litt snop til et par-tre tiere Det er virkelig ikke sønnen hans sin skyld, så gutten får gave i samme prisklasse som jeg gir til alle andre tante og onkelbarn. Anonymous poster hash: f8da1...48d
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #7 Skrevet 13. november 2016 Ja, ville gjort det siden det er ett barn. Men ser tanken din... Anonymous poster hash: 0a951...9e5
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #8 Skrevet 13. november 2016 Ja, selvfølgelig. Min svoger liker ikke julegaver og ba oss om ikke å sende gaver til ham eller min niese. Vi har likevel i alle år sendt gave til henne. Frem til hun var ca 14 fikk vi aldri noen takk eller gaver til våre barn, men i tenårene begynte hun å sende julegaver til våre barn, selv om ikke faren gjorde det. Jeg tror at de julegavene og andre små oppmerksomheter er en del av grunnen til at vi har et så godt forhold i dag selv om hun nesten ikke har kontakt med noen andre i familien. Anonymous poster hash: 4b6ae...3fe
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #9 Skrevet 13. november 2016 Du har allerede fått masse ja her, men jeg slenger på et til. Ikke la det gå utover nevøen deres at foreldrene der er kjipe. Anonymous poster hash: 618fd...b59
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #10 Skrevet 13. november 2016 Frem til hun var ca 14 fikk vi aldri noen takk eller gaver til våre barn, men i tenårene begynte hun å sende julegaver til våre barn, selv om ikke faren gjorde det. Anonymous poster hash: 4b6ae...3fe ❤ tenker hun har vært veldig glad for gaver fra dere! Anonymous poster hash: d9874...d7a
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 13. november 2016 #11 Skrevet 13. november 2016 Nei det har jeg gitt meg med.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #12 Skrevet 13. november 2016 Selvfølgelig hadde jeg gjort det!!! Uavhenging om mine barn får noe tilbake! Anonymous poster hash: ea4b0...325
*Miss Marple* Skrevet 13. november 2016 #13 Skrevet 13. november 2016 Ja, det hadde jeg gjort. Jeg gjør ikke forskjell selv om noen er uheldige og har udugelige foreldre.
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. november 2016 #14 Skrevet 13. november 2016 Ja, jeg hadde gjort det. Tenk på nevøen din hvilken gest du gjør overfor ham! Det kommer han ikke til å glemme... Flott tante du er❤️
februarprins2013 Skrevet 13. november 2016 #15 Skrevet 13. november 2016 ja ,skal da ikke gå utover barnet
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #16 Skrevet 13. november 2016 Ja det er klart jeg hadde fortsatt med det. Barnet skal vel ikke være den det går utover. Anonymous poster hash: e9c66...359
Kathrine. Skrevet 13. november 2016 #17 Skrevet 13. november 2016 Nei. Kjøper kun gave dersom eg skal i selskap. Ungen får garantert gaver av andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå